Vlastník | SpikeMT | |
---|---|---|
Vloženo | 14.10.2011 | |
Aktualizováno | 1.9.2015 | |
Zobrazeno | 22 887x |
HODNOCENÍ PROFILU OD 44 UŽIVATELŮ
Vlastník | SpikeMT | |
---|---|---|
Vloženo | 14.10.2011 | |
Aktualizováno | 1.9.2015 | |
Zobrazeno | 22 887x |
Díky za tu práci, co sis s tím dal, tohle je přesně to, co si chceš přečíst, když o něčem uvažuješ. Mezi těma recenzema typu teď jsem to koupil, jede to jak svině... je tohle pecka. Ještě jednou dík.
Super info
Vyborne
krásná práce, super napsáno, dávám za deset
Super tak už jí mám konečně taky
Krásně napsáno - fakt. Jsem teď ještě hrdější majitel tohoto nadčasového stroje. Po BMW K 1200 R velký krok vpřed.
Skvělá recenze
Sakra, sakra. Po tom co jsem dočetl tvou recenzi mě Káčko začíná čímdál víc zajímat. Žebych měl novou modlu? Koukal jsem na všelijaký možný videa a myslím že zas nebudu spát. No zima je dlouhá. Ať se ti daří!
Ty K1300R se mi líbí čím dál tím víc...moc pěknej kousek:)
Brutus jak z kosmu. Nádherná recenze, pěkné počtení. Na videu z okruhu je vidět jak tě to baví a to je dobře. Ať se dařííí.
Moc pěkně kamarádě!
Perfektni clanek! Dik
Pěknej stroj
Je nádherná, ať slouží 10b.
je je:)
to je asi to nej. co lze mít, (pokud člověk nechce do terénu:) je krásná a funkční zároven:)
Moc pěkná...taky ji mám v merku
Tak jestli jim dáváš na frak, tak nevěřím, že ti vydrží víc jak 4 tisíce. Sportovní gumy jsem vždycky zrasoval maximálně do 5 tisíc km na jakýkoliv motorce, tak kor na tomhle 170 koňovým hovadu. Jenže praxe ukázala, že dnešní turistické gumy mají boky stejně měkké a přilnavé jako jejich sportovní kolegyně, takže v zatáčkách sedí jak přibitý a naopak tvrdší střed z nich neudělá hned placku, protože s tím samozřejmě člověk nejezdí jen na okruhu, takže přesuny na Grossglockner (případně jiné alpské průsmyky) a zpět zvládne člověk na jedněch gumách i 2x za sezónu. A když říkáš že brzdíš 300-0 3x za sebou, tak za a) jsi rovinkář, tak na co sportovní gumy, b) motorka těch 300 nejede (270 je max. - motor by jel, síly má dost, ale je to prostě zpřevodované, že zasáhne omezovač otáček), takže zakup sportovně cestovní, věř že budeš spokojen.
Ahoj chlape. S temi gumami nesouhlasim. Ja, vzhlede ke svemu stylu jizdy, proste potrebuji. Je to hodne poznat (zadne Metzeler, je to sebevrazda - ja mel M5,M8 a nikdy vice, nejhorsi gumy v mem zivote). Ja na PilotPower III asi najedu okolo 5.000Km a to,hmm, je nesetrim. Hodne rozumne jsou SportSmart, na ktere jsem schopny najet min. 8.000. Zastavam nazor, ze radci budu menit gumy trikrat do roka, nez jendou navstivit nemocnici.
Dneska jsem se presvedcil - nedani prednosti jizdy pri predjizdeni stojiciho vozidla. Ma rychlost cca 130 (ja vim, nic moc, dojizdel jsem k ceduli oznacujici zacatek obce ). Vzal jsem tvrde za brzdy a jen diky ABS&gumam jsem dokazal zabranit srazce.
Nejvetci rodil mezi cestovnimi a sportovnimi gumami je v chovani pri extremnih podminkach (zatacky, dest, nizka teploty - pod 10 stupnu, a pod.). Pro mne je mezi nimi velky rozdil. Tet jsem narazill poprve na gumy (PilotPower III), ktere jsem nedokazal dostat na jejich limit, ale ukazali mi limit, ktery mam ja
Vse, co jsi popsal ohledne brzd bohuzel vim (tedy kromne te svolavaci akce, ktera se mne netykala, rok November 2009). Chtel jsem jen rici, ze pri brzdeni z 300 na 0, trikrat behem kratke doby, proste tem brzdam da na frak.
Packy mam samozrejme stavitelne Brzdy po kompletni rekonstrukci - kompletni vymena pistku+tesneni (originalni nebyly zrovna v nejlepsi kondici). Kapalinu menim kazdy rok. Spise jsem mel na mysli, ze jim davam poradne na frak ;)
Taky jsem vyměnil destičky. Předek Brembo SC a zadek Brembo SP. Jestli tam máš tyhle destičky, tak bych problém s vadnutím brzd hledal jinde. Každopádně to chce stavitelné páčky. Jakkoliv výkonné brzdy totiž při velkém zahřátí lehce zvadnou ... resp. se prodlouží krok brzdové páčky. Proto se dělají stavitelné, abys mohl ten krok pohybem prstu opět trošku zkrátit. Na kotouče nesahej, ty budou rozpálené vždycky. Vzniká tam obrovské tření. Spíš zkontrolovat teplotu třmenů. Velké vadnutí brzd může způsobit přenos tepla do brzdového třmenu, který následně ohřeje brzdovou kapalinu jenž v něm proudí nad bod varu, vzniknou vzduchové bublinky, které jsou stlačitelné a nebrzdíš. Brzdy nejlépe ochladíš jízdou ... proudící vzduch je ochladí rychleji než ten stojící na parkovišti (teda pokud to brzdí alespoň trochu). Na brzdy byla svolávací akce, psali ti? Právě že při vysokých rychlostech se nějakým způsobem dostal do hydralického systému vzduch a brzdy ende, viz.: http://www.dtest.cz...section=8&ft=BMW
Pneu jsem měl původní Metzeler M3, potom Michelin Pilot Road 3 a teď mám Metzeler Z8 Interact. Sportovní gumy na takhle těžký motocykl nemají smysl, za 3 tisíce km je po nich. Se sportovně cestovní se dá dostat na těch 10 tisíc km a nijak výrazný rozdíl v adhezi nepoznáš.
