Fakt, že při necelých 16 litrech v nádrži mi ze zámku prosakoval benzín, mi nedal spát. Víčko jsem tedy sundal, kompletně rozebral, vyčistil a zkontroloval veškerá možná těsnění. Doslova práce hodna modeláře = krytka zámku a system, který ji udržuje v chodu; dostat obě osičky a pérka s titěrnýma kuličkama na své místo... no, pěkný oříšek. Když už bylo víčko dole, kompresorem profouknutý palivový přepad. Teď se uvidí, jestli to zas poteče.
Vložení komentáře
Pokud chcete vložit komentář, tak se
registrujte a přihlaste.
Nejnovější záznamy v deníku
-
28. září ve 3 hodiny jsem nad Dubí směrem na Cínovec boural. Podklouzlo mi v zatáčce zadní kolo a moto skončila v německém autobusu, kde následně shořela. Já si udělal výlet do svodidel a následně do ústecké Masarykovy n
Typ:
| Havárie |
Vloženo:
| 04.10.2014 |
Uskutečněno:
| 04.10.2014 |
Tachometr:
| 48400km |
Komentářů:
| 12x |
-
Stará baterka, která už byla třikrát kody a navíc posledních 6 měsíců jen ležela na ponku, to měla samozřejmě spočítané. Tudíž pořízena nová, 8 Ah nahrazeno 9 Ah. :-DD
Typ:
| Údržba |
Vloženo:
| 18.09.2014 |
Uskutečněno:
| 18.09.2014 |
Tachometr:
| 47718km |
-
Sice vidle ještě netekly, ale byly zapotřebí vyměnit futra. Objednávat něco z parts depotu je docela dobrozdružství, jelikož se na futra čekalo přes měsíc. Po rozborce velké překvapení - vidlice mírně ohnuté, tudíž fčnos
Typ:
| Oprava |
Vloženo:
| 15.09.2014 |
Uskutečněno:
| 14.09.2014 |
Tachometr:
| 47210km |