Jak už to bývá u mnoha motorů československé výroby je vytržená přepážka mezi sekundárním převodem a zapalováním. To se mě týká jen z části, mám jí jen nakřuplou, zatím neřeším. Ovšem, musel jsem vyřešit držák poloautomatu, předchozí majitel ho vyrobil celkem pěkně, jen jsem to doladil, místo podložky z pásoviny jsem udělal podložku z teflonu- alespoň to pruží. Je to pro inspiraci, kdyby někdo nechtěl půlit motor jen kvůli navaření držáku.
Vložení komentáře
Pokud chcete vložit komentář, tak se
registrujte a přihlaste.
Nejnovější záznamy v deníku
-
Okolnosti, tedy strašní vibrace mě přinutili udělat držák hlavy válce, je to kus pásoviny kterou jsem zpevnil překroucením, teď dostal novej kabát a příště ho namontuji. (y)
Typ:
| Montáž doplňku |
Vloženo:
| 16.06.2013 |
Uskutečněno:
| 16.06.2013 |
-
Jako první věc jsem namontoval kryt pod motor, následně motor, vidle ( s kterejma sem si trošku pohrál :-D ), potom přišlo na řadu přdní kolo, přepákování, vidlice, tlumič zadní atd... Na motor jsem sal zapalko (není na
Typ:
| Odborný servis |
Vloženo:
| 16.06.2013 |
Uskutečněno:
| 16.06.2013 |
-
Na rám padly 2 vrstvy vrchní modré barvy, jsem s tím spokojen není to na 100 % nejsem lakýrník... ;-) Rozetu jsem vzal stříbřenkou, respektive stříbrnou barvou s částicema hliníku odolná do teploty 750 °C
Typ:
| Údržba |
Vloženo:
| 16.06.2013 |
Uskutečněno:
| 14.06.2013 |