Tak jsem to nějak seskupil podle představ a mam komplet hadry. Jen u kombošky 4SR RR Edition Blue je ten průser, že už doprodávají zásoby toho to modelu a pro mě by bylo ideální 56ka ale měli jen 58ku, takže vršek ok ale kalhoty by mohli být těch 56. Rukavice jsou taky od 4SR Sport Cup Blue a boty jsou od Alpinestar S-MX. Helma byla šedivá od GPI, tak jsem se hecnul zdali to půjde potáhnou carbonovou folií a až na 4tý pokus se to zadařilo. Zatím je to taková náhražka za origo carbonovou kterou bych chtěl, do budoucna
Vložení komentáře
Pokud chcete vložit komentář, tak se
registrujte a přihlaste.
Nejnovější záznamy v deníku
-
Po nějaký době, proběhl upgrade podvozku( přední i zadní tlumiče Ohlins z Yamahy R1, brzdy Yamaha R1, kola PVM z BMW HP4, zakázkové svody podle vzoru Akrapovič Evo, upravené koncovky výfuku Youshimura z VTR, kotouče Luca
Typ:
| Montáž doplňku |
Vloženo:
| 25.08.2015 |
Uskutečněno:
| 25.08.2015 |
-
Tak po sezoně začala prolínat jedna vidle kolem gufera vlivem vydřených pouzder a tubusu. Proto jsem koupil nový tubusy, pouzdra a nový gufera+ prachovky. Při tom jsem vyměnil ložiska v krku když už jsem dělal vydle. Tak
Typ:
| Oprava |
Vloženo:
| 18.02.2013 |
Uskutečněno:
| 18.02.2013 |
Tachometr:
| 21150km |
-
V neposlední řadě jsem pro klid duše zkontroloval, vůle ventilů, podtlaky, zaoxidování elektroinstalace, těsnění atd a teď vše funguje jak má a Tele jede nádherně. Přes Yoshbox naladěna řídící jednotka +5+5+5 od Assassin
Typ:
| Oprava |
Vloženo:
| 10.08.2012 |
Uskutečněno:
| 27.07.2012 |
Tachometr:
| 19500km |