PROFIL MOTORKY

Jawa 650 Style (2015)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník hrnous
Vloženo 24.12.2014
Aktualizováno 10.5.2015
Zobrazeno 4 030x
HODNOCENÍ PROFILU OD 18 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Guma sání - analýza problému

Vloženo: 14.03.2015, Uskutečněno: 14.03.2015, Zhlédnuto: 11x


Další věc na pořádku dne je majiteli 650 velice oblíbená guma spojující motor s karburátorem a posléze karburátor s airboxem. Guma vydrží velmi malý kilometrový proběh a její stárnutí, respektive poškození probíhá neustále. To způsobuje časté nervové otřesy obzvláště pro to, že rotaxí guma mezi hlavou a karburátorem stojí zhruba 800 a guma mezi karburátorem a airboxem 500kčs.

Po menším zkoumání gumy, která má už svoje nejlepší léta za sebou jsem došel k jednoznačným závěrům.

Základním a největším problémem je to, že karburátor ve své podstatě není nijak uchycen, někdo tento stav nazývá vzdušnými zámky. Asi kilo vážící monstrum je nasazeno na redukční gumě mezi rozdvojkou sání a karburátorem. Tato guma je složená ze dvou / tří částí, většího průměru, středu a měnšího průměru. Takže tuhost celé sestavy není ideální, a na druhé straně je karburátor pouze nasazen na dalším gumovém zázraku, tentokráte z dílny jawa.
Tento zázrak na sobě má něco jako dilatační rozšíření - ideálně si to člověk představí, když si vyhrne rukáv na tričku či mikině - udělá se taková vlnka, a právě tato vlnka na gumě, na níž leží prakticky celá váha, která překračuje meze tuhosti první gumy praská. A praskat bude, Jediným trvalým a rozumným řešením je uchytit karburátor takovým způsobem, aby se jeho hmotnost nepřenášela na zadní gumu. Nebude pak praskat ani přední ano zadní. U typu classic mne zatim nenapadá rozumné řešení - teda napadá, ale musela by se udělat jedna dírka na samosvorný závit do rámu. U stylky plánuju nad airboxem vytvořit něco jako druhé dno - plechovou plotnu, na které bude umístěna jednotka a veškerá elektronika, kdo by jednotku nepoužíval, tak z toho bude mít pěkný "zavazadlový prostor" v celé použitelné šířce. V sériovém provedení si použití tohoto místa jako zavazadlový prostor celkem nedokážu představit, protože by člověk všechno poztrácel prostorem kolem airboxu a jinde.

Hodnocení (0x):

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.

Nejnovější záznamy v deníku
  • Dobří holubi se vracejí

    ... byl název jistého filmu.. No na tom nefučí. Podstatné je, že se ExStylka vrátila, odjela s fungl novým budíkem, který se aktuálně montuje na řadu 660 Vintage. Co vy na to ?

    Typ: Vyjížďka
    Vloženo: 16.07.2017
    Uskutečněno: 16.07.2017
    Komentářů: 6x
  • Je pryč

    Den se se dnem sešel a stylka má nového pána. Jednoho dne jsem prostě dostal nápad, že i když jsem nad všemi úpravami stylky strávil tolik času, peněz a osobních kontaktů, je třeba se posunout výš. Vyšší level už je jeno

    Typ: Odborný servis
    Vloženo: 20.08.2015
    Uskutečněno: 20.08.2015
    Komentářů: 1x
  • Pancéřovka zadního kola

    Dneska došla nová brzdová hadice na zadní kolo. Problém původní hadice byl nesprávný úhel banja, které je na brzdové pumpě a její krátká déla - po rovinkách dobré, ale endurovložky těžce nesla. Takže je delší a echt. Výr

    Typ: Odborný servis
    Vloženo: 25.05.2015
    Uskutečněno: 25.05.2015
    Komentářů: 1x


TOPlist