Vlastník | WenCa | |
---|---|---|
Vloženo | 24.6.2008 | |
Aktualizováno | 29.12.2013 | |
Zobrazeno | 9 346x |
HODNOCENÍ PROFILU OD 16 UŽIVATELŮ
Vlastník | WenCa | |
---|---|---|
Vloženo | 24.6.2008 | |
Aktualizováno | 29.12.2013 | |
Zobrazeno | 9 346x |
Super
Paráda 10b jasnejch
paráda, tyhle přestavby mně fakt baví - sám něco takovýho časem chystám
Lori> Zatím ne... není na to čas ani finance...
Delas s tim jeste neco?
dobře! ..koukám že klapkovejch číz přibejvá, to je správný
21ps z toho?Tak to je úspěch a hodně práce Gratulace a jen dál
Neměl by si náhodou doma navíc výstupní kolečko do převodovky a řadící segment který by si mohl za nějaký peníz postrádat? Tohle jsou díly co mi chybí a nový fakt kupovat nebudu, by mě to vyšlo dráž než celej motor.
teda ty seš dobrej blazen
mám jí tam a podle mě má svoje opodstatnění... Plocha té díry (v té vložce) je zhruba stejně velká jako plocha díry, která vznikne otevřením klapky... Tudíž jejím vyjmutím tak maximálně rozházíš aerodynamiku v tom prostoru... Ale je to jen moje úvaha... Jinak koukal jsem k tobě do profilu a máš to celkem zajímavě řešený... klapku na výšku jsem ještě neviděl... Jen jsem zvědavej, jak tam budou držet ty zadní svorníky, vzal jsi tam celkem dost masa... Ale uvidíme
No já tvoje rozměry nepotřebuju, mám úplně jiný časování a tim pádem i potřebuju jinej vejfuk. Ještě jeden dotaz bych měl. Máš v klapce tu gumovou vložku nebo to máš bez ní? Právě se totiž rozhoduju jestli jí tam dát.
teď jsem na to skoro nešáhnul, jen jsem to poskládal do pojízdného stavu, ale mám mnohem větší plány... snad už na to teď bude čas... Jak mám dělaný výfuk tady do detailu rozepisovat nebudu, protože jednak nevím, jestli to je správně... a jednak nechci, aby měl někdo úplně to samé Jen ti řeknu, že základ je Mito, střední část prodloužena a má větší průměr... zbytek je nějak rozřezaný a zase posvářený, aby to sedlo na čízu...
Ahoj, tak jak pokračuješ se stavbou? Já už se do toho taky konečně pustim, v nejbliší době by měl dorazit píst a už budu mít snad všechno. Jo a měl bych jeden malej dotaz. Co si musel předělávat na vejfuku(rozměrově)?
Dík, o víkendu se chystám dát do kupy spojku a trošku to projet
Zajímavá uprava, držím palce aby se ti vse podarilo dotáhnout do zdárného konce a samozrejně dávám 10! PS: čekám na dalsí zápisy do deníku...
nj, tak to je pech. Já na to teď taky nemam čas... už aby bylo zas trochu volno...
začala škola a já jsem teď převážně v Brně
Děje se tu ještě něco? dlouho nebyly žádný zprávy... a byla by škoda aby takovej projekt zamrznul...
tak jsem si prd zajezdil... při první tréningový jízdě mi ještě před startem odešla spojka (přestala vypínat), tak jsem to nějak poladil a ukecal ještě jednu jízdu... Jenže jak mi to mezitím vychladlo, tak mi to zase nešlo pořádně vytočit, takže jízda stála za prd... Až cesta zpět, když jsem se vracel, byla OK... Pak jsem na motorku kouknul na parkovišti, a zjistil, že spojka je v háji... povolil se koš a jak jsem to nastartoval, tak mi spojka klepala o dekl... Znělo to jako ducati... Dost nezdravě... Dost mě to nas.alo, motorku jsem naložil zase na vlek a jel domů... Zkazilo mi to náladu na celej den
cuzz kamo... tak sem te videl na trebesovskym sprintu... po nevydarenym prvnim pokususu kde byly asi problemy se spojkou ten druhej uz docela supr.. motor si slapal jen co je pravda.. tak podej info co a jak.. jinak supr.!!
