Takže můj srovnávací test kolem komína proběhl 18. 3. 2012 kdy jsem si doslova pouze kolem komína pojezdil všechny, ale úplně všechny výjezdy a moje specialitky co jsem jezdil na DRku. Vyjel jsem ještě z podblatníčkem, neurval jsem ho ikdyž XRko už létalo! Jen jsem křupl rámeček SPZ. Tak XR má téměř stejný převod, jak mělo DRko. Jde vidět i cítit větší krouťáček a zátah ve spodních otáčkách. Ovšem vrch to má slabej! Byl ještě sníh a bahýnko, ale výjezdy byly zapadané listím a byly dost vysušené už, ale také měkké. Většinu jsem vyjel celkem v pohodě a naopak ty horší jsem nevyjel ani náhodou (20cm listí=drapák nestíhal vyhazovat!).Najel jsem 48km čistého terénu za 4 hodiny a dostal ji celkem do ruk.
21. 3. 2012
Dneska jsem jezdil od 10H do půl 4 s hodinovou přestávkou na oběd. Najel jsem cca 20km po polních cestách a asfaltu a zbytek terén. Na tacho za dnešek 125km. Jel jsem za účelem do určeného místa, takže jsem jel kadla, kadla 50-60 km/h. Až v terénu jsem si přidal více. Šetřil jsem benzín. Dnes jsem pojezdil: Kamenité, travnaté, listové, hlínité a kořenové výjezdy... Pár jich bylo, tak moc extrémních, že to prostě nešlo! Na DRku bylo 2jka pomalá a trojka neutáhla! To samé na XRku. Dlouhý táhlý hlínito - kořenový výjezd prostě nejde. Na tři se udusí, ale vzpíná se dlouho! a na 2 jede pomalu a zahrabu se. Výjezdy nebyly vůbec odklizené, takže to hraje velkou roli, když jedu nahoru po klackách aspol. Ale myslim, že tohle je rukama. Rozjet na 3 a ve vhodnou chvíli dát 2! Spojkovat jsem zkoušel nejde z 3jkou! Mít větší obsah nebo ostrou 400 - a více věřim tomu, že bych lupl za 2 a jel až nahoru. Prostě mám špatnej styl! Ostatní listové výjezdy prostě nešly kvůli hodně listí a pod ním neviditelné kameny, které hráli velkou roli. Ale je to větší traktor oproti DR a jede znatelně lépe od nuly do středních otáček. Dále jsem pojezdil nějaký ten potok, když byl uklizený tak to bylo v klidu a na 2jku jsem to vyletěl i když to hodně klouzalo. Dále nějaký ty seskoky do potoka a tak různě no problem. Podvozek funguje bezkonkurenčně o 80% lépe oproti DR. Přes klády je podvozek lahoda, pěkně to utlumí ne, jak DR mě vždycky nakopalo. Dneska to byl spíše bádací den a našel jsem místečka dále od komína, které jsou upe famozní a většinu jsem kvůli listí nebo podmáčenému povrchu nevyjel. Našel jsem pro sebe výjezdy, klády a plno prkotinek, které budou těžké na XR zdolat! Myslim, že jsem ji dostal poměrně rychle do ruky a teďka už mě bude limitovat jen výkon na ty dlouhé výjezdy! Jinak spotřeba je dost hrůzostrašná! Asi se mi, ale zdá. Podle výpočtů je 5,5l. Stím, že kolem 25km je lechty, lechty po polňačkách! To DR bylo zlaté a mohlo se sním jezdit doslova celý den! Na XR tvrdého terénu se pojezdí max. 6 - 7H čistého času! Možná to přeháním a zdá se mi to. Je to možné, protože minulou sezónu jsem najezdil z DR kolem 300 - 500km a možná ani to ne. Takže jsem, tak často netankoval, ale teďka už mám naježděno min. půlku co za minulou sezónu, možná to bude tím. Spotřebu oproti DR změřil přesněji za týden na víkendové akci, kde jsem byl i s DRkem. Jinak z výškou jsem se, tak zžil, že ji nevnímám a myslim, že světlá výška je lepší větší než menší co byla na DRku... Poslední zhodnocení provedu po páteční a nedělní vyjížďce, kde už konečně nepojedu sám, ale s pár kámošma, kteří se také zžívají se svými stroji. Potom to ukončim, protože bych tady pořád psal žvásty dokola a udělám nějaké konečně zhodnocení XR vs. DR. A plně ho dokončil jestli zaregistruju něco co mě vypeče na víkendové akci. S DR mě nic nepřekvapilo, až na to, že mi scházel výkon a slušný podvozek! Jinak XR už umí teda lítat a dost. Jsem rád za to, že nemám chladiče. Já ani takovou motorku mít nemůžu, protože bych to co týden dával dokupy! Padal jsem na kamínky! Jinak XR bez ochuzovače ani náhodou. Jedině bez ochuzovače, ale s ručním dekompresorem. Jen automatický prostě NE!!! Ale i ochuzovač není takový 100%!!! Když mi motorka ležela asik minutku možná 2 řidítkama dolů na výjezdu a než jsem ji otočil atd. Tak ani ochuzovač nepomohl a mohl jsem skákat, jak jsem chtěl!!! Pokud možno startovat rovnou z kopce přes kvalt! Jinak pokud motorka neleží dlouho jakkoli, tak ochuzovač funguje výborně!!! Bylo to jen jednou kdy mě zklamal, takže to možná bylo rukama. Ještě se uvidí po pořádném extrémku. Tohle vše jsem odjezdil na sjeté C-18 a i páteční a nedělní vyjížďku, takhle odjezdim. Potom jsi dám středeční dvouhinku v sedle a budu připravovat moto na víkendovku!!! Zapoměl jsem dodat, že na zadní jde taky pěkně. Jen jsem to nezkoušel na samém místě, jak s DR a XRko mi dost kuckalo a nemělo snahu po zaklapnutí plynu okamžité po přidání vystřelit nahoru. To DRko jo, ale jak říkám zkoušel jsem to na dvou různým místech (udusaná hlína vs. tráva).
Vlastník | Sally06 | |
---|---|---|
Vloženo | 26.2.2012 | |
Aktualizováno | 7.3.2013 | |
Zobrazeno | 6 658x |