PROFIL MOTORKY

KTM 990 Adventure R (2012)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník _zdenda_
Vloženo 31.10.2013
Aktualizováno 22.8.2018
Zobrazeno 8 303x
HODNOCENÍ PROFILU OD 30 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10


Vloženo: 16.08.2014, Uskutečněno: 16.08.2014, Stav tachometru: 24267 km, Zhlédnuto: 10x


Pustil jsem se do přezouvání pneu - na jaře jsem tam nahodil Heidenau K60 Scout, při obouvání jsem nadával jak je to tuhá guma, to jsem ještě netušil jak blbě půjde z ráfku dolů. Zadní gumu jsem sundával víc jak hodinu - normálně mi stačí strhnout patku gumy z ráfku patou nebo centrálním stojanem motorky, ale teď jsem musel zajít k sousedovi pro truhlářskou svěrku abych tu gumu stáhnul.

Při nasazování předního kola jsem drknul blbě do motorky, že se mi zhoupla na centrálním stojanu dopředu, stojan se zaklapnul a motorka zůstala sedět na vidlicích bez kola. Prima situace, ale naštěstí nejsem tintítko tak jsem na druhý pokus motorku postavil zpátky na centrální stojan. Byla to fuška, ale podařilo se, kdyby ne tak bych si musel nejspíš pomoc heverem z auta.

K60 Scout nejsou zrovna nějaký extra zázrak - předek jsem sjel za 7000km, zadek by ještě pár tisíc km snesl, ale kvůli pakárně s přezouváním ho zahodím. Navíc je v něm cca 4cm prasklina co se mi moc nelíbí (viz předchozí záznam v deníku).
Když ty gumy srovnám s Pirelli Scorpion MT90, tak pirelky asi vyhrajou - v terénu je to stejné (na suchu to jde, jak je trošku mokro tak jsou k prdu) a na silnici mi připadaly pirelky trošku lepší (asi jen pocitově, ale i tak), navíc jsem na pirelkách měl o 2000 větší nájezd na přední pneu. Ve srovnání s TKC80 bych K60 vyhodnotil jako slabší - v terénu je TKC80 použitelnější (hlavně přední kolo i když obě gumy nemají rády bláto) a na silnici je to stejné.

Teď jsem nazul S12 s tím, že až budu zas někdy chtít trošku na silnici, tak buď dojezdím TKC80 co mi zůstaly z loňska (ještě tak 2000km dají) nebo pořídím E09. Čistě silniční gumy pro mě nemají moc smysl, pořád mě to láká mimo cesty tak aspoň nějaký kompromis.

Hodnocení (0x):

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Driver-toys (1) napsal 20.11.2014 v 22:17

Taky jsem teď nedávno zkusil S12 a nedám na ně dopustit. Dokonce souhlasím i s tím, že na cestování E9 či mnou odzkoušené E10, který na silnici držely fakt super a nějaký ten terén zvládaly docela v pohodě.

Na TDM jsem na Scautech najel přez 14 000 km a ještě asi 2,5 najel další majitel. Na Kačeně je to holt i o větším výkonu a neustále protáčivým zadním kolem ..

_zdenda_ (0) napsal 10.09.2014 v 11:42

karlos-transalp: a přezouváš ručně montpákama nebo "strojově"?

karlos-transalp (4) napsal 16.08.2014 v 16:45

S Heidenauem K 60 Scout jsem celkem spojenej,pravda prd nájezd,ale na vodě dobrý.Obouvání,zouvání gumy brnkačka


Nejnovější záznamy v deníku
  • Malý servis

    Malý servis po 7500 km: - vyměnil jsem olej - dotáhl pár povolených šroubů - dotáhl malé řetězové kolečko, i když je zajištěno pojišťovací podložkou tak se matka trochu uvolnila :-/ - doplnil olej do scottoiler

    Typ: Údržba
    Vloženo: 22.08.2018
    Uskutečněno: 21.08.2018
    Tachometr: 61750km
  • Pravidelný velký servis

    Motorka si zasloužila trošku větší servis, takže jsem to během pár dní udělal. Vyměnil jsem preventivně gufero (a s tím i osičku a ložisko) vodní pumpy. Staré gufero vypadalo naprosto v pořádku a neprotékalo, ale když

    Typ: Údržba
    Vloženo: 22.08.2018
    Uskutečněno: 11.05.2018
    Tachometr: 54060km
  • Nové spojkové lamely

    Nedávno se začaly objevovat drobné problémy se spojkou - při rozjezdu párkrát pocukávala a při plném plynu na pětku nebo šestku proklouzla. Objednal jsem tedy nové spojkové lamely Ferodo FCD0711/1, které jsou označené

    Typ: Údržba
    Vloženo: 13.06.2017
    Uskutečněno: 13.06.2017
    Tachometr: 46657km


TOPlist