MaserX> Díky za pochvalu Provizorně už v kupě je, kousek jsem se na ní projel... Spodek to má výbornej, ale ve vršku umře, chtělo by to větší trysku... Ale to se poladí... Pravděpodobně se s tím ukážu na motosprintu Třebešovská třístovka Co se vzhledu týče, rád bych to dostal zhruba do stavu, jako je motorka v mém avataru
Zvouček to má luxusní, jen co je pravda Dáš to zatim aspoň provizorně do kupy než pujde do laku? A do jakýho vlastně pujde? tenhle tvůj projekt sleduju už dlouho, je to mega bomba Tak ať se daří a nezapomeň vést deník, ať si něco taky přečtu hodně štěstí
Mr. Freeze> Díky, snad to do týdne rozpohybuju... No, ale silnice asi moc brázdit nebudu, když to není na papírech
Miura: To myslíš vážně? 4T 1V malooběmovej závoďák? Kdo to kdy slyšel? To je celkem hovadina. Aby se z 4T dostal pořádnej výkon, musel by to být takovej mixér jak dělala ČZ, čili 125ccm 4V při 18 000rpm. 2T udělá mnohem více práce než 4T, protože zapaluje každou otáčku, 4T zapaluje každou druhou otáčku. To jen tak trochu teorie. Proč by jinak v Moto GP jezdili 125 a 250ccm převážně (pouze?) 2T střely? Pač 4T sou v tomhle oběmu prostě slabý. Kdyby se jezdila královská třída ve 2T jako kdysy, tak se ti jezdci zabijí. Např. okruhová Yamaha RD 500 (Suzuki RG 500) má 145koní na zadním kole. A to jsou "jen" pětistovky, kdyby to byly litry to by byl masakr jak prase. Toš udělej si představu sám. Měj se.
WenCo chválím, at se daří, moje klapková ČZ už nějakej čas brázdí silnice, tak at je nás víc
Sojky> Nebudu dělat hned takovou brutalitu, teď to jen zaslepím a doladím spodek, další úpravy přijdou později... Už se chci taky projet
Koukám že už zase pokračuješ, Ještě sis měl nechat zavařit tu origo díru co vede od karbecu do válce a udělat z ní 3. přefuk.
Tak kartery vypadají i na živo velmi dobře .
Už se těším na to, jak motor poběží .
miura> Třeba časem... Ale teď mám nutkání si naladit nějaký dvoutakt, to všechno kolem je spíš druhotná záležitost
rýsuje se ti to zajímavě, ale slušel by tomu nějaký čtyřtakt
tak to te snad nekdy potkam
Dokončení? To je věčné ladění... Ale jezdit to snad bude tak nějak v červenci nebo srpnu..
Na kdy to tak vidis s dokoncenim?
Doufám že se brzo uzdravíš a zase budeš pokračovat ve stavbě.
díky chlapi
ať se co nejdriv uzrdavis.
Tak tohle vážně uznávám!Držím palce
jasný, až bude hotovo, tak dám vědět
Pak nám sem napiš na kolik taková přestavba přišla ať vim kolik si mam našetřit.
Tohle obdivuji ať se ti to podaří zprovoznit
Díky du se po nějaké podívat. Jenom ještě jeden dotaz. Jaký má ta klapka průměr?
Sojky> Klapka je původně Cagiva Mito, koupená přes inzerát, sleduj inzerci
Prosim tě kdy si sehnal ty klapky a na co původně byly?
Obdivuju lidi jako jsi ty Kreativita, píle, trpělivost, čas a dosáhneš čeho chceš Hodně štěstí
yamaharider> Je na to program exhaust calculator... Ale stejně je to veliká alchymie... Musíš znát úhly otevření a zavření výfuku, otáčky nejvyššího výkonu a podobně... Takže já to zatím jen odhaduju a ještě se to bude ladit... Jestli chceš dělat výfuk na tvojí Aprilku, tak si myslím, že lepšího výkonu než je série asi nedosáhneš.
Prosimte jak se pocita ten lauf deukuju:)Ses machr jenom do toho
0x1d2> Někdy vymejšlím věci za běhu, tak to není úplná dokonalost. Až to budu dělat potřetí, tak to bude super
koukam že nasazrní máš teda parádní.. tak přeju ať je z toho aspon nějakej pěknej výsledek.! ale proč sis tu přírubu nenechal vyfrézovat.??