PROFIL MOTORKY

Suzuki SV 650 (2002)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník fidlimydli
Vloženo 1.7.2013
Aktualizováno 23.12.2016
Zobrazeno 9 004x
HODNOCENÍ PROFILU OD 22 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.9


Vloženo: 24.09.2014, Uskutečněno: 24.09.2014, Stav tachometru: 52000 km, Zhlédnuto: 14x


Jsem tak trochu „svůj“ a žádná sériově vyráběná věc mi není dobrá. Když vidím ty krabice půl metru od motorky, dělá se mi zle. Aerodynamika mne v přeneseném významu živí a vím, co dokáže udělat jeden nezapuštěný šroubek. V pomalých rychlostech to je jedno, ale kolem 100km/hod už slušně fouká a odpor vzduchu roste s druhou mocninou rychlosti. Proto spotřeba na dálnici tak dramaticky stoupá.

Plán je vylaminovat si aerodynamicky vhodné čemodany přímo na míru motorce, abych nebyl široký. Jelikož se zadek zužuje, budou konické. Co uberu vpředu, to přidám vzadu. V zadu pak musím udělat kousek vybrání pro výfuk. Pod kapotáží je ještě plno místa, tak ještě přidám výklenek směrem ke kolu. Profil kufr zpevní a po obvodu výklenku kufr i drží. Kopyto jsem vytvaroval z polystyrenu a olaminoval několika vrstvami, aby to drželo tvar. Pak jsem pájkou vydoloval polystyren a přidal potřebné vrstvy zevnitř. Už jen přebrousit, trochu dorovnat tmelem, špryckyt, barva a můžeme montovat panty. Na víko jsem nalepil těsnění, dozadu červené reflexní samolepky a je hotovo.

Neměl jsem čas je vyzkoušet a tak vyrážím na ostro. Při jízdě nejsem širší než kolena a proud vzduchu dopadá přesně za hranu zúžení, tak odpor bude minimální. Jel jsem 3dny v dešti i na dálnici a v kufrech sucho. Dokonce jsem na ně položil motorku a ani se nehly. Aby ne. Pryskyřice má certifikát pro letecký průmysl a ještě jsem ji pro max pevnost upekl.
Podtrženo, sečteno víkend práce a náklady 600kč včetně kování za oba.
Příště si udělám topcase. Ten ze skútra je dělený v půlce a když jej otevřu, polovina věcí vypadne.

Hodnocení (0x):

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
bulldogbiker (-3) napsal 09.04.2016 v 17:20

super práce

Zipák (8) napsal 26.01.2016 v 19:23

fidlimydli (321) napsal 25.11.2015 v 15:53

raid: Homologaci nemá ani drtivá většina místních profi výrobců kufrů a nosičů. Dokonce jsem s tím byl i na STK a říkali, že je jim to fuk. Vysazení jsou prý jen na choppery s milionem cingrlátek.
S hloubkou jsem byl limitován výfukem, musel bych je dát hodně vysoko. Blinkry vypadají divně, ale nechtěl jsem, aby trčely ven a byly na ráně. Kufry nahazuji jen na trip, tak je mi to fuk jak to vypadá. Praktičnost byla na prvním místě.
Varianta EVO II je v podstatě hotová, chybí už jen to enduro.

raid (45) napsal 21.11.2015 v 12:41

parádní záležitost. Sice ti nemá homologaci, což v našem zpovykaném světě může způsobit problém, ale nic to nemění na tom, že je to náramně povedený. Ty blinkry mi přijdou naopak velmi šikovně přehozený, zvlášť pokud se dají po sundání kufrů dát na původní místo.
Asi bych udělal ty kufry trochu hlubší, jako směrem dolů, ale to je čistá teorie, bo já bych se při podobné práci tak maximálně přilaminoval ke stolu
Jsem zvědavý na var. EVOI která přijde po změně moto, nejspíš tedy na enduro

dohoja (0) napsal 03.12.2014 v 11:20

nádherné kufry vždycky jsem byl spíše pro textilní, ale teď nad kuframa začínám přemýšlet

fidlimydli (321) napsal 31.10.2014 v 19:24

Royal: Použita je pryskyřice LH 160 a tužidlo 147 od Havla. Ale na tvrzení při pokojové teplotě není ideální, chce to přitopit. Můžeš to ale udělat v podstatě z jakékoliv pryskyřice krom klasické gumové 1200, nebo polyesterové, která časem dost křehne. Napiš Havlovi, poradí Ti.

