Na konci sezony 2014 jsem se už nemohl dívat na ten hroznej komín a před výletem na Slovensko jsem jej spolu s šikovným kamarádem co umí pracovat s kovy zakrátili. Půlka výfuku byla dutá,v druhé půlce nějakej labyrint..., plášť je dvojitý a mezi tím dvojitým obalem cca 1 cm vaty- takto to je origo. Zakoupil jsem tedy druhý výfuk na bazaru, vzal strojní pilu a začal řezat. Vnitřní obal s nepotřebnými věcmi ven... stočit děrovanou trubku,obalit vatou do výfuků a vše zavařit. Tak úplně jednoduché to nebylo, ale ve zkratce v podstatě postup jak jsem napsal. Délku porovnej z přiložených foto. Vzhled myslím do plusu,zvuk fantazie. Akorát tomu teď nějak víc nakládám což jsem čekal spíš, že když to bude krásně bručet,že mi budou stačit nižší otáčky,ale nestačí... Výhoda je, že ty krajové krytky práci pěkně schovají a výfuk vypadá v podstatě jako originál...
Vlastník | lopata75 | |
---|---|---|
Vloženo | 23.2.2014 | |
Aktualizováno | 23.2.2019 | |
Zobrazeno | 3 413x |
Jo originál byl opravdu obrovský
stejně mi ten vejfuk na tu kočku nepasuje, přinejmenšim bych ho natočil po směru hodinových ručiček jestli to jde.
Zasloužila by si Leoše Vincků
Dobrá práce. Moc to tomu prospělo. Paráda
Nevím proč to ve výrobě nedělají rovnou...
Piki