Ač nerad, musím to napsat. Rozhodl jsem se psát deník poctivě. Všechny závady, ale i vyjížďky atd.
Píšu to sice až teď, ale na cca 2000 km ujetých km, začalo být spojkový lanko volný. Jasně občas, se musí krapet doštelovat. Ale tohle bylo až moc a to najednou. Takže jsme sundali lanko a bylo vidět, co se stalo Prostě se bowden začal třepit. Do servisu v Trutnově (50 km) se mi s tím nechtělo. Takže jsme to vyřešili našim způsobem (jako vždy a skoro všechno). V mototechně jsem koupil obyčejný lanko (nevím jestli to je brzdový nebo spojkový) a jednoduše jsme ho namontovali. Jenže bylo cca o 15 cm delší. Musela se tedy vymyslet nová cesta. A to taková, aby se lanko moc nekroutilo a zároveň, aby se někde nahnalo 15 cm délky.
No je to namontovaný, spojka má krapet těžší chod a chod není tak hladký jako před tím. Ale zatím to funguje.
Opravdu mě to naštvalo. Jasně, lanko má tření, takže logicky k přetržení nebo poškození musí časem dojít, ale ne po 2000 km! I když od kamaráda Martic jsem se dozvěděl, že některým prasklo i po 1000 km.
Co to v tý Blatě dávají za papundeklový lanka???
Vlastník | 125Marek | |
---|---|---|
Vloženo | 23.12.2010 | |
Aktualizováno | 24.2.2013 | |
Zobrazeno | 12 532x |
Koukám, že se ty drátky přelámaly přímo u válečku ...to vypadá že se při navařování válečku asi tepelně ovlivnil materiál lanka a zkřehl .
U mé se zatím nic takového nestalo, tak doufám že to tak i vydrží.