renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Honda VFR 800 (2007)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník scalla
Vloženo 17.3.2008
Aktualizováno 9.12.2013
Zobrazeno 13 396x
HODNOCENÍ PROFILU OD 71 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.5

Hodnocení motorky
Nalezeno 35 záznamů


Obecné

Motocykl mám: Nový
Pořizovací cena: 309000
Silné stránky

Silnou sránkou je motorka sama o sobě. Pro cestování a občasnou sportovní jízdu dostatečný výkon, dobrý podvozek, dobrá ochrana proti větru. Spojka jde lehce a řazení je přesné. Startování dosud bez problémů i ve větších nadmořských výškách nebo v chladu. Při cestování velmi pohodlná pro spolujezdce, zvláště ve spojení se zadním kufrem, o který se může opřít. Zdvojené světlomety i zadní světlo - není problém, když odejde žárovka.

Slabé stránky

Sériové odpružení. Není špatné, motorka má skvělý podvozek. Ale na cestování ve dvou s kufry to není. I když je zadní tlumič dotažený na doraz, na hupech nebo někdy i při naklopení v zatáčce dojde k propružení a škrtnutí o svody (bez škrtnutí stupačkou). Tento problém jsem vyřešil výměnou za progresivní pružiny od Hyperpro. Při plně naložené motorce jsou slabší brzdy a pochopitelně na okruhu, kde i s ohledem na hmotnost stroje vadnou velmi brzy.

Moje úpravy

Originální nosiče kufrů, navigace Zumo 550, stavitelné plexi od MRA, alarm, původně originál Honda Averto, aktuálně Sentinel 1100, laděné výfuky Leo Vince SBK II, Power Commander, KN filtr, Speedohealer,ukazatel zařazené rychlosti Starline, přední progresivní pružiny + zadní tlumič Hyperpro.

Motor

Spojka
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Průběh výkonu
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Vibrace
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Převodovka
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Mechanická hlučnost
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Zvuk
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Spolehlivost
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Spotřeba paliva l/100km 6
Spotřeba oleje l/1000km neměřitelná

Podvozek

Možnost nastavení
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Těsnost tlumičů
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Tuhost rámu
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Typ rámu Litý

Jízda

Sport
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Město
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Cestování
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1

Zázemí

Ceny náhr. dílů
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Ceny servisu
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Servisní síť
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Dostupnost dílů
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Nabídka doplňků
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Servisní intervaly
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1

Cestování

Pohodlí jezdce
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Pohodlí spolujezdce
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Možnosti uchycení zavazadel
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Ochrana jezdce cestování
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Ochrana spolujezdce
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Světla
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Dojezd na nádrž 300

Obecné

Moje závady 64 000 km - vyzkratovaný alternátor, preventivně jsem vyměnil i regulátor napětí. Originální alarm Honda - Averto je předražený šmejd. Nevydržel ani 20 tis. km. Nahrazen alarmem Sentinel 1100.


TOPlist