Edit 90.000 (jsem nějak pozapomněl provést evidenci):
- výměna svíček
- výměna oleje, filtru
- výměna vzduchového filtru
- oprava brzdového obložení (neúspěšná)
- servis ložisek řízení (dramatická změna k lepšímu!!)
- přezutí ( 92.000 km )
- střený závit na pravém válci od svíčky.. (spadl mi kamínek do spalovacího prostoru, vysál jsem jej, ale v nervu to odnesl chudák závit).. vyvrtán nový, vyvložkovaný. Drží dobře.
Standardní revize při 96.000 km:
- výměna oleje + filtr
- výměna gufer přední vidlice + olej
- údržba řetězu každých 800-1000 km
- horší rozeta. Nevím, z čeho to vyrábějí kura, ale už má žraločí zuby
- hvízdající brzdové obložení.. už jsem souboj vzdal. Zkusil jsem snad všecko, pročetl spoustu informací na fórech, čistil, rozebíral třmen, dosedací plochy dokonalé, nové pružinky.. a nic. Povýšil jsem tuto "vadu" na vlastnost.
Technický stav OK. Poklepávají zvdihátka (populární cvakání u tohoto typu), ale to se od 36.000km, kdy jsem motorku koupil, nijak nezměnilo.
Postavím-li CB vedle Afriky.. je to najednou taková.. dětská motorečka .-))
Vlastník | Kratas21 | |
---|---|---|
Vloženo | 30.6.2013 | |
Aktualizováno | 28.4.2018 | |
Zobrazeno | 3 215x |