Stary vyfuk vazi 4.5 kg a meri 50 cm, novy ladak ma jen 38 cm (http://www.beowulfuk.com/proddetail.asp?prod=SU061WMSS38). Narust vykonu a kroutaku je prekvapive veliky hlavne v nizsich otackach, serizeni karburatoru pomohlo ve vyssich otackach - cervena cara znaci ladak, modra pak ladak a serizene karburatory (podtlaky a smes). Krome toho dostala motorka novy vzduchovy filtr, coz se mohlo na vykonu take projevit.
Motorka ma ted maximalni vykon 67 koni, coz je dost - je 11 let stara a katalogovy vykon byl 69 koni.
Navic jsem se dozvedel, ze jsem mel vzadu o 3 zuby mensi rozetu - nyni tam mam spravnou. Proto nesla plynem na zadni… Diky JPMOTO!
Sam jsem si jeste pred tim nainstaloval rychloplyn - 5SL-26240-01-00 (http://www.partsdepot.cz/originalni-dily/motorky/Yamaha/2004/YZF-R6/22875/). Obrovska zmena za pouhych 300 Kc. Pozor: mezi rukojeti a kladkou je plastova podlozka - musi se odstranit, jinak se po dotazeni sroubu nebude plyn vracet na volnobeh.
Zbyva udelat prepakovani stupacek, odpojit cidlo 2. a 3. kvaltu a vyrobit si nejake sportovnejsi sedlo, z ktereho se bude lepe vysedavat.
Vlastník | Franta. | |
---|---|---|
Vloženo | 28.6.2010 | |
Aktualizováno | 28.6.2010 | |
Zobrazeno | 2 460x |