K motorce jsem dostal nosiče, takže před letošním létem jsem ještě motorku dovybavil kufry - 2x Givi E 41 Keyless. Kufry v akci se mi zcela nové podařilo sehnat za skvělou cenu kolem 5ti tisíc. Výrobce v rámci balení dodává i třetí zámeček, který rovnou putoval do mého E460 a tak teď mám jeden klíč na všechny kufry. Do bočáků se ale dá dostat i bez klíč - kufr má malý otvor na boku, který je na trojmístný kódový zámek. To má své výhody i nevýhody - prostě se do něj dá dostat metodou pokus omyl (na druhou stranu je to pořád plast a když se tam někdo bude chtít dostat, tak se dostane), ale zas se dá jen odklopit kousek a vytáhnout drobnost bez nutnosti celý kufr sundavat a odemykat. Také se to hodí k dodatečnému napěchování věcma typu svetr, triko a tak. Do budoucna ještě doplním horní kufr zahrádkou a všechny kufry taškami.
Zaroveň s montáží nosičů proběhla i výměna ruglátoru napájení. Loni byl na motorku namontován neorigináĺ protože v čr se za normálni peníze přímo od hondy sehnat nedal. Letos mi ho kamarád dovezl z USA a já doufal, že se tím vyřesí nestálost napětí v motorce. Bohužel asi problém bude jinde - kabely nb alternátor... No aspoň mám náhradni regulátor... To se u hondy mǔže jen hodit :))
Vlastník | hrtak | |
---|---|---|
Vloženo | 17.8.2011 | |
Aktualizováno | 18.3.2014 | |
Zobrazeno | 9 033x |
pořídil jsem si je před nedávnem taky