PROFIL MOTORKY

Motoscoot New Pionýr (2008)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Dawor
Vloženo 26.7.2008
Aktualizováno 24.1.2009
Zobrazeno 6 556x
HODNOCENÍ PROFILU OD 5 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 7.8

Komentáře a hodnocení profilu
Nalezeno 19 záznamů

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Raduska8000
Raduska8000 napsal 21.02.09 v 13:46

MáraExplorer
MáraExplorer napsal 06.02.09 v 20:51

Tak to bude asi u všech padin stejný, já to mám u skůtra podobně, u toho motardíka o něco málo míň ale taky přeměřuje.

Dawor
Dawor napsal 06.02.09 v 18:35

Když jedu pade, tak původní ukazuje téměř šedesát, což už je dost velký rozdíl.

MáraExplorer
MáraExplorer napsal 06.02.09 v 14:59

Ten kit od Shupy měl na svym webu krásně nafocenej a vysvětlenej jeden maník od Soběslavi na Betce, bohužel jsou ty stránky už smázlý. Myslím, že pokud si umíš seřídit sám ventily, tak ten kit není problém. U skůtra je to blbý, tam se musej odstrojit všechny plasty a většinou se sundává celej komplet motoru, kterej je vlastně i zadní kyvka z rámu a to zabere nejvíc času a problémů. Ty dvě hodiny není můj odhad, ale i to, co tam měl ve skutečnosti ten Betkař nafocený a napsaný. U skůtra je to tak + 2 až 3 hodiny kvůli debilnímu přístupu k věci. Jinak ty motory monkey/dax, který vlastníme maj maximum točivýho momentu tak cca při 8000 otáčkách a maximum otáček většinou podle omezovače, ale třeba ten kit na skůtrovi co mám od Naraku, ty slibujou i přes 10000 ot/min bez problému. Napíšeš ještě prosím, o kolik se Ti liší údaje tachometru na pinckovi a tom kalibrovanym?

Dawor
Dawor napsal 05.02.09 v 19:23

GPS sice nemám, ale koupil jsem Cyklotachometr a dnes jsem ho byl seřídit, hrubé nastavení podle obvodu kola přeměřovalo o cca 2Km/h oproti informační tabuli(měřeno při 50 km/h), Dlouhodobým zkoušením jsem se dostal na "přesnou" hodnotu, záleží, jak přesná ta tabule bude.
Při těch padesátí jsem byl tak na 5200 otáčkách/min, což by mohlo snad při velkém vytočení dát těch 82Km/h.
Když jsem jel pak domů, motor už byl pěkně prohřátý, tak jsem zkusil jak to pobere táhlé 16% stoupání a překvapivě, celkem volně to zvádla trojka s rychlostí lehce přez 45Km/h(dříve na jedničku),jelo by i víc, ale nechci ještě moc tahat za plyn.Takže zatím spokojenost. Jen aby se něco nepotento.
Myslíš, že to překytování zvládne i průměrně zručný domácí servisák, nějaké základy znám, selský rozum mám ?

MáraExplorer
MáraExplorer napsal 03.02.09 v 21:25

Noo, kvůli TK je podle mě lepší Shupa, protože zůstane stejný číslo motoru a vyměnit ty věci zpět jde taky vždycky ( cca 2 hoďky práce ). Vačku to má určitě stejnou, protože ta se nemění mění se hlava ( větší ventily + průměr dosedací plochy pro větší vrtání ) + válec + píst + větší řetězový kolečko a to je všechno. Já už kitoval 4T motor u skůtra, proto mě to zajímá. Jak se to projeví tady u převodovky, u variátoru se kopce zlepšili fakt moc. U tý 110 ccm bys měl mít větší zdvih, u Shupy zdvih logicky zůstává a vrtání jde na max, tak z hlediska teorie podčtvercovýho motoru by to mělo mít větší točivej moment, než Tvoje 110, i když to má menší objem. ( něco jako HTP efekt škodovwka ) Tak jsem zvědavej na Tvoje dojmy z kopců jak často řadíš a jestli se dostaneš na 3 nebo 2. A maximálku tipuju 85, tak to jede chlápkovi, co má v tom mym rámu Tvojí 110 ccm, tak jsem zvědavý, kolik to pojede Tobě. A zkus to taky přeměřit GPSkou, nebo radarem

Dawor
Dawor napsal 03.02.09 v 19:05

Origo jel jek kdy, někdy se tomu vůbec nechtělo a z toho to přímo letělo, ale to bylo asi větrem v zádech .U nás jsou docela kopce, takže abych se k nám vyškrábal tak to chtělo za jedna. Ale netlačil jsem nikdy, jednička je fakt hodně do pomala-max tak 30km/h.
Po rovině to jelo okolo 70 tachometrových, a když ta rovina byla trošku z kopečka, rozpohyboval se aj přez 80Km/h, ale opět jen tachometrových. Cca 70 to ale bylo. Ale zkusil jsem to jen parkrát, přece jen jsem neměl ani 2000 Km.
Taky jsem chtěl původně brát ten kit od Shupy, ale nakonec vyhrál komplet motor, kvůli TK a případné reklamaci.Ale je fakt, že oni mají zase upravené kanály a tuším i ostřejší vačku, ale základ zůstane stejný, jen jeden blok motoru, o to mi hlavně šlo. Když se něco potentí,vyměním motor a jede se dál.

MáraExplorer
MáraExplorer napsal 03.02.09 v 16:24

No problém při tom zabudování s elektrikou jsem čekal, já už taky omrkával jinej motor. Nejdřív možná zkusím ten kit od Shupy, viděl jsem to a provedení se mi moc líbilo i životnost si myslím bude větší, než u originál číny. Proto mě zajímá, jak ti to jede. Mimochodem, jak se to chovalo s tím origo motorem...maximálka a jízda do kopce v jednom?

