S11 je po opravě složená, i když zatím ještě nevrčela, takže nemůžu říct hotová. Je nový lak blatníků, nádrže, krytu řetězu... a stříbrný výfuk, řidítka a světlo. Sedlo bylo provizorně vyměněno. Shnilý spojovací materiál vyměněn. Motor dostal nový míst, kroužky, čep, ségrovky, těsnění a olej. Zakoupeny byly nové šlapky, bohužel jedna nepasuje, protože obě kliky jsou pravé... S tím ještě něco uděláme, minulý majitel si holt přichystal překvapení. Není to renovace, není to ani žádná top oprava, prostě se udělalo jen nejnutnější (a navíc v poměrně skromných podmínkách a s malým rozpočtem ).
Mimochodem - původní stojan, pružina a čep chyběly, tak jsme zakoupili repliku u Moto Ústí nad Labem. Musím konstatovat, že replikový stojan je zmetek, respektive polotovar. Má totiž jednak malé díry pro čep, navíc jsou umístěné moc vysoko a pohé zvětšené by nepomohlo. Chtělo to dost práce s pilníkem a ještě se musely změnšit postranné kolíky na stojánku, aby šel nasadit na moped. Další důvod proč nemám rád repliky.
Teď pokračuju v dílně tentokrát rozborkou Staďáka S22 a zjišťuju, že jedenáctka se mi líbí mnohem víc. S22 má několik pro mě nepochopitelných konstrukčních kroků vzad, takže při její demontáži létalo vzduchem mnoho ku*ev...
Vlastník | MasterX | |
---|---|---|
Vloženo | 20.1.2013 | |
Aktualizováno | 19.8.2013 | |
Zobrazeno | 3 893x |
Já bych takovej optimista nebyl, je to plný kompromisů, u kterejch jsem si řekl že "se to jednou dodělá"... Teď jsem trochu rozpačitej z S22... po očištění a rozborce je paradoxně v mnohem horším stavu než byla tahle jedenáctka... plechařina hnije, sem tam se vařilo a sem tam se musí vařit teď... navíc byla na nepochopitelnejch místech napadena kurvilem domácím... takže vidina oprášený S22 v origo stavu je pryč, stejně se bude lakovat. Celkem mě to sere, když jsou teď k mání podobný kusy za nižší ceny, ale co naděláš. Tak je to vždycky.
Každopádně se těšim až S11ka zavrčí.. ale furt nemam kartičku a pojistku
No tak startujem přece ...ale jinak jedenáctka parádní