Nu, takže sezonu jsem ukončil bez výrazných problémů a excesů. Najeto cca 1500 km, mašinka šlape jak má, nic nežere, hezky jede. Jediné co je trochu problém je, že mi přestal fungovat tachometr, otáčkoměr funguje. Takže nic co by byl velký problém...jen nevím kolik jedu
...Pracuje se na opravě, pravděpodobně to bude náhon tachometru, takže koupím novej a budu se snažit o výměnu a doufat, že to bude vyřešeno...
Vložení komentáře
Pokud chcete vložit komentář, tak se
registrujte a přihlaste.
Nejnovější záznamy v deníku
-
Takže tomu všemu předcházelo vyzvednutí bikefrienda Vikiho ;-), který vymyslel trasu. Přibral ještě baťůžka a mohlo se razit - ještě že tak, páč nálada byla zjevně rychlá. Viki tedy nakonec dle svých slov nabral střední
Typ:
| Vyjížďka |
Vloženo:
| 25.06.2011 |
Uskutečněno:
| 25.06.2011 |
Tachometr:
| 20300km |
-
Provedena výměna spojky (ve vysokých otáčkách už slušně klouzala). S tím byl vyměněn olej a filtr. Provedeno vypuštění nádrže (díky čeští pumpaři) a seřízení motoru. Poměrně drahý servis, ale jsou věci, které jsou prostě
Typ:
| Odborný servis |
Vloženo:
| 03.06.2011 |
Uskutečněno:
| 28.05.2011 |
Tachometr:
| 19800km |
-
Výměna zadní pneu, stará se kterou jsem GPZ koupil měla už zcela "nelepivou" směs a pravděpodobně i zhroucený profil.
Nová pneu Dunlop ARROWMAX GT501 130/80 R17 65H proti staré i nezajetá drží lépe...jinak motorka se ov
Typ:
| Montáž doplňku |
Vloženo:
| 26.04.2011 |
Uskutečněno:
| 26.04.2011 |
Tachometr:
| 18300km |
Takže to byl ukroucený hranolek, nechal jsme vyměnit celý náhon během servisu, ideální řešení než ten porod to tam dotahovat.
Ten náhon tachometru bude jen povolený, taky jsem to řešil a rozhodně jsem nebyl první. Dá se k tomu strašně špatně dostat, máš dvě možnosti - sundat kapotu a hezky kleštěmi dotáhnout a nebo "líně" jako já -> trošičku lepidla na závity, dotáhnout rukou co to dá, a voilá, od té doby to drží.