Další věc, kterou jsem chtěl udělat, bylo schovat co nejvíc drátů někam dovnitř...Schoval sjem relátka na světla, blinkry, polohový čidlo, dobíjecí relé a zapalovací cívky. Je to moc nebo málo? ))
Ještě nechávám prostor pro kabeláž na budíky, ptže první start provedu s těma rozbitejma origo, páč je na nich hodně údajů. Jo a taky pojistkovou skříňku jsem musel přesunout někam, kde na ni bude přístup. Asi to vypadá jednoduše, ale spoustu drátů sjem musel prodloužit, skoro celou kabeláž rozmotat a zase svázat a zaizolovat, hihihi.
Vložení komentáře
Pokud chcete vložit komentář, tak se
registrujte a přihlaste.
Nejnovější záznamy v deníku
-
Vyšlo nám počásko, jezdili jsme dohromady 5x30 minut. Bylo to úplně super. Gumy držely na jedničku, motor fachal bezchybně, brzdy neúnavný...Salajdry na kolenou kvalitně vodřený :-))))
Typ:
| Oprava |
Vloženo:
| 18.10.2010 |
Uskutečněno:
| 18.10.2010 |
Tachometr:
| 9km |
-
Tak tady je poslední verze ke dnešnímu datu!! Jen navíc sou závažíčka, spíš duralové záslepky. Tohle tady nebudu sám moc hodnotit. Budu moc rád, když vy sami řeknete svůj názor. Budu rád, když hodnocení budou přibývat. D
Typ:
| Oprava |
Vloženo:
| 18.10.2010 |
Uskutečněno:
| 18.10.2010 |
Tachometr:
| 10km |
-
Chtěl sem si zajezdit na vokruhu, tak sem pokoupil gumy. Jezdím už leta, vím že na okruh sou jiný gumy než sem koupil, ale nakonec se ukázalo že to pro mě, jako amatera, je jedno! Dal sem obyčejné DUNLOP QUALIFIER. Byl s
Typ:
| Oprava |
Vloženo:
| 18.10.2010 |
Uskutečněno:
| 18.10.2010 |
Tachometr:
| 7km |