PROFIL MOTORKY

Jawa RVM 500 (2020)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Johny_R
Vloženo 3.10.2020
Aktualizováno 7.10.2020
Zobrazeno 12 275x
HODNOCENÍ PROFILU OD 62 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.8

Komentáře a hodnocení profilu
Nalezeno 109 záznamů

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Bubu73
Bubu73 napsal 08.12.23 v 15:59 8b.

Ahoj
taky jsem si udelal k narozeninám radost.Ted jeste nejak poresit ty doplnky jak jsi psal ze jsi koupil z aliexpresu.
No je to parada a za ty peníze

EWING
EWING napsal 10.10.23 v 00:29 10b.

Vidím, že ses do RVM zamiloval, jako já. Což takhle dát si spolu Evropu. Mrkni na profil EWING. Pak teprve napíšeme recenzi :) Jinak, dík za reakci na můj profil.

Johny_R
Johny_R napsal 20.06.23 v 08:25

limbus: Díky a ať Ti stroj také dělá jen radost.

limbus
limbus napsal 20.06.23 v 08:15 10b.

a deset bodů za vlastní názor

Johny_R
Johny_R napsal 15.02.23 v 21:43

DaveŠafy: Díky a není zač. Pokud to někomu pomůže s názorem, opravou, řešením něčeho, tak pak to splnilo účel. A kdyby něco, tak se ozvi.

DaveŠafy
DaveŠafy napsal 15.02.23 v 16:35 10b.

Díky moc za hromadu nasdílených informací!

Olísko
Olísko napsal 15.08.22 v 17:41 10b.

Johny_R
Johny_R napsal 25.06.22 v 12:18

Díky, užívám si ji naplno a budu i nadále.

Johny_R
Johny_R napsal 24.06.22 v 22:29

harleystar : Ne, opravdu nejde o nějaké naučení. Myslím že po mých letech i kilometrech si umím zhodnotit co chci. Pokud máš měřítko více kW více zkušeností prosím. Pro mě je 35kW dost na to co chci a potřebuji, stačí mě i méně a podle výkonu neškatulkuji lidí.
Proč ne Hondu?
Protože jsem postižen Jawou.
Tahle motorka s ní nemá po technické stránce vůbec nic, jen to prodávají a zajišťují zázemí, ale i když vím že to nemá velkou šanci na podporu ve vývoji, chtěl jsem to udělat.
A technicky? Oproti Hondě lepší parametry, ať jde o podvozek, váhu, výbavu.. Proti zpracování, materiálů nejsou výhrady, co životnost se ukáže. Jasně, možná za 10 let nebudou díly, příslušenství se shání na Aliexpressu, ale to není nic, co by Jaware trápilo. V Evropě se to prodává ve velkých sériích, tak si ale myslím, že to nějak půjde. Prodávat ji nebudu, cena mě netrápí.
Zatím jsem spokojen na maximum a tak to má být i kdybys na koze jezdil.
A že Čína? Nelíbí se mě to, ale co není z Číny? Většinu toho má asi každý doma, když jsme jim skoro všechno předali...
Užívej si toho co máš a jak to jen jde.

Johny_R
Johny_R napsal 08.04.22 v 11:55

Slow: Ahoj a díky za komentář. RVM mě opravdu hodně baví a zatím jsem velmi spokojen a i udiven, že na tom není nějaká zásadní konstrukční a nebo materiálová chyba. Aspoň zatím. Jasně že se dá mluvit o vhodnosti naladění odpružení, o viklajícím se klíčku, respektive klíči, přepínačích co nejsou podsvětlené... ale to jsou takové detaily, že tohle se dá řešit u čehokoliv. Já se držím zásadních chyb v kvalitě a to je zatím dobré.
Srovnání s Jawou 650 může být, ale samozřejmě jen technicky. Nelze srovnávat J650/660 což jsou plnohodnotné Jawy s čínským RVM a brát to jako porovnání, kam to fabrika dotáhla. Smutné je, že Jawa vyrobila fajn motorku J650/660 a je v ní plno nekvalitních věcí, chyb v konstrukci. Čína vyrobila RVM a ono to zatím žádnou chybu nemá.
Co se týče impulzu - pravda je taková, že kdyby to bylo pod jinou značkou než Jawa, tak by mě to sice zaujalo, pokud by byla možnost tak bych se svezl, ale nejspíše bych to nekoupil. Tím nechci říct, že jsem to koupil jako Jawu. NE. Ani tu motorku tak nejmenuji, říkám jedem na RVM, jméno Jawa si nezaslouží. Tím jsem chtěl jen skomírající fabriku podpořit. Marně, zbytečně, přístup vedení k prodeji, servisu, dodávek, komunikace... všechno je špatně. Ale měl jsem tu potřebu nenechat Jawu zaniknout, nejen o tom povídat, ale s vidinou lepší budoucnosti něco udělat - tak jsem to koupil, neb cestovní menší lehké enduro byl můj směr.
KLE určitě zkusím, díky.
Rozetu už mám vyrobenou., opravdu ji nekoupíš hotovou - to jsem řešil s výrobci, JT a další, prostě tohle v katalogu nemají - neměli. Takže už ji testuji a zdá se to dobré.
Výroba není drahá, nechám jich pak udělat více.
Tak snad se někdy potkáme naživo, když jsme sousedi. ;)
Ať Ti to jezdí, radostně a bezpečně.