Dawor
Dawor napsal 01.02.09 v 12:52

Jo, to provedení plastů je fakt bída , dnes už bych šel do něčeho jiného(to tvoje endurko vypadá skvěle) a to hlavně taky kvůli přístupu na různé opravy a úpravy, všechno je těsně na sobě a není tam žádný prostor.Ale tenkrát mě tlačil hl. rozpočet a Betku jsem nechtěl, potřeboval jsem rychle něco na brkání do práce. Tak padla volba na Pionýra. Ale co, už je doma a slouží a z dálky nevypadá zas tak špatně.
Máš pravdu, že konektory byly jiné, proto jsem taky vyměnil celý boční kryt motoru i se zapalováním. Taky proto, že na tom novém motoru chyběla kontrolka neutrálu. Přehodil jsem to komplet, zabudoval i spínač na tu kontrolku a sedl parádně. Jen mám blok z jedé strany černý a druhé stříbrný, ale komaxitovat to nebudu, chtěl jsem přehodit jen cívky, ale nepodařilo se mi je odtánout.

MáraExplorer
MáraExplorer napsal 01.02.09 v 08:20

Já chtěl nejdřív koupit na blbnutí taky new pionýrka, měl jsem vyhlídnutýho černýho. Ale po půlhodinový prohlídce u prodejce jsem se rozhodl že nee. Odradilo mě hlavně to zpracování plastů a taky ve předu jen buben. Nakonec jsem koupil s tímhle motorem něco jinýho, ale je pravda, že Tvoje motorka má větší osobnost, to musím přiznat. Ještě se Tě zeptám na jednu věc. Jak si kupoval ten komplet motor, koukal jsem že to není od TMEC, ale asi jiná čína. Mělo to stejný konektory na elektriku, nebo si musel upravovat a pospojovávat , jak se dalo?

Dawor
Dawor napsal 01.02.09 v 02:44

Já už se taky nemůžu dočkat, až vyrazím na projížďku. Už mám všechny plasty zpátky a měl by být komplrtně připravený na sezonu, akorát mi prdlo lanko k tachometru. Asi tam hodím nějaký cyklo měřič rychlosti, nebo dokoupím další Koso, ale to až pozdějc.

MáraExplorer
MáraExplorer napsal 30.01.09 v 17:40

Dík, já mám na tom kitu 72 ccm trysku 88, tak to podle toho co píšeš by odpovídalo. Tak sem v očekávání co napíšeš až bude teplo..jak to jede do kopce + maximálka podle tacho

Dawor
Dawor napsal 28.01.09 v 20:44

V 50ccm vim jistě, že je 72, zkoušel jsem i větší, ale dost se to zahlcovalo a vůbec to nechtělo jít do otáček.Jelo to dobře i s 69, ale docela to topilo.V novem karbošu si nejsem jistý, tuším 95, nechal jsem tam původní- on je to karbec k 125-ce.
Dnes jsem chtěl něco najet i kdyby mrzlo, rup a ono napršelo je tak centimetrová vrstva ledu na cestě. To tak vytáhnout řetázky, ale nevím co by na to řekly ty plasty

MáraExplorer
MáraExplorer napsal 28.01.09 v 16:37

Tak se těšim, až sen něco dáš . Já kitoval skůtra z 50 ccm na 72 ccm, je to v podstatě pořád stejný motor Honda Dax a na jízdě do kopce je to znát fakt hodně moc. Ještě prosím nevíš, jakou tam máš hlavní trysku? v 50 ccm a v tom 110 ccm.

Dawor
Dawor napsal 27.01.09 v 20:52

Má to malinko jinak poskládané jednotlivé rychlosti, ale max. bude stejná. Ale nemam to na rychlost, mě jde spíš o využití na cestu do práce ve dvou, u nás jsou celkem prudké stoupání a spolujezdec by tuším musel sem tam po svých.
Zatím jsem to projel jen krátce, pořád je strašná zima.Možná by to nebylo špatné na zajíždění, jen kdyby na cestě nebylo tolik toho ledu.
Jinak si myslím, že je to neskutečný rozdíl, až bude hezky tak sem šoupnu nějaké video z mobilu a do deníku dám další postřehy.

MáraExplorer
MáraExplorer napsal 27.01.09 v 16:54

Aha, no já viděl u nás jeden kousek z limitovaný edice a ten se chlubil 72 kubíky, ono to má třeba Hero Gizmo. A rozdíl mě zajímá protže uvažuju do mý strojovny taky o koupi celýho motoru. Zatím jsem zaznamenal jedinou zkušenost člověka ze stodesítkou, ten to měnil taky místo padiny a až tak nadšený nebyl. Mě by zajímalo, jestli to má i jinej stálej převod, docela dost jsem laboroval s převodama a bez jinýho stálýho převodu si myslím že na maximálce už to takovej rozdíl neudělá.

Dawor
Dawor napsal 25.01.09 v 20:09

Je to 110, ale ještě to nemám pořádně odzkoušené, stihl jsem zatím jen vlasně seřídit volnoběh.
No jestli má mít Limitovka 72ccm, tak mi někdo přehodil válec, protože já tam měl jistě 48 kobíků.

MáraExplorer
MáraExplorer napsal 24.01.09 v 18:31

Koukám si dával 110 ccm. Je to rozdíl? Prej ty z limitovaný edice maj 72 ccm.

FORM
FORM napsal 24.01.09 v 18:23

ten motor co si tam dával to je ten serijovej nebo 125? jinak hezkej new Fichtl



TOPlist