Dnes jsem po dlouhém přemýšlení, odkud že mi to teče olej, konečně tuto záhadu odhalil. Prasklý kryt řetězu u pastorku u motoru. Byl prasklý jeho zadní díl, tudíž následovala výměna. Vše proběhlo nějak rychle a hladce, tudíž jsem byl spokojen. Dále jsem se rozhodl vyměnit převodový olej, zdálo se mi, že je tam nějak dlouho a převodovka, že má nějaký hlučný chod při řazení. Rozhodl jsem se použít klasiku PP80, uvidím jak si bude stát oproti předchůdci Mogul Trans 90H. Doufám, že se bude míň lepit spojka.
Vložení komentáře
Pokud chcete vložit komentář, tak se
registrujte a přihlaste.
Nejnovější záznamy v deníku
-
Staré manžety na přední vidlici již byly rozpraskané, tak jsem se je rozhodl vyměnit. K tomu bylo potřeba sundat štítek, světlomet, přístrojovku a horní brýle. Pak jsem vidlici stáhl a mohl jsem manžety vyměnit. Při zpět
Typ:
| Oprava |
Vloženo:
| 30.03.2017 |
Uskutečněno:
| 30.03.2017 |
Komentářů:
| 1x |
-
Když jsem do levého výfuku klepnul, tak jaksi divně zvonil. Na funkci to naštěstí nemělo znatelný vliv. Teď jsem měl čas se na to mrknout, tak jsem výfuk rozdělal. Zjistil jsem, že tam jsou jenom dva zbytky klingeritu mí
Typ:
| Oprava |
Vloženo:
| 22.06.2016 |
Uskutečněno:
| 22.06.2016 |
-
Při jízdě přes hrboly a nerovnosti bylo jaksi víc a víc patrné, že tlumiče již neplní svoji funkci. Projevovalo se to dlouhým dohoupáváním po každé díře nebo vlně na silnici.
Koupil jsem opět ty samé, co na motorce byl
Typ:
| Oprava |
Vloženo:
| 27.07.2015 |
Uskutečněno:
| 23.07.2015 |
Komentářů:
| 1x |