PROFIL MOTORKY

Babetta 207 (1980)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník Ke4up
Vloženo 20.4.2005
Aktualizováno 1.8.2010
Zobrazeno 4 925x
HODNOCENÍ PROFILU OD 2 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 8.5

Komentáře a hodnocení profilu
Nalezeno 13 záznamů

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
stenn
stenn napsal 14.11.06 v 15:53

cus nevíš nějaky stránky na náhradní díly schánim destičky na jawu dandy.dikes

smazany17922
smazany17922 napsal 16.01.06 v 21:19

to SUN: to s tymi 10 000 ot/min si to nahodou trochu neprehnal?

napsal 03.09.05 v 11:51

Je to asi tim že sem si zvyknul na lepší sorry ale pro mě je to shit hlavně ať lítá

Ke4up
Ke4up napsal 11.08.05 v 09:49

ja je mám místo zadního světla červený, v letkách na nosiči mám maly modrý a strobáč ve světle mám taky z ledek

napsal 07.08.05 v 18:44

To Kečup: Hele píšeš tam o LEDkách, ale kde je máš?Já mám na svý taky nějaký ale chystám se to úplně předělat na 12V.

napsal 10.07.05 v 13:36

Ste meky me to jede 45 po rovince podle Yamahy DT80 ,ale je to mozny ta moje je rychlejsi a silnejsi nez babetty kamosu.

napsal 24.06.05 v 10:50

45 KM/H ????????? NEUVĚŘITELNÝ!!!!!,JÁ Z TOHO VYTAH 38 KM/H A TO S VÍTREM V ZÁDECH

El_Burro
El_Burro napsal 08.06.05 v 21:33

Mozna dvourychlostni ma vetsi vykon kvuli tomu ze nema tak seskcenej karbec.

Ke4up
Ke4up napsal 02.06.05 v 07:58

Hodně asi.<br />

El_Burro
El_Burro napsal 20.05.05 v 00:03

A kolik by stemahle upravama jela dvourychlostni??

smazany8378
smazany8378 napsal 23.04.05 v 21:05

Ještě připomínka, pokud to provozuješ na rovinkách, vyplatí se po úpravách dát větší přední rozetu.

napsal 23.04.05 v 10:53

SUN: Dík takovýhle informace shánim uz dlouho.

smazany8378
smazany8378 napsal 21.04.05 v 20:41

Jestli na tom chceš udělat ňáký další úpravy, tak nech snížit headku tak o 3mm, pak bude komprese jako u simsona, případně ještě převrtat válec a nezapomenout na lepší karbec, ten co tam je, to je spíš parodie. I karbík z fichtla dokáže daleko víc, sám sem ho tam měl. Chce to s tím i nějak vyřešit vzduchovej filtr. Pak to dokáže točit až 10000ot/min. a lítat 60. Nesmí se ale zapomenout zakápnout všechny šrouby, jinak je díky neskutečným vibracím poztrácíš. Lítal sem s tím po pardubicích i do orlickejch, kde vyjela naprosto všechno, než se totálně rozsypala.(totálně vytahanej řetěz, zadní rozeta v haj*lu, tlumiče KO, kupa šroubů vytrhanejch, přední světlo vytlučený...) Prodal sem ji za pětikilo. Vozila mě skoro 50tisíc km.



TOPlist