S temi brzdami nesouhlasim. Mi nejak moc vadnou. Vymenil jsem originaly od BMW za Brembo, typ SC (original od BMW je o neco horsi, nez Brembo SA). Po me jizde (cca 300 km) celkem horke a dost znatelny propad (porad brzdi dobre, ale je tam pro mne znatelny propad oproti zacatku cesty). Sahnuli na kotouce, celkem horke. Nejspise to bude mym stylem jizdy. Na nemecke dalnici jsem musel stat cca 1 hodinu, nez mi vychladli (samozrejme i s gumou - Sport Smart). No je takep ravda, ze mezi dvema benzinkamai (cca 200km) mi ubyla guma asi o 1.5 mm :(
S tim prepinacem blinkru nesouhlasim. Porad nedam dopustit na original. Je to vse o zvyku.
Takova zvedava otazka, co jezdis za gumy? Ja po SportSmart presedlal na PilotPower III a muzu ric, ze se dostavam nejen na hranici mych moznosti, ale i me motorky na normalni silnici (mam K1300S).
Richard
Nádherná motorka, super recenze. Jak se ti na ní cestuje někam dále? Dík a ať slouží.
krásnej jadernej reaktor
super pocteni a konecne jsem se dopidil jak funguje to predni tlumeni.ve francii jsme to potkali a je to fakt monstrum 10b a at jezdi
parádní motka včera jsem takovou potkala na Dubí a fakt vypadá super
Jo tak tohle je moje druhá batůžková zkušenost.Můžu říct,že tohle je netvor,na kterého nedám dopustit.Masakr je,když už se i batůžkovi v tý rychlosti samo otvírá plexi na helmě.To,co se na ní dá prožít je nádhera a už se nesmírně těším (ikdyž bych nejradši hned provětrala svý koníky),až mě zase kámoš vezme na hřbet.Ten stroj mi fakt chybí.Spoustu km bez nehody,krásný silnice a brzo teplíčko.Nazdárek N.
Jo, tak tohle je Gut Arbeiter!
toje strojovna jak z raketoveho sila ,paradni barva
pěkná fotka z výstaviště - ta moto guzzi jak tam je
trochu přísná
Parádní raketa posílám 10b.
tohle nemá prostě chybu krása
No já myslím že je jim to hodně u prdele, hlavně že jsi tam nasypal pytel peněz za motorku. Spíš jestli to nečtou nějaký aktivní fízláci s povahou Mirka Dušína...
S tím Akrapem souhlasim, je škoda to kolo nevidět víc. A osobně nemám nerez lauvy ala BMW rád, taky sem to sundaval na GSu. Trochu jsem na tomhle stroji pojezdil a je to neuvěřitelnej zážitek, si prostě šťastnej chlap
Kizak: No těch 270 km/h při testovačce mi ani nepřišlo , byl jsem zaplavenej adrenalinem. Tak jen můžu tiše doufat, že si ty registrace nečtou prodejci z Inveltu .
Pensionvseruby: myslím, že jsem tu skupinu na FB našel. Už jsem zažádal o členství
brutální mašina
no to je prostě "masakr-stroj", krásnej černej, rychlej to fakt moc závidim, a že stál ranec tak to věřim
10 bodů je jasnejch
no to je prostě "masakr-stroj", krásnej černej, rychlej to fakt moc závidim, a že stál ranec tak to věřim
10 bodů je jasnejch
Krásnej stroj, taky po něm pošilhávám Jinak ráno bacha, už bývá námraza
Krasavice, za 10b
No teda, lítat po Praze 270km/h a to ještě na půjčené motorce... Jinak gratuluju k tomu nej co koupíš na silnici. Možná jsou nějaký jiný co víc vynikají v tom a v tom, ale Káčko jako celek nemá konkurenci, což každej zjistí po pár kilometrech. I když ti to trvalo, tak už to víš taky...
kurna, dost uvazuju o 1200 protoze na 1300 nemam! :D ... krasnej stroj!!!... 10b!
Nádherný a hlavně originální naháč, blahopřeji!
Nádhernej stroj pořádnej kus "železa" a navíc moc krásnej ... tak ať jezdí ... za 10b
krásný klenot
to je bombice
Díky za hodnocení. Doufám, že se někde potkáme ... minimálně na benzince.
Super stroj, paráda.
Hmm,...to už je doslova duch!
moc moc pěkná... ať slouží
Paráda jaxviňa, tahle barva jí sekne!
Já bych laďák ani nepotřeboval (co se týče zvuku), ale ten origo výfuk na 12ce je děsný To ty už jsi na tom o poznání lépe Ať ti dělá spoustu radosti.