PROFIL MOTORKY

Honda XL 650V Transalp (2006)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník chalco
Vloženo 4.2.2007
Aktualizováno 31.7.2009
Zobrazeno 2 013x
HODNOCENÍ PROFILU OD 8 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 8.8


Vloženo: 18.08.2009, Uskutečněno: 08.08.2009, Stav tachometru: 14000 km, Zhlédnuto: 3x


Po dlouhém přemýšlení jsme se s přítulkou rozhodly pro dovolenou na motorce v termínu 8.-15.8. v Chorvatsku. Zároveň je to takové první velké prověření schopností mého alpíka. Celkem jsme najeli cca 2000 km s bagáží o váze cca 50kg při spotřebě mezi 5-5,5L.
První zádrhel nastal už při odjezdu, kdy jsme přišli k motorce, ověnčili ji kufry a chystali se odjet. Nasedám, zapínám klíček, mačkám startér. Motorka točí, ale nechytá. Asi po pátém pokusu vzdávám a naštvanej sesedám. Prolízám celou motorku, jestli nejsou někde uvolněné káble, ale nic nenacházím. Už jsem se chstal jít pro klíče od auta, když mě napadlo se podívat na chcípák. Samo že byl v poloze OFF. Musel jsem ho omylem přepnout přilbou den před tím.
Od teď už vše šlo jak má, až na kolonu u Slovinsko-chorvatských hranic kolem desáté hodiny dopoledne. Cesta po Chorvatském pobřeží je sice krásná a plná zatáček, ale když chtnete nějakého blba před sebou, který jede 40 maximálně 60 tak je to chvílemi o nervy.
Nejhezčí z celé dovolené byla asi návštěva Národního parku Plitvická jezera. Opravdu to stojí za to. Později jsme se zhodli na tom, že ani na fotkách to není tak hezké jako naživo.
Zpáteční cesta byla díky chorvatským policistům lehce nervní. Zavřeli silnici k slovinským hranicím a vedli nás ucpanou okreskou čož sem nesl dost špatně a hledal jinou cestu. Nakonec se podařilo a přejeli jsme hranice na původním hraničním přechodu u Krapiny. Přesun přes Slovinsko a Rakousko už byl bez jakýchkoliv útrap, i podvečerní průjezd sobotní Vídní. Domů jsme dorazili po desáté hodině večer bez jediného defektu.

Styk s vozovkou zajišťovala sada pneumatik Metzeler Tourance a odváděli i s přeloženou motorkou perfektní práci, hlavně v zatáčkách. Největší strach jsem měl, po přečtení pár příspěvků na fóru, z chorvatského "klouzavého" asfaltu. Boty mi sice trochu klouzaly, ale gumy držely jak se patří.
Osobní poznatek ohledně paliv: U Rakouského benzínu je už při tankování znát rozdíl, daleko víc čpí a motorka jede o něco líp.

Hodnocení (0x):

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.

Nejnovější záznamy v deníku
  • Progresivní pružiny

    Po dlouhém čekání jsem se dočkal.

    Typ: Montáž doplňku
    Vloženo: 04.02.2010
    Uskutečněno: 04.02.2010


TOPlist