Na podzim mi přestalo fungovat dobíjení a už od koupě jsem měl neustálé problémy se chcípáním motoru. Přes zimu byla motorka servisovaná. Několik cívek v alternátoru bylo převinutých, vyměněný regulátor dobíjení. Pak jsem vyměnil anglický karburátor Amal s otevřeným sáním za Mickarb s air filtr boxem, jak se standardně dávají na Enfieldy. Problémy se chcípáním motoru by tím měly být vyřešeny. Uvidíme až o víkendu seřídím karburátor a projedu to. V karburátoru Mickarb byla ještě vyměněna pružina, která byla příliš slabá a nezavírala plyn. Přes zimu proběhla také výměna kompletní spojky. Dále je vyměněná svíčka a olej v motoru a skříni primáru, kde je i nové gumové těsnění. Přetěsnění některých částí motoru. Dále pak nově doplněn gumový držák brzdového bowdenu na předním blatníku a gumová průchodka na kablík alternátoru ve skříni primáru .
Vložení komentáře
Pokud chcete vložit komentář, tak se
registrujte a přihlaste.
Nejnovější záznamy v deníku
-
Servis v CC Moto Plzeň. Výměna oleje v primární skříni (SAE 20W40) a vazelíny 00 v převodovce. Seřízení výšky jehly karburátoru, nová svíčka, přetěsnění rozvodu oleje, nová pružina dekompresoru a jeho přetěsnění. Po seří
Typ:
| Odborný servis |
Vloženo:
| 24.09.2011 |
Uskutečněno:
| 10.09.2011 |
Tachometr:
| 12785km |
-
Ohřátý teploměr slunečními paprsky ukázal 16.1.2011 16°C!!! a mně to nedalo a vyrazil jsem. Ujel jsem cca. 20km v okolí Plzně, jel okolo rozvodněné Mže a nově vzniklé povodňové přehrady u Touškova a Radčic. Motorka už je
Typ:
| Vyjížďka |
Vloženo:
| 16.01.2011 |
Uskutečněno:
| 16.01.2011 |
Tachometr:
| 10725km |
-
Moje problémy se špatným dobíjením pokračovali přes celé léto. Motorka dobíjela jen při vypnutých světlech, při zapnutých dobíjení nešlo. Nevěděli si ani rady odborní autoelektrikáři. Nakonec jsem kvůli nižšímu výstupním
Typ:
| Odborný servis |
Vloženo:
| 04.11.2010 |
Uskutečněno:
| 04.11.2010 |
Tachometr:
| 10690km |