Slow
Slow napsal 07.04.22 v 23:12 10b.

Ahoj,
Je pekne, ze motorka bavi a dle popisu asi i dost dlouho bavit bude, ale zeptam se jestli tim nejvetsim impulzem k porizeni byl fakt,ze se prodava pod znackou Jawa? Ac jawar nejsem, trosku mi nestimuje srovnani s 650/660, tam je v podstate vse Jawa jen motor ne (a zrovna Rotax ci Minarelli), a to bych videl jako prednost techto Jawek, zbytek byla v podstate tynecka produkce a v podstate nyni vyjimecny stroj ci rarita..
Kdyz si prectu tvoje dojmy z RVM, tak mi vychazi, ze popisujes Kawu KLE500 (vyrabenou v 90tych letech), doporucuji se na ni pro porovnani svest
Rozetu bych hledal od JT (http://www.jtsprockets.com/chain/) urcite tam v rozmeru bude, nez ji nechavat vyrabet
Tak sousede at to letos jezdi

Johny_R
Johny_R napsal 19.03.22 v 11:04

Thing86: Díky za komentář. Letos mám najeto málo, zatím zajíždím 350, ale teď se chystám RVM prohnat, počasí má být OK a chci testovat nový převod.
Zatím nemám negativních poznatků, takže za mě pořád platí spokojenost a jsem z chování stroje velmi spokojen.
Zvaž, zkus a uvidíš. :)

Thing86
Thing86 napsal 19.03.22 v 10:54 10b.

Super recenze díky za ní. Zvažuji koupi.

Johny_R
Johny_R napsal 23.05.21 v 13:31

JardaBar: Díky za komentář. Nejen motor je Čína, to je celá motorka.
I ta elektronika Bosch, možná i Nissin se dělá v Číně... Co naděláme.
Důležité je, že jsi celek to funguje více než dobře a pro Jawu to je v tuhle chvíli jediná cesta, jak nějak fungovat.

JardaBar
JardaBar napsal 23.05.21 v 09:12 8b.

Vážně pěkná motorka, ale je hrozná škoda, že trpí na zemi původu.
Motor je Čína.

Johny_R
Johny_R napsal 15.04.21 v 14:17

gathis: Díky za komentář. To jsi napsal hezky, předlohu CB500X ... Ono to RVM si vzalo od každého trochu, takže předloh bylo více, ale s tímhle se nějak netrápím. Po technické stránce je to uděláno hezky, přemýšleli nad tím i hlavou a co se týče motoru, tak na Hondě jsem nejel, nemůžu srovnat, ale věřím, že ten projev si bude velmi blízký. Tak jen uvidíme co provozní spolehlivost. Jinak jsem si teď s Čínou dopisoval a oceňuji jejich pružnost - odpověď vždy do druhého dne, pokud bylo třeba, informují i místní zastoupení - Jawu. To se mě líbí. Hodně spokojenosti radosti na každém kilometru i tobě.

gathis
gathis napsal 14.04.21 v 22:04

Motorka je to pěkná, gratuluji :) Mám "předlohu" CB500x (pokud to tak můžu říct) a tvůj popis chování motoru včetně použitelnosti a možnosti při různých jízdních situacích sedí v podstatě úplně stejně i na ni. Věřím, že v praxi budou rozdíly v ve výkonu nepostřehnutelné. Tak hodně šťastných kilometrů ;)

Johny_R
Johny_R napsal 08.04.21 v 07:49

Jurik74: Díky moc. Tygr vypadá také parádně, 3 válec musí být parádní.

Jurik74
Jurik74 napsal 07.04.21 v 22:11 10b.

