A teď už vlastní práce.
Tak samozřejmě bylo nejdřív potřeba milenku svléknout. Nebylo to tedy až tak lákavé jak to zní, ale mezi vánočními svátky jsem si pustil v garáži topení a zavřel jsem se s ní na celé odpoledne.
Pak kapoty důkladně omýt ze všech stran wapkou, s příslibem vrácení zaručeně v naprostém pořádku si vypůjčit od přítelkyně fén na vlasy a oloupat samolepky.
Vložení komentáře
Pokud chcete vložit komentář, tak se
registrujte a přihlaste.
Nejnovější záznamy v deníku
-
A velmi opatrně se nám vyloupne výsledek. Je třeba nápisy opatrně „přepucovat“ patnáctistovkou šmirglem aby se smetly ostřiny a celek se znovu přelakuje více vrstvami čirého laku…
Typ:
| Oprava |
Vloženo:
| 07.05.2010 |
Uskutečněno:
| 07.05.2010 |
Tachometr:
| 93km |
-
Typ:
| Oprava |
Vloženo:
| 07.05.2010 |
Uskutečněno:
| 07.05.2010 |
Tachometr:
| 94km |
-
Většinou se potom takto nalakované kapoty prostě oblepí vyplotrovanými nápisy a je hotovo. To se mi ale nelíbí, mnohem lépe vypadá když je nápis stříkaný a zalakovaný v jednotné vrstvě laku. Ano vím, kdybych mašinu někde
Typ:
| Oprava |
Vloženo:
| 07.05.2010 |
Uskutečněno:
| 07.05.2010 |
Tachometr:
| 95km |