Ujel jsem naní necelých 40 km a tak je tady krátké zhodnocení prvních dojmů. Většina cesty byla pouze přejezdová po polňačce apod. Navíc motardové kola mi neseděli dobře a tak jsem snimi šlahl do kouta! Na motardy to je slabé otom žádná, ale odpych to mělo dost dobrej, ale to je tak vše. Na cestě nejsem doma. To mi stačil 1km na zjištění! Tudíž zpět na enduro kola. Zkoušel jsem skákat pangejt, který jsem na DR normálně dával myslim. První pokus jsem málem letěl přes řidítka, druhý už byl lepší, ale v těchto okamžicích mi ukázalo XR, jak je oproti DRku ostré. Mrcha se krásně až moc zvedla před skokem. Prostě a jasně XRko má na poznání o dost větší krouťák a je to velký traktor, který bere neuvěřitelně od spodu. Vrch nevyužívám moc, protože vyhledávám čím dál více trialovější pasáže, ale vrch nestojí skoro za nic. Mám ruku prostě pořád navyklou na DRko a když otočím plynem tolik kolik na DRku, tak bych ten pangejt přeskočil s DRkem normálně, ale s XRkem to jde prostě rychleji na zadní, rychlejší reakce plynu. Musim mou ruku navyknout na tenhle výkon. Když jsem zkoušel skočit pangejt naopak tzn. rozjezd z pole, které je níž než cesta (dopad), tak to dopadlo, tak, že mi kolo prohráblo koplo mě přední a vlál jsem zatím až na druhou stranu cesty přímo do škarpy k plotku do kterého jsem letěl částečně hlavou a hlavně ramenem, motorka mě ještě ke všemu zalehla. Ulomený blinkr a prasklý přední blatník. A tady je mé ponaučení: ,,NEZKOUŠEJTE ZDOLAT TO CO JSTE NEDALI ANI NA BÝVALÉ MOTORCE " Naštěstí to není nic vážného. Byl jsem i v lese, ale většinu výjezdů jsem nevyjel nebo se knim ani nedostal, protože je tam ledu a sněhu po kok... Ve sněhu jsem dokonce zapadl když jsem jel za 3 půl plynu, ale nějak jsem to nakonec prohrnul. Jel jsem jeden dlouhý sjezd a brzdy fungují obdobně jako na DR. Výjezdy, které šli, tak jsem vyjel, ale tak tak. Nevim zda to je tím, že to nemám v ruce, protože to pořád hrabalo tzn. nevim kolik plynu, a nebo jestli to je kvůli sjetý pneu a nebo kvůli povrchu, který je ještě pořád zmrzlý.
Nějaké to zhrnutí. XRko má oproti DRku luxusní podvozek, který pangejty a to co jsem zatím zkoušel pobírá upe luxusně, dále má lepší krouťák a lepší spodek a poznání celkem dost. Brzdy téměř na stejné úrovni (Nissin jako Nissin) jestli tam nakonec nejsou stejné, jak na DR. Jinak je brutálně vysoká. Někdy bych řekl, že až zbytečně. Možná proto budu tolik padat. DR brudilo více motorem.
Další srovnání provedu po seřízení ventylů a výměně oleje, který dojde během týdne. Avšak už to bude opět s odstrojeným XR. Momentálně po hrůzostrašném pádu do škarpy, kdy jsem si potlouk rameno zůstal jen zadní podblatníček, který půjde, ale taky pryč, přední blinkry a zrcátko půjde taky pryč. Jediná změna nakonec oproti tomu když jsem jí dovezl domů bude origo maska s budíkem.
Zapoměl jsem uvést maximálku, kterou zkoušim na každé své motce hnedka z kraje. XRko z převodem 14 - 50 ze špuntama po asfaltu jede 110 km/h.
Vlastník | Sally06 | |
---|---|---|
Vloženo | 26.2.2012 | |
Aktualizováno | 7.3.2013 | |
Zobrazeno | 6 601x |