PROFIL MOTORKY

Kawasaki KX 450F (2013)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník Bunker
Vloženo 28.5.2013
Aktualizováno 29.10.2017
Zobrazeno 5 443x
HODNOCENÍ PROFILU OD 4 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Komentáře a hodnocení profilu
Nalezeno 4 záznamů

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
sjuzuk
sjuzuk napsal 18.11.14 v 16:58 10b.

Bunker
Bunker napsal 10.06.13 v 22:43

A ještě bych podotkl detail, že vidle jsem si musel otočit dirou na ventilek k sobě, ať se to da dofoukavat

Bunker
Bunker napsal 10.06.13 v 22:42

Teď mam najete 17 mth a už se to konečně zlepšilo, už to neni jak na počatku s tim ubytkem tlaku. Mam tu origo redukci na dofoukani, musel jsem mit řiditka v prvnich dirach a bliž k sobě, ale to mi vubec nevyhovovalo, sedělo mi, když to bylo ve druhych dirach (dal od jezdce), jenže tehdy jsem to nemohl dofouknout. Vyřešil jsem to tak, že to mam v těch druhych dirach a držak řiditek otočeny tak, ať je to co nejdal od jezdce, redukci na dofoukavani jsem musel nahoře trochu obrousit a tak sama i nahubek od pumpičky, jinak bych to tam bohužel nedal a sundavat ty řiditka pořad je blbost. Mam navic hrube řiditka 28,6 mm

saman-parez
saman-parez napsal 10.06.13 v 21:04 10b.

Mně naštěstí vidle zatim držej (8 MTH)... Máš nějakou redukci na dofukování? Když posunu řidítka do polohy více vpřed tak se tam s origo nedostanu a sundavat řidítka pokaždé když to chci zkontrolovat?



TOPlist