Vlastník | Ke4up | |
---|---|---|
Vloženo | 20.4.2005 | |
Aktualizováno | 1.8.2010 | |
Zobrazeno | 4 925x |
HODNOCENÍ PROFILU OD 2 UŽIVATELŮ
Vlastník | Ke4up | |
---|---|---|
Vloženo | 20.4.2005 | |
Aktualizováno | 1.8.2010 | |
Zobrazeno | 4 925x |
cus nevíš nějaky stránky na náhradní díly schánim destičky na jawu dandy.dikes
to SUN: to s tymi 10 000 ot/min si to nahodou trochu neprehnal?
Je to asi tim že sem si zvyknul na lepší sorry ale pro mě je to shit hlavně ať lítá
ja je mám místo zadního světla červený, v letkách na nosiči mám maly modrý a strobáč ve světle mám taky z ledek
To Kečup: Hele píšeš tam o LEDkách, ale kde je máš?Já mám na svý taky nějaký ale chystám se to úplně předělat na 12V.
Ste meky me to jede 45 po rovince podle Yamahy DT80 ,ale je to mozny ta moje je rychlejsi a silnejsi nez babetty kamosu.
45 KM/H ????????? NEUVĚŘITELNÝ!!!!!,JÁ Z TOHO VYTAH 38 KM/H A TO S VÍTREM V ZÁDECH
Mozna dvourychlostni ma vetsi vykon kvuli tomu ze nema tak seskcenej karbec.
Hodně asi.<br />
A kolik by stemahle upravama jela dvourychlostni??
Ještě připomínka, pokud to provozuješ na rovinkách, vyplatí se po úpravách dát větší přední rozetu.
SUN: Dík takovýhle informace shánim uz dlouho.
Jestli na tom chceš udělat ňáký další úpravy, tak nech snížit headku tak o 3mm, pak bude komprese jako u simsona, případně ještě převrtat válec a nezapomenout na lepší karbec, ten co tam je, to je spíš parodie. I karbík z fichtla dokáže daleko víc, sám sem ho tam měl. Chce to s tím i nějak vyřešit vzduchovej filtr. Pak to dokáže točit až 10000ot/min. a lítat 60. Nesmí se ale zapomenout zakápnout všechny šrouby, jinak je díky neskutečným vibracím poztrácíš. Lítal sem s tím po pardubicích i do orlickejch, kde vyjela naprosto všechno, než se totálně rozsypala.(totálně vytahanej řetěz, zadní rozeta v haj*lu, tlumiče KO, kupa šroubů vytrhanejch, přední světlo vytlučený...) Prodal sem ji za pětikilo. Vozila mě skoro 50tisíc km.