Po dlouhém váhání, upravit originál výfuky, jsem se do toho pustil podle popisu mého kamaráda, který je takto už má upravené. Dávám to sem hlavně pro ty, co nemohou nebo nechtějí investovat přemrštěné 10-ti tisícové částky do laďáků od renomé výrobců. Přitom se zvuk radikálně změní v úžasný bublavo-chraplavý hutný a dunivý hřmot. A dle mého i kamarádova testování se spotřeba i výkon nezmění. Výkon jsem testoval na úsecích, kde jsem si pamatoval kolik jsem míval na tachometru při jízdě na doraz. Jedná se o vratnou úpravu zpětným navařením uříznuté trubky za tlumičem zcela na konci výfuku nebo nějakou redukcí pro dočasný návrat k orig. zvuku, např. kvůli STK, neboť od r. 2014 mají na TK měřit i hlučnost. Jen je třeba celý tlumič demontovat, protože jeden ze čtyř nýtů je pro odvrtání a následné zanýtování nepřístupný. Zbytek viz. foto.
Vlastník | Švéd-Špk | |
---|---|---|
Vloženo | 29.10.2011 | |
Aktualizováno | 29.10.2011 | |
Zobrazeno | 7 754x |
HODNOCENÍ PROFILU OD 18 UŽIVATELŮ
Sarusrg-u jsi první z x desítek lidí, kterému se ten zvuk nelíbí. Co člověk to samozřejmě jiný názor a nebo jsi zkrátil úplně něco jinýho a úplně někde jinde Měl jsem zde letos, mimo jiné, konverzaci s chlapem co jsi to chtěl také na svém MT upravit, přijel si nejprve poslechnout to moje a odjížděl s tím, že není co řešit a že si je taky tak zkrátí.
1 reakce
No, tak jsem to zkusil. To byla pěkná blbost Upřímně chlapi jestli si nechcete jen přidělat práci a dodrbat origo výfuky,tak to nědělejte,protože s dunivým hřmotem, to nemá co společného. Je to jak třiapula v bahně.Zní to jak rozzuřený plechovky. Jedině laďák buď akrap nebo nechat udělat z origo.
nevadí na výsledek si počkám a rád beztak teď jezdím jen jawičku 250 a tý bych do vejfuku nešáhnul. Ovšem chystám se na nějakej silnější stroj tak proč nebýt pořádně slyšet že?
čau Bulite. Trapně jsem to zkoušel nahrát záznamníkem v mobilu, ale ten to kurevsky zkreslil. Takže budu muset poprosit někoho s kamerou.
chtělo by to odkaz na nějaké video s ochutnávkou