V pokračování faceliftu jsem přetáhl spojkové lanko do masky a byla to přesně ta třešnička na dortu, která dozdobila motorku. Ještě větší radost jsem měl z uchycení tachometru, byť je to jen zkušební verze a rozhodně tam nezůstanou vratové šrouby. Po těchhle dodělávkách přišla na řadu elektrika a otázka, proč světlo jednou svítí a dvakrát ne, to celé na druhou! Postupným absolvování metody pokus-omyl jsem zkoušel dráty od baterky až ke spínačům nebo spotřebičům, přičemž mě několikrát cestou překvapily dvě čokolády. Elektrika si rozhodně zaslouží výměnu a natažení nové kabeláže bez čokolád dostává přednost před vším, co mám na motorce v plánu. Pro dnešek jsem vytahal několik metrů starých drátů vedoucích od nikud nikam a přesto všechno funguje tak jak má.
-
staré vedení spojkového lanka
-
lanko vedené maskou
-
obnažená elektrika
-
tohle všechno tam bylo navíc
-
zkušební verze uchycení tachometru se osvědčila
-
svítí!
Odlesk Svatozáře naakumuloval energii a Líbezňák teď svítí i když nejede, ačkoli baterka je v něm jen jako estetický doplněk
Na poslední fotce svítí světlo nebo je to odlesk Svatozáře Samozvaného???