PROFIL MOTORKY

MZ ETZ 251 (1990)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník Kalimerro
Vloženo 22.1.2010
Aktualizováno 22.8.2013
Zobrazeno 3 193x
HODNOCENÍ PROFILU OD 4 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10


Vloženo: 05.08.2010, Uskutečněno: 20.05.2010, Zhlédnuto: 1x


Asi si vzpomínáte na povodně 2010, kdy celá Morava byla takřka pod vodou. Bydlím na karvinsku, takže se stalo to, že díky množství rozvodněných řek se kompletně uzavřely některé (skoro všechny) cesty. Jak se dostanu z té díry kde bydlím do práce? Začínám v 6:00, rozhodnutí padlo ráno - jedu na emze (moje MZ 250). Nakopnu, obléknu pláštěnku a jede se. Prvních pár kolimetrů to byla pohoda, minul jsem rozvodněný rybník, jednu uazvírku, kde voda z řeky zaplavila část silnice až jsem dojel skoro na místo, ale ještě jsem musel projet takovou obrovskou kaluž, která byla přímo v křižovatce tvaru T. Nikde kolem se to projet nedalo (slupičky mám silniční) tak jsem se rozhodl pro průjezd. Jááááj no zpočátku to šlo dobře, ale zhruba v půli kaluže (měla cca 30 metrů) se začalo nepříjemně propadat přední kolo, až zmizelo úplně, nemělo to konce až mi čouhaly z vody jen řidítka a víčko palivové nádrže, kolem které se valila kalná voda. Emza začala ztrácet dech, spojka, pod vodou zařazená jedna, hodně plynu a emza jede! Nevím kde vzala vzduch, protože prdel jsem měl úplně promočenou a filtr mám pod zadkem, ale vyjela se mnou. Je to prostě kvalitka hehe. Po vyjetí z kaluže emza trošku škubala, ale nedivím se, tak prudké zchlazení motoru asi nečekala. Tímto jí patří veliké dík, že mě nenechala ve štychu. MZ RULES!!!

Hodnocení (0x):

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.

Nejnovější záznamy v deníku


TOPlist