Ještě jsem zapomněl na seřízení předstihu a ventilů Ufff, zatím vše. Snad už bude jezdit dobře bez chcípání a budeme kamarádi
Vlastník | vlk_4 | |
---|---|---|
Vloženo | 30.1.2009 | |
Aktualizováno | 17.8.2009 | |
Zobrazeno | 6 707x |
Vlastník | vlk_4 | |
---|---|---|
Vloženo | 30.1.2009 | |
Aktualizováno | 17.8.2009 | |
Zobrazeno | 6 707x |
Ještě jsem zapomněl na seřízení předstihu a ventilů Ufff, zatím vše. Snad už bude jezdit dobře bez chcípání a budeme kamarádi
Servis v CC Moto Plzeň. Výměna oleje v primární skříni (SAE 20W40) a vazelíny 00 v převodovce. Seřízení výšky jehly karburátoru, nová svíčka, přetěsnění rozvodu oleje, nová pružina dekompresoru a jeho přetěsnění. Po seří
Typ: | Odborný servis |
---|---|
Vloženo: | 24.09.2011 |
Uskutečněno: | 10.09.2011 |
Tachometr: | 12785km |
Ohřátý teploměr slunečními paprsky ukázal 16.1.2011 16°C!!! a mně to nedalo a vyrazil jsem. Ujel jsem cca. 20km v okolí Plzně, jel okolo rozvodněné Mže a nově vzniklé povodňové přehrady u Touškova a Radčic. Motorka už je
Typ: | Vyjížďka |
---|---|
Vloženo: | 16.01.2011 |
Uskutečněno: | 16.01.2011 |
Tachometr: | 10725km |
Moje problémy se špatným dobíjením pokračovali přes celé léto. Motorka dobíjela jen při vypnutých světlech, při zapnutých dobíjení nešlo. Nevěděli si ani rady odborní autoelektrikáři. Nakonec jsem kvůli nižšímu výstupním
Typ: | Odborný servis |
---|---|
Vloženo: | 04.11.2010 |
Uskutečněno: | 04.11.2010 |
Tachometr: | 10690km |