Myslím, že se sluší a patří přidat hodnocení projevu motorky po ujetí prvních relevantních kilometrů - cca 4500 - 5000.
Pořádně jsem nevěděl, k čemu budu motorku používat. Za tu dobu, co jí mám, jsem si s ní zkusil vše, od bláta po dálnici ve 2 lidech. Pravdou podle mě je, že jí sedí něco mezi.
Znám vícero majitelů malého Advíka a více méně ho používají jako enduro do lesa, ale tam, si myslím, že neexceluje. Je poměrně těžký na předek, takže ne úplně obratnej. Nejvíce mu sedí středně těžký terén, kde funguje parádně. Chce to mít rozumné obutí vzhledem k terénu...to je ale na jinou debatu.
Na silnici se cítí dobře na okreskách, rozbitých, nerozbitých, ale hlavně zatáčkovitých. Dokáže se pohybovat hodně obratně, záleží na zvoleném převodu, ale tam se mi jezdí nejlépe 80-100 km/h.
Jízda ve dvou...malý Advík na ni není primárně určený, je to znát. Největším úskalím je prostor mezi řidičem a pasažérem a to jak mezi stupačkama, tak i sedlem. Sedlo je ale pro spolujezdce docela pohodlné, vzadu je o dost širší než vpředu. Jen se tam nějak naskládat...ve dvou je pak Advík na druhou stranu na silnici o dost jistější a stabilnější, neposkakuje ani se nevlní...
Motor: co se týká projevu motoru, nic nového pod sluncem, na silnici nic pod 4000 otáček. Při předjíždění klidně lze zavítat k 7000-8000, tam je max výkon a motor se krásně rozezní. V terénu se občas nechá podtočit, když už jezdec nemůže. Jen tak nechcípne, spíše zamlátí do řetězu, ale nedoporučuju. Jednoznačně nejlíp funguje jízda spíše na střední otáčky, na krouťák. Advík vás pak vytáhne všude...
Vlastník | hAjPR | |
---|---|---|
Vloženo | 18.12.2012 | |
Aktualizováno | 27.12.2013 | |
Zobrazeno | 2 478x |