PROFIL MOTORKY

Honda VFR 800 (2007)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník scalla
Vloženo 17.3.2008
Aktualizováno 9.12.2013
Zobrazeno 13 432x
HODNOCENÍ PROFILU OD 71 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.5

Montáž alarmu

Vloženo: 10.01.2010, Uskutečněno: 10.01.2010, Stav tachometru: 36000 km, Zhlédnuto: 7x


Alarm Averto pro Hondu - originální příslušenství. Alarm jsem z cenových koupil v anglii. Oproti jiným a levnějším alarmům jsem toto řešení zvolil, protože alarm je upraven pro montáž na konkrétní model. Toto se týká úchytů a kabeláže. Montáž je naprosto blbovzdorná. V první části se zkompletuje univerzální jednotka (vlastní alarm) s držákem, připojí kabeláž. Pak krok po kroku, kde je deteilně popsáno, kde co uchytit, kudy vést kabeláž vlastní montáž do motocyklu. Celá akce zabrala zhruba dvě hodiny, hlavně kvůli tomu, že jsem vymýšlel, zda by se kabely nedaly vést ještě lépe než je popsáno v návodu (nedalo ). Potud pozitiva. Negativa jsem našel hned dvě. Alarm se nedá vypnout. První negativum. Takže když jdete na pumpě zaplatit, automaticky se zapne imobilizér. Druhé negativum. Vzhledem k tomu, že VFR má H.I.S.S., je imobilér v podstatě k ničemu. Jen otravuje a po natankování nebo jen zastávce s vypnutým motorem, která trvá déle než 50s musíte imobilizér deaktivovat. Alarm se zapíná a vypíná dálkovým ovladačem. Balení obsahuje dva. V případě ztráty se dá dokoupit ovladač zvlášť a s alarmem spárovat. Spárovány mohou být vždy max. dva ovladače. Po sedmi dnech se z důvodu prevence vybití akumulátoru alarm přepne do sleep modu, kdy má minimální spotřebu, ale ani nehlídá. Za největší klad považuji fakt, že montáž nevyžaduje žádné nevratné změny do kabeláže, takže kdyby se někde na cestách pokazil, není problém jej odpojit a vrátit kabeláž do původního stavu (byť to také není záležitost 5 minut.) Neosvědčil se.

Hodnocení (0x):

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.

Nejnovější záznamy v deníku
  • Mengusovce 2017

    Stalo se, co jsem si nepřipouštěl. VFR poprvé nedojela. Příčinu znám, nicméně jsem stále nenašel poškozené místo. Zřejmě budu muset vymontovat hlavní svazek z motorky. To zabere čas, který momentálně nemám. O dalším vývo

    Typ: Sraz
    Vloženo: 28.05.2017
    Uskutečněno: 21.05.2017
    Tachometr: 135400km
  • Najeto 130 000 km

    Najeto 130 000 km. Podrobnosti za najetých 10 000 km tradičně na stránkách VFR clubu

    Typ: Vyjížďka
    Vloženo: 06.08.2016
    Uskutečněno: 06.08.2016
    Tachometr: 130000km
    Komentářů: 4x
  • Rumunsko 2016

    Společná dovolená s kamarády z VFR clubu. Fagaraš, Alpina, solné jezírka... Odkaz na cestopis

    Typ: Dovolená
    Vloženo: 08.10.2016
    Uskutečněno: 02.07.2016
    Tachometr: 123000km
    Komentářů: 1x


TOPlist