Dneska jsem pokračoval v karburátorech... Opravil jsem systém předehřívání karburátorů, kterej nějakej blbeček zničil, když karburátory "dělal" přede mnou. Dvě topná tělíska byla utržená z drátů... No, napájet to tam nebyl žádnej med... Zvlášť, když vaše pájedlo (to zařízení, který produkuje teplo při pájení) stojí za hovno... No, asi po hodině trápení se to povedlo (viz. první foto). Následovala finální kontrola karburátorů, než je prohlásím za provozuschopné... Tato odhalila, že se do čtvrtého karbu dostal bordel (nechápu jak) a tím pádem nedovírala jehla a přeplavovalo se to. následovalo vyčištění a znova kontrola... Fajn vše OK... Následovala instalace systému předehřívání (druhá fotka)... Zvláštní, že mi to něco připomíná :D To bílé je samozřejmě teplovodivá pasta na procesory... Nyní jsou karbecy připraveny na instalaci zpět na motorku (třetí fotka). No a bystřejší z vás už se hlásí, že nemám seřízené podtlaky... Nebojte, myslím na to Součástí akce "seru na servisy" bude i svépomocné seřízení podtlaků... Pomůcku jsem si již vyrobil (čtvrtá foto), doufejme, že bude fungovat. Přišel jsem na toto řešení náhodou při prohledávání internetu... Pokud umíte dostatečně anglicky, můžete si o tom přečíst zde: http://www.motoguzz...o_watermanometer.asp
Vlastník | WenCa | |
---|---|---|
Vloženo | 9.8.2008 | |
Aktualizováno | 4.5.2011 | |
Zobrazeno | 12 651x |