Většinou se potom takto nalakované kapoty prostě oblepí vyplotrovanými nápisy a je hotovo. To se mi ale nelíbí, mnohem lépe vypadá když je nápis stříkaný a zalakovaný v jednotné vrstvě laku. Ano vím, kdybych mašinu někde položil tak si tím hodně zkomplikuju život.
Takže do maskovací fólie se na plotru nechají vyřezat nápisy co jsem si v klídku a teple připravil v CADu. Vyloupané se nalepí….
Vložení komentáře
Pokud chcete vložit komentář, tak se
registrujte a přihlaste.
Nejnovější záznamy v deníku
-
A velmi opatrně se nám vyloupne výsledek. Je třeba nápisy opatrně „přepucovat“ patnáctistovkou šmirglem aby se smetly ostřiny a celek se znovu přelakuje více vrstvami čirého laku…
Typ:
| Oprava |
Vloženo:
| 07.05.2010 |
Uskutečněno:
| 07.05.2010 |
Tachometr:
| 93km |
-
Typ:
| Oprava |
Vloženo:
| 07.05.2010 |
Uskutečněno:
| 07.05.2010 |
Tachometr:
| 94km |
-
A už se nám to zelení :-). Bílé plochy byly kryty stejnou fólií jako později nápisy a odkrývají se po stříkání pigmentu aby čirý lak sjednotil celý povrch.
Typ:
| Oprava |
Vloženo:
| 07.05.2010 |
Uskutečněno:
| 07.05.2010 |
Tachometr:
| 96km |