Moc pěkná motorka

Johny_R
Johny_R napsal 22.03.21 v 22:16

pp377: Tak tohle je ale super, myslím že nejlepší zpráva dne.
Nejen to nasazeni, kdy s rizikem pomalu státního převratu ses sněhovou vánicí prodral přes několik ostře střežených hranic, ale i ta euforie po dojezdu a okamžité přestěhování obývacího pokoje, jídelny, kuchyně a zdokumentované ložnice na místo takřka poutní až posvátné.
Přeji Ti nejen mnoho spokojenosti, radosti a šťastných kilometrů, ale i hezkou, dobrou noc.

pp377
pp377 napsal 22.03.21 v 20:39


Ahoj, tak kouzlo se zdařilo. Mladá měla překvapení. Dovezl jsem to na svoje narozeniny po ose z Jawy. Jen třikrát sněžilo a jednou mě stopli policajti. Mladá byla nadšená a chtěla s ní spát. "První noc v novém bytě"

Johny_R
Johny_R napsal 05.03.21 v 13:56

elvis78: Díky za komentář. Čína je taková jaká je, oni vůbec ty asiati mají jinou kulturu, myšlení... O tom jsem se sám přesvědčil mezi mými vietnamskými přáteli. Prostě to není uvažování jako je naše. Osobně jsem v Číně nebyl, ale z rodiny se tomu jeden člen věnuje, tak když to člověk pak slyší, vidí.. je to rozlehlá země, nalezneš tam středověk i technologie o který my nemáme tušení a to i na venkově. Dlouho jsem je měl také jako synonymum pro šunt až odpad, ale učí se, já neodsuzuji a RV je toho příkladem, kam to jsou za krátkou dobu schopni dotáhnout. A my jsem jim k tomu velice pomohli, tak se nedivme. A Covid19... no, myslím co se týče obchodu, tak se musí za břicho popadat, když vidí chování, úplatnost a neschopnost EU zemí, jejich vedení.. pro ně to je zlatý důl. Ale můžeme si za to sami.
.
Tak raději k motorce. Přemýšlím, jak bych Ti popsal chování motoru, aby to bylo uchopitelné. Motor není úplně zajetý, takže neznám jeho chování až si úplně sedne a ani celkový rozsah použitelných otáček. Je potřeba vycházet z toho, že se jedná o motorku s výkonem cca 35kW, slušnou váhou, ale prostě nějaká kila má. Motor se zdá, že mu ideálně vyhovují střední otáčky, kde je zátah slušný, spotřeba malá a jeho chod pružný. Umí brát od nízkých otáček, tzn. ani není potřeba moc řadit, 50kmh na 6 se dá, ale to mě připadá už tak tak, takže raději dám 5. Trošku nad limit to na 6 jde a motor se slušně sbírá, bez nějakých negativních projevů. Na nižší kvalty 1-3 se dá mluvit a slušném zrychlení, vyšší jsou že motorka zrychluje, ale samozřejmě to není, že by Ti ujížděla - to při tom výkonu nejde. Bez problémů ji rozjedeš na 140kmh, jede pak po zvlněném terénu kopec nekopec. Pružné zrychlení je takové, že pokud dojedeš auto co jede 90, máš výhled před sebe, můžeš ho předjet na 6. Při potřebě rychlého předjetí je nutno podřadit na 5, nebo na 4 stupeň, ale nemám vyzkoušeno chování k rozumnému maximu 8-8500ot. Při rychlostech na klikatých silnicích 60-100km se dá slušně řadit a užívat si dynamiky při překlápění levá pravá, rovina, brzdy... To té motorce sedí nejlépe. Jde nasadit rychlost: 120-140 a plynule jet, asi dá i více. Ale jestli dojedeš auto co jede 110 a chceš ho rychle předjet - tak můžeš podřadit, ale ten motor na to nemá. Zrychluje, ale není na rychlé předjetí to rozhodně není, musíš mít výhled. Já nerad někam spěchám, oceňuji přesné a lehké vedení motorky, podvozek, odpružení, brzdy, když jedeš po rozbité cestě, užiješ si výjezd ze zatáčky, hrboly přes které se pěkně přenese... ale vše v rychlostech do 100kmh. Ono na 35kW to asi jinak nejde.
Řadit můžeš, pak je to taková "divočina", ale nemusíš - motor má pravdu slušný rozsah otáček a tak se dá jet i skoro bez řazení.
Osobně vyšší výkon nepotřebuji, stačí mě i 17kW na J350, jenže ten má jiný charakter, tak to není úplně ke stejnému srovnání - dá se říci, že mezi (mou) J350 a RVM500 zase takový rozdíl v dynamice není. V zátěži, kopcích a maximálce je RVM jinde, stejně tak i podvozkově, brzdami a komfortem.

elvis78
elvis78 napsal 05.03.21 v 10:42 10b.

