Vlastník | Joker46 | |
---|---|---|
Vloženo | 30.6.2008 | |
Aktualizováno | 19.10.2008 | |
Zobrazeno | 8 780x |
HODNOCENÍ PROFILU OD 16 UŽIVATELŮ
Vlastník | Joker46 | |
---|---|---|
Vloženo | 30.6.2008 | |
Aktualizováno | 19.10.2008 | |
Zobrazeno | 8 780x |
Babu: motorku uz nevlastnim, nebylo to jaksi to prave orechove pro normalni cestu(ani na blbnuti po normalni ceste ), jelikoz to byla naprosta silenost, zvolil jsem vcelku kratky prevod tak aby maximalka byla kolem 170km/h, motor s motorkou cvicil opravdu ve velkem stylu (ale byl dost hlucny- nebylo dokoncene dotlumeni) brzdy dostacujici(rekl bych , ze ucinek byl hodne podobny jak se 125ccm motorem- takze velice dobry), podvozek take- nejsem nejaky strelec , takze nevim jak by se motorka chovala pri opravdu ostrem nasazeni, ale zase jsem se tomu nebal pritopit a muzu rict, ze zatim nejlepsi pocit na motorce co jsem mel (ale jsem trosku zvraceny, takze jinemu by se to libit nemuselo.)
Můžeš sem vetknout nějakej dojem z jízdy? Jak si ten podvozek rozumí motorem, co vibrace...?
tak to je super, puvodně jsem myslel že máš špatné fotky (nejdřív koukám a pak čtu)
zdar zdar hodne fakt hodne dobry
Co se stalo že jde motor do světa?
Sorry, zapoměl jsem odkaz na nej RD stránky:
http://www.rd350lc.net/
Tak nej stránka o RD je tahle, Xavier na ní pracoval celkem dlouho, podařilo se mu nasbírat spoustu původní dokumentace k RD. Sám vlastní 3 kousky RD 350, stejně jako já Jedno RD mám celé překopané, přesto však v originální podobě, poslední měření na brzdě ukázalo 78 koní. Viděl jsem RD 380 ccm s výkonem 100 koní a bylo to něco neuvěřitelného, stejně jako RD 500 (skutečný objem 640 ccm) s výkonem blízko ke 140 koním
Jarro - za 30tis bych bral RD 500 hned i přesto v jakém stavu byla Bohužel RD 500 se nikdy neproslavila stejně jako třipade
Tak to je mazec.hlavně to dokonči...a ta RS 500 udelaná jako YZR 500 maxe je fakt spicka
Oprava:Ten posledny odkaz mal byt tento
http://img291.images...02008byobiboiqo5.jpg
Najlepsia stranka o RD je :
http://www.yamaha-rd.com/
Teraz tam vsak nemaju funkcnu galeriu... :
Su tam super prestavby ako:
http://img135.images...135/2498/350bqb4.jpg
http://img88.imagesh...0marmitte20dezk2.jpg
Najnehorazdnejsie su upravene RD 500
http://img90.imagesh...g90/8127/yzr2wn8.jpg
http://img236.images...6/img02405025fy3.jpg
Po 350-ke som chcel kupit RD 500 ale na predaj bola len jedna za 30000, zadreta, bez TP SPZ a to neznelo moc lakavo najmä ked som na 350-ke prerobil aj gate...
Vidim ze ju predavas, u RD sa stava casto ze clovek po case precitne a zisti ze starat sa o nu a nedajboze ju aj upravovat nieje lacna a kratkodoba zalezitost... :
Mozno keby to bola novsia technika mal by clovek iny nazor:
http://img236.images...6/img02405025fy3.jpg
Lovu zdar...
jarro: Ahoj , ty zapalovani jsem nefunkcni uz koupil, asi se jednalo o lidi, kteri nutne potrebovali vydelat a prodali mi zapalovani uz po smrti . Prestavba Mita s motorem RD350 neni ve svete nic noveho, nektere veci jsem ze zacatku vymyslel sam, ale pozdeji jsem kontaktoval jednoho majitele a upravce Mita z Holandska. Pres elektronickou postu jsme resily ruzne problemy, ktere se vyskytuji pri prestavbe, plan na svody mi poslal primo on, jsou udelane presne tak, jak je ma vyrobene a dokonce i jeho motor , zmereny na motorove brzde,po doladeni produkuje 73koni. Je tady moznost, ze svody nijak funkci motoru neomezuji . O 2takty se chvilku zajimam a reseni svodu mi pripadalo amaterske : , jednalo se tu taky o to, jak svody dostat pod kapoty , velky radius kolen by zas mohl omezovat predni kolo (motor je celkem ve predu). Svod ma stejny vnitrni prumer, jako prumer vyfukoveho kanalu, takze by uduseny taky nemel byt :o ... Vyfuky se mi zdaly byt relativne male, rozmery jsou vsak shodne s ladenymi vyfuky od jollymoto .
Pises ze ti odisli 2 zapalovania...Mne sa stalo nieco podobne a ani za svet som nevedel pris na to preco to odchadza...Prve odislo vekom...na jednej z troch skrutiek ktore drzia cievky sa odtrhla hlavicka a ta pomlela cievky... dalsie mi som si pokazil asi sam, Ked som nahadzoval motor a zapajal som bowdeny na privery tak som zapol klucik aby som skontroloval ci su spravne nastavene dorazy na priverach. Nevsimol som si vsak ze nemam zapojene este konektory zo zapalovania do horneho kablovania. Riadiaca jednotka preto nevedela co sa deje s motorom, ci je v chode alebo nie a zasibalo jej. Odvtedy nevedela davat spravne iskru, nedrzala volnobeh a stratila vykon...vyriesila to az dalsia RJ ktoru som vacsinou kupoval s celou motorkou takze to vychadzalo dost draho...
Tie zvody si robil sam? Pre zlepsenie vykonu by si mohol dat na ne vacsie kolena lebo ich mas akosi prudko zalomene. Povodne RD zvody maju vacsi priemer a miernejsie zalomenie aby neboli spaliny brzdene potrubim.
Lovu zdar a pozor na pravacku lebo ked sa otvoria privery clovek nevie spomalit...
Ahoj, pro Virago1000: s těma brzdama jsem zatím spokojený, motorka váží jen o 13kg víc než originál a Brembo bylo na 125ku celkem dost předimenzované . Jinak jsem zajíždění přerušil do chvíle než seženu koncovky výfuku , jelikož s tímto randálem by byla jen otázka času, kdy by na mě sousedi vyběhli s vidlema a hořícíma pochodněma :o . Pro AngelZX-4R: supermona jsou 4taktní jednoválce, tohle je dvouválcový dvoutakt, vlastně ani nevím co to je . Kamarád řekl, že je to bestie ... Pro Ninjista: díky, v to doufám, že to s ním zacvičí .
Zlatý ručičky
To bude s Mitem asi cvičit
Takže něco jako SUPERMONO ? :)
Dobrý, povedlo se
KAWASAKI
Tak už je mazlík konečně na kolech se srdíčkem ! Zajížděj opatrně,ať se zbytečně nekousne,byla by to škoda,když sis s tím tak moc pohrál!!!Vypadá dobře,jen sem čekal,že dáš na předek vidle s dvěma kotoučama.Já měl NSR250R a tam ty dva čtyřpístky toho měly tak akorát,při větším kalupu... Ať se dál daří ! ! !