Tak dilo se zdarilo, stacilo postupovat podle nekolika rad co jsem dostal od klikaru u piva a sroub se povolil bez problemu (uz jsem se s tim trapil 2x a z fabriky drzel jak "sfiňa"). Nasazeni padaku pak uz zvladne i male dite. Peca mi jen pomohl dotahnout protikus druhym imbusem 8mm (jeste jednou diky), ktery jsem nemel po ruce. Batuzek na zadnim sedadle se mi taky celkem libi... No uz aby bylo teplo a sucho, chjo..
Vložení komentáře
Pokud chcete vložit komentář, tak se
registrujte a přihlaste.
Nejnovější záznamy v deníku
-
Po necelých 17tis. odešla rozeta (ona byla po smrti už dřív, ale tak nějak jsem na to sral) a tak bylo potřeba vyměnit i zbytek. Šel jsem opět do EK Chain - Made in JAPAN. Akorát oranžovou kombinaci jsem změnil na černoz
Typ:
| Odborný servis |
Vloženo:
| 06.05.2018 |
Uskutečněno:
| 06.05.2018 |
Tachometr:
| 40800km |
-
Dnes po dlouhé době nějaký záznam, výměna oleje a filtru.
Mechanik se zhrozil při pohledu na mou řetězovku, je údajně úplně po smrti, a to už aspoň 2x :-)))
Takže dnes objednáno na www.2hmoto.cz:
Řetězové kolečk
Typ:
| Odborný servis |
Vloženo:
| 15.04.2018 |
Uskutečněno:
| 15.04.2018 |
Tachometr:
| 40670km |
-
Trochu opožděně proveden servis po 20ti tisicich km. Kontrola vule ventilu (v poradku), vymena svicek, nova chladici kapalina, repas prednich tlumicu - vymena vsech krouzku, gufera a oleje. Dali jsme tam W10 misto W5, at
Typ:
| Odborný servis |
Vloženo:
| 19.09.2012 |
Uskutečněno:
| 19.09.2012 |
Tachometr:
| 26700km |
No tak nějaký tip na povolení šroubu, co drží motor v rámu by se hodil, páč já to zkoušel na banditovi asi dvě hodiny bez jakéhokoliv výsledku
.
Vypadá to skvěle