Hurá, už vím, co je tomu motoru! Už jsem z toho byl na dně, počítal jsem, co bude stát materiál na repas hlavy, co stojí výbrusové písty a všechny ptákoviny kolem... Hlavu jsem spočítal na cca 3000, což bylo ještě přijatelné (ventilová gufera, těsnění, pasta na zabroušení ventilů, nějaké o-kroužky). Ale nejvíc jsem se bál, že bude něco s válcem... A že to je čtyřvál, tak všechno 4x... Celkově jsem se dostal na cca 15tis. (písty, kroužky, pojistky, čepy)... To už jsem padal do mdlob a koukal, jak se pohybují jeté motory. Už už jsem měl v ruce telefon, že se objednám na změření tlaků. A najednou nápad Kdysi jsem na jawamanii četl, jak zjistit, jestli jsou špatná gufera na klice u Jawy. Říká se tomu metoda voňavky. Vezmete lahvičku od voňavky (nebo libovolného rozprašovače), dáte do něj benzín a za běhu motoru stříkáte benzínový aerosol na místo, kde máte podezření na sání falešného vzduchu. Tak jsem na to před hodinou vlítnul a bylo jasno
Jak to tam začal stříkat, otáčky se zvedli cca o 2500 otáček! Tady se zase ukazuje, jak jsou některé servisy neschopné... Takže to zase rozdělám, přetěsním a vyzkouším... Když to nepomůže, tak to bude chtít nové gumové příruby (ty stojí kolem 500 za kus)... Ale hlavní je, že nemusím rozvrtávat motor, aby se to opravilo. 3x Sláva! tomu, co tuhle metodu vynalezl.
Vlastník | WenCa | |
---|---|---|
Vloženo | 9.8.2008 | |
Aktualizováno | 4.5.2011 | |
Zobrazeno | 12 651x |