V předchozím zápisu do deníku o našem MotoTripu 2014 jsem psal, o velice neslavném konci naší expedice.
Naše endůrko přestalo jet a důvod byl jednoduchý - zapalování. Dvorního mechanika pana Špůru už samotného štve tento problém, a tak vymyslel řešení, tzv. konečné řešení všech problémů se zapalováním a volnoběžkami, které má Blata .
Jen pro zajímavost - psali jsme do Blanska, že máme řešení všech jejich problémů a jestli třeba nemají zájem o "know how". Odpověď bych shrnul asi takto: "Jsme rádi, že Vám motorky jezdí..." Takže evidentní zájem asi není. Pokud by měl někdo zájem, v přiloženém odkaze jsou podrobné informace.
Vložení komentáře
Pokud chcete vložit komentář, tak se
registrujte a přihlaste.
Nejnovější záznamy v deníku
-
Ve stejné době jako motard bylo i enduro na servisu. Potřebovalo to jako sůl :-) Takže následovala klasika - olej, filtr a ventily. Do bylo potřeba dotáhnout obě matice v krku řízení. Při přijezdu krátkých nerovností to
Typ:
| Odborný servis |
Vloženo:
| 29.11.2015 |
Uskutečněno:
| 29.11.2015 |
Tachometr:
| 14870km |
-
Nedávno se nám stala nemilá věc. Při obvyklém krošení s endůrkem se při jednom přeskoku přetrhl řetěz. :-( Jediné štěstí, že se přetlhl v takto malé rychlosti a ne někde na rovince a nic se naštěstí nestalo. (s) Vlast
Typ:
| Údržba |
Vloženo:
| 01.05.2015 |
Uskutečněno:
| 01.05.2015 |
Tachometr:
| 14km |
Komentářů:
| 2x |
-
Spojka začala už stávkovat takový způsobem, že se nedalo ani rozjet. Stojím ka křižovatce, dám spojku a jedničku, pustím spojku a nohama se odpichuji :-D Když jsem nabral nějakou rychlost, zatlačil jsem páku spojky na s
Typ:
| Oprava |
Vloženo:
| 16.11.2014 |
Uskutečněno:
| 16.11.2014 |
Tachometr:
| 13152km |
Komentářů:
| 2x |