PROFIL MOTORKY

Jawa 50/21 Pionýr (1971)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Jawan_Švestka
Vloženo 25.8.2012
Aktualizováno 13.1.2018
Zobrazeno 1 021x
HODNOCENÍ PROFILU OD 5 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 8.6


Vloženo: 22.08.2014, Uskutečněno: 22.08.2014, Zhlédnuto: 5x


Prázdniny 2014 jsem se rozhodl spestřit nejen sobě, ale i Pionýru. Po výměně několika opotřebovaných dílů v červnu (pouzdra vidlic, ložisko řízení, oprava elektroinstalace a tachometru atd...) začala mě hlodat otázka, jak moc je teď tedy fichtl spolehlivý a jak to vyzkoušet. Řádně;) Poněkud delší jízdou než jsem zvyklý...
Proč tedy nejet na chalupu? Co na tom že je 410 km daleko Nechci se zbytečně rozepisovat stylem cestopisným, detaily vynechám... trasu jsem měl předem nastudovanou, ale kvůli nepřízni počasí v pondělí 21. 7. musel trochu improvizovat--> najeto o 80 km víc než udává Google maps. Trasa Teplice, Mělník, Poděbrady, Vysoké Mýto, Moravská Třebová, Mohelnice, Olomouc, Přerov, Otrokovice, Uherské hradiště, Blatnice pod Svatým Antonínkem. Přestože trasa je záměrně po rovině, průměrnou rychlost nad 35 km/h se mi nepodařilo dosáhnout, s tím se musí člověk holt smířit. Přibližná doba jízdy: 15h (bohužel nejsem Marek slobodník, takže jsem to nezvládl v kuse, výletní tempo má něco do sebe;). Prům. spotřeba krásných 2.3 l/100 km... Moje váha i s batohem cca 80 kg. Závady na cestě: opravdu žádné. Jen dotažení zadní osičky, přidání předstihu pro lepší tah. Měl jsem strach s unavováním motoru ve městech, ale ani bloudění v Olomouci a hledání Veteran Areny (vřele doporučuji !) nebyl problém. Uzavřel bych to tím, že je Pionýr opravdu plnohodnotný stroj i na cestování, což dokazují samozřejmě mnozí moji "kolegové" kteří se nebojí sednout a jet třeba do Maroka nebo do Kazachstánu .
Za další výkon považuji vyjetí fichtla z Teplic na Komáří vížku (severočeši znají ten krpál ) Nemůžu říct, že by to motoru nějak prospělo, to vůbec, jeho nejlepší časy po GO už jsou pryč, ale vzhledem k tomu, že stále startuje na drc a nikdy nezdechne, je to prostě supr stroj! (stejně tak kamarádův Stadion S11, se kterým jsme jeli společně) Ještě se musí předvést v neděli 24. 8. na Soutěži o pohár starosty města Dubí;) On nezklame...

Hodnocení (0x):

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Jawan_Švestka (1) napsal 22.08.2014 v 20:26

Dík moc Jsem rád že to někdo ocenil;) Taky přeji spoustu pohodových kilometrů

liň (9) napsal 22.08.2014 v 20:01

Hezký popis cesty , stručný , jasný a výstižný , přeju mnoho spokojených kiláků


Nejnovější záznamy v deníku
  • Dálková jízda přes ČR

    Je mi ctí přispět k dalšímu důkazu o houževnatosti a spolehlivosti motocyklu Pionýr! Ale teď vážně, v půlce července se mi podařilo si splnit sen a po dlouhé době podniknout dálkovou jízdu na fichtlu. Vyrazil jsem 13. 7

    Typ: Vyjížďka
    Vloženo: 02.08.2021
    Uskutečněno: 13.07.2021
  • 2016 - 2020

    Jak sloužil Pionýr v posledních čtyřech letech? Skutečnost, že jsem po tu dobu nenahrál žádný záznam, ukazuje proměnu mého vztahu k němu - Pionýr skvěle sloužil v každodenním provozu při cestách na brigády, vyjížďky a st

    Typ: Vyjížďka
    Vloženo: 16.10.2020
    Uskutečněno: 16.10.2020
    Komentářů: 1x
  • Tajný Závod Lhotka 2015

    Přes léto 2015 jsem s Pionýrem necestoval tolik jako vloni, jednak už to asi nemám zapotřebí, ale především nebyl fichtl motoricky v kondici - dvakrát půlený motor - jednou kvůli slícování kanálků + překroužkování, podru

    Typ: Vyjížďka
    Vloženo: 12.09.2015
    Uskutečněno: 12.09.2015


TOPlist