Co se technologie týče, je to klasicky olaminované pozitivní polystyrenové kopyto jak jsem psal výše. Ohledně laminování konkrétně, není to na pár řádků, zkus zagooglit.

Royal (1) napsal 31.10.2014 v 19:10

Moc pekny! muzu se zeptat jakou pryskyrici jsi pouzil? Jaky je u laminivani postup. Dekuji.

Astráček (0) napsal 30.10.2014 v 18:25

Tak tomu říkám paráda...

fidlimydli (321) napsal 30.10.2014 v 10:13

Piwel: Aby byly vodorovně musel bych navařit nevzhlednou pásovinu vedoucí za kufry, nebo udělat vybrání v kufrech, což jsem na úkor místa nechtěl. Podmínkou byly tyčky od stanu uvnitř. Šel jsem nejjednodušší cestou v rámci délky drátu. Naopak vidím výhodu, že nikde neční. Kufr je standardní délky a kdybych jej posunul dopředu, nevlezla by spolujezdci noha na stupačku. SV je má blinkry utopené dost pod sedlem. Nejezdím s kuframa pořád, hodím je jen 2 - 3x ročně, tak se to snese.

Piwell (21) napsal 30.10.2014 v 08:41

Pěkná práce, smekám Jen bych pořešil jinak to přemístění blinkrů, na toto jsem zase cimprlich já

fidlimydli (321) napsal 30.10.2014 v 07:56

koroš : Ty panty jsem chtěl dát dnu, ale bohužel jsem na to při vymýšlení kopyta nepamatoval s prostorem a tohle je jediná možná varianta. Nicméně všechny plecháče mají panty vně, já je mám skryté alespoň z poloviny.
Tak asi viem, nepřipadlo mi to nějak složité.

krokoš (0) napsal 29.10.2014 v 21:39

Kufre pekné, len tie pánty hnusné skovaj dnu, ináč to nemá chybu a práce tam bolo viac a zložité to je dosť, robil som z laminátom je to dobrý hnus, kto vie, pre toho je to zábava a neurobil by to hocikto.

chuan (17) napsal 06.10.2014 v 08:21

Jó tak tyhle kufry vypadají jako koupené, jsou super a jsou funkční co víc si člověk může přát

fidlimydli (321) napsal 26.09.2014 v 08:40

Dík za pozitivní komentáře, ale zas tak složité to není, to by zvládl kde kdo.

tatíkPé (9) napsal 26.09.2014 v 00:18

Mrkám na drát

Brian1986 (0) napsal 25.09.2014 v 10:21

klobouk dolů

Petr_TA (29) napsal 25.09.2014 v 09:21

Dobrá práce

justyn (8) napsal 24.09.2014 v 23:43

Moc pěkný.Seš šikula

JirkaMetal (1) napsal 24.09.2014 v 22:49

Paráda,kdo umí ten umí a druhý čumí


Nejnovější záznamy v deníku
  • Kompozitový kufr home made EVO II

    Po osvědčení kufrů evo1 ještě na pozitivní kopyto jsem pokročil k evo2 z negativních forem. Tady jsou obr. čerstvě vylouplého kompozitového kufru z negativní formy už včetně laku. Stříká se přímo do formy a vypadne hot

    Typ: Montáž doplňku
    Vloženo: 03.06.2016
    Uskutečněno: 03.06.2016
    Komentářů: 12x
  • Expedice Lídl

    Expedice Lidl 2014 Někdo tady v diskusi psal, že už tu chybí jen cestopis do Lídlu, tak jsem se vypravil na expedici a napsal jej. Když mne tato expedice napadla, nadšení nebralo mezí a celý den jsem se těšil ja

    Typ: Reportáž
    Vloženo: 29.04.2014
    Uskutečněno: 10.04.2014
    Komentářů: 24x
  • Izrael a Palestina

    Není to motocestopis, ale tyhle destinace nejsou zrovna Glockner a putování osamoceného baťůžkáře se mototripu hodně podobá. Kdo tedy chce, nechť si cestu tady užije jako jsem si ji užil já.

    Typ: Dovolená
    Vloženo: 07.04.2014
    Uskutečněno: 04.04.2014
    Komentářů: 3x


TOPlist