Při určitých otáčkách se objevovalo chrastění vycházející ze zadní části stroje. Při podrobnějším ohledání byl zdroj určen - plotna s celou svoji nástavbou byla povolena kvůli strženému závitu v podsedlovce .
Řešení bylo několik: 1) odmontovat podsedlovku a nechat si navařit nový šroub se závitem - řešení zdlouhavé, ovšem jistotní.
2) udělat závit M8 a pro přimontování plotny použít i šroub M8. Pokud bychom ale chtěli uvést stroj do původní podoby, byl by rám zničen.
3) místo původního závitu tam šoupnou novou matku Řešení jednoduché a efektivní Sice není zrovna profesionální (to číslo 1 ano ), ale proč ne
Z druhé strany rámu jsme šoupli 2 matky. Vnější matka je pojistná, aby nedošlo k náhodnému povolené (není na fotce) Snad bude vše fungovat
Vložení komentáře
Pokud chcete vložit komentář, tak se
registrujte a přihlaste.
Nejnovější záznamy v deníku
-
Ve stejné době jako motard bylo i enduro na servisu. Potřebovalo to jako sůl :-) Takže následovala klasika - olej, filtr a ventily. Do bylo potřeba dotáhnout obě matice v krku řízení. Při přijezdu krátkých nerovností to
Typ:
| Odborný servis |
Vloženo:
| 29.11.2015 |
Uskutečněno:
| 29.11.2015 |
Tachometr:
| 14870km |
-
Nedávno se nám stala nemilá věc. Při obvyklém krošení s endůrkem se při jednom přeskoku přetrhl řetěz. :-( Jediné štěstí, že se přetlhl v takto malé rychlosti a ne někde na rovince a nic se naštěstí nestalo. (s) Vlast
Typ:
| Údržba |
Vloženo:
| 01.05.2015 |
Uskutečněno:
| 01.05.2015 |
Tachometr:
| 14km |
Komentářů:
| 2x |
-
Spojka začala už stávkovat takový způsobem, že se nedalo ani rozjet. Stojím ka křižovatce, dám spojku a jedničku, pustím spojku a nohama se odpichuji :-D Když jsem nabral nějakou rychlost, zatlačil jsem páku spojky na s
Typ:
| Oprava |
Vloženo:
| 16.11.2014 |
Uskutečněno:
| 16.11.2014 |
Tachometr:
| 13152km |
Komentářů:
| 2x |