Vlastník | Sle-ji | |
---|---|---|
Vloženo | 7.2.2024 | |
Aktualizováno | 7.2.2024 | |
Zobrazeno | 1 893x |
HODNOCENÍ PROFILU OD 9 UŽIVATELŮ
Vlastník | Sle-ji | |
---|---|---|
Vloženo | 7.2.2024 | |
Aktualizováno | 7.2.2024 | |
Zobrazeno | 1 893x |
Paráda. Já to mám obráceně, abych mohl jezdit se synem, mám jeho CBR600F a stihl jsem to ještě v sedmdesáti. Věřím, že si to také s tátou užijete. Stojí to za to. Tak hodně štěstí vám oběma.
Děkuji za komentáře, abych to uvedl na pravou míru tak je to asi takhle: pátá motorka znamená, že když mi bylo 17 tak mi děda dal motorku CŽ 175, která byla fakt super, ale jelikož jsem byl mladej a blbej (teď už jsem jen blbej co hledá práci), jsem chtěl víc. Takže jsem čízu prodal kámošovi (co jí potom podpálil, ale to je jiná story) a sám jsem pořídil právě první konopnici. To jsem byl o rok starší, ale stále blbej. Když jsem jí poprvé projel tak jsem se smál jak debil. Super, ovšem, když jsem přijel domů a jel se znovu projet tak jsem dal blinkr a před zatáčkou šlápl na brzdu tak motorka zdechla a už jsem jí ten den nenatočil. No hroznej krám nespolehlivej, tak šla brzo z domu... Po delší době co jsem jí prodal, jsem chtěl nějaké přibližovadlo tak jsem pořídil třetí motorku a to Honda scv 100 lead. Funglovka a ano je to skůtr, ale podle mě i skůtr je motorka. Moc jsem na něm nenajezdil tuším, že asi 2000 km. neměl jsem využití a šel asi po dvou letech pryč. Po ještě delší době, už jsem měl ženu jsem pořídil čtvrtou motorku která mi vydržela nejdýl a to Honda shadow 750 aero. S tou jsem si užil fakt hodně, ale jak už to tak bývá přišli děti, takže nebyl čas ani místo. Takže bohužel taky šla. No takže tohle je moje pátá motorka za 28 let. Je to stejná motorka jakou jsem měl v těch 18 takže jsem rád, že jsem se k ní dostal. Trochu problematické ale nakonec to dopadlo a z dědictví jí mám. Tuhle motorku nechci na každodenní ježdění. Mám to na občasnou projížďku okolo komína se ženou, nebo abych provezl děti. Nemám to na cestování, chci čas trávit s rodinou, ale když bude chvilička tak vyrazit a projet si pár kilometrů. A ještě na jednu věc, mému tátovy je 77 a pořád jezdí na jeho motorce ( čz 125 "T" r.v.1947) a já bych se rád projel s ním než bude pozdě... třeba i ty veteránské závody. Jinak motorku nechci jako veterána, ale na normálních značkách, když to jde. Tak to je asi všechno a teď do mě...
Tohle byla moje první nová motorka. Jak já byl šťastný, že jsem ji sehnal a bez řidičáku ji provezl domů kolem dvou budek VB. A pak jsem byl velký frajer, protože většina kamarádů trápila pincky, o level výš byl mustang, popř. 175 či 250 panelka. Každý drát v kole jsem zvlášť leštil sidolem ...no nic
HQMario
Jsem dalek toho, abych tu nějak extra obhajoval Jawy. Viz moje trápení s Jawou z éry kapitalizmu:
https://www.motorkar...=clanky&cid=3058
Ale ruku na srdce, kdyby byl technický stav těch "nových" motorek podobný vylítaným Jawám, jejichž majitelům slovo "servis" neříkalo vůbec nic, asi bys je taky nechválil.
Pokud si na Jawě vycentruješ kola, občas namažeš kyvku, případně v ní vyměníš futra a vrazíš tam tlumiče, které stojí přesně tolik, kolik vyplázneš bez keců za tlumiče na Japonce, zjistíš, že jedeš na jiné motorce.
Ohledně spolehlivosti máš pravdu. Chce to ovšem trošku hlídat a dělat neošizenou údržbu v pevně daných intervalech, pak je i ta spolehlivost někde jinde.
no mne sa 634 pacila najviac
Spínací skříňka je na Bosak, koupíš ho na netu za hubičku. Elektrické příslušenství je na 6V baterie taky.
I tak ti gratuluju, vypadá fakt skvěle a kdybych jí měl doma v garáži tak z ní udělám super lešténku a jen bych si jí hýčkal jako super veterána.
Ve své době to byla "super mašina", sen skoro každého kluka, ale jen "ve své době". Zdá se ve slušném stavu, takže by z toho mohl být skvělý veterán, který má i dnes svojí hodnotu, ale - skalní Jawáci prominou - žádné zázraky od ní nečekej. Na Jawě jsem kdysi najezdil mrky kilometrů, ale svezl jsem se na ní po letech užívání moderní motorky a bylo to strašný. Klepe se to, v zatáčkách kroutí jako kdyby byl rám gumovej a vůbec to nakopnout aby to vrčelo...prostě s dnešníma strojema se to nedá vůbec porovnávat a to jsem nezmínil spolehlivost. Jezdec na Jawě musel být mechanik-amatér, jinak si ani neškrt. Doufám, že jsem ti nezkazil radost. Motorka je to hezká, ale v dnešní době jsou naštěstí k mání mnohem lepší stroje.
Pátá motorka?
TVL, ty seš ale NENAŽRANÉÉJ!
Když ji přetáhneš Tempem, bude jako nová. Co víc si přát?
je pěkná