Konec textu ohledně číny-moc krásně napsáno. Já ještě přidám že corona vznikla určitě tam a teď se taky od nich kupuje zdravotnický materiál a i léky, Takže číňan zahrál na strunu spekulantům a my to zasolíme, oni se výrazně posunou dál. Jsem hodně nasranej.
Jinak Jawička RWM je zajímavá. Ještě bys mohl popsat jak se jezdí s tím motorem? Je to jako s autem se slabým motorem? Řadit přesně podle situace? A kdo chce tak si to dokáže odřadit a ještě si to užít...

Johny_R
Johny_R napsal 10.01.21 v 18:21

K167: Díky moc. Těším se na lepší počasí, na další kilometry a další zkušenosti a poznatky.
Doufám, že z mašinu bude především radost, teď čekám na lepší počasí, budu montovat přídavná světla - vypadají a svítí (pokusně doma) parádně, tak se těším na noční jízdy, věřím že se pojede rozhodně lépe.
Tobě také přeji jen šťastné, bezpečné a radostné kilometry.

K167
K167 napsal 10.01.21 v 10:30 10b.

Perfektní recenze - 10 bodů.
Ať máš z mašiny stále radost!

Johny_R
Johny_R napsal 06.01.21 v 09:36

Gimo: SAFRA! Otevřel jsem si jiný manuál, takže níže uvedené neplatí!!
Správně, podle manuálu je tam tato baterie : 12v 8,6 Ah sin mantenimiento (MF)
Tzn. u nás dostupná tato: YUASA YTZ10S, 12V, 8,6Ah, nebo alternativy.
Až ji vymontuji, raději se podívám na rozměry a případně další popis.
Regulátor je pak tento: VOLTAGE REGULATOR for CFMOTO ATV,CF500/CF600(EFI) 30A voltage regulator,part no. 01AA-177000, https://www.aliexpr...233564%2316062%23630

Johny_R
Johny_R napsal 06.01.21 v 09:22

Gimo: Ahoj, tak baterii jsem ještě neviděl, ale díval jsem se do manuálu Macbor a tam je uvedena tato baterie: 12v 11Ah sin mantenimiento (MF)
Na našem trhu tomu odpovídá tato baterie: Motobaterie YUASA YTZ12S, 12V, 11Ah, nebo tato VARTA YT12A-BS, 11Ah, 12V či jiná se stejnými parametry.
Jestli na té z RVM uvidím něco více, napíšu to sem. Technologie těchto baterií je AGM.

Johny_R
Johny_R napsal 05.01.21 v 19:19

Gimo: Ahoj, když se podíváš do deníku na "Prvotní seznámení", je tam částečně vyfocena. S největší pravděpodobností se jedná o AGM (gelovka) baterii. Je poměrně malá, zítra se ti podívám, zda je na ni uveden nějaký model, ze kterého by to šlo vyčíst a nebo pak podle rozměrů. Vzhledem k velikosti bych tipnul něco kolem 8-12Ah, ale to je fakt odhad. Takže zítra budu případně vědět více.

Gimo
Gimo napsal 05.01.21 v 18:39

Ahoj chtěl bych se zeptat jestli nevíš co je v RVM za typ baterie (např. Gelová) a kolik má ampérhodin.

Johny_R
Johny_R napsal 02.01.21 v 21:42

Dan660: Díky za komentář, navzdory všem předsudkům se zatím jeví jako velmi povedený stroj. Tak snad to vydrží a nebude tomu jinak. :)
Tobě přeji také vše dobré a užívej si každý kilometr.

Dan660
Dan660 napsal 01.01.21 v 11:57 10b.

Velice trefná recenze. Jel jsem na ní a je to velice příjemná mašina. Přeji vše nej,ať ti to jezdí.

Johny_R
Johny_R napsal 28.12.20 v 21:26

To jsi dobrý, první stovka při půl stupni nad nulou, to je hezký výkon. Každopádně máš pravdu, prvotní nadšení a radost ten pohled na stroj, jeho pozitiva a negativa zastíní. Ale tak to má být, je to přirozené a hezké, když se umíme něčím takhle hodně potěšit.
Ta recenze mě překvapila. Nečekal jsem že to budou všichni chválit, vždycky je co kritizovat, ale zrovna brzdy, které fungují více než dobře, motor co nevibruje více než aby člověk věděl že běží, odpravená či vadná spojka... nevím.
Já se budu držet svého kusu, budu recenzovat ten a uvidíme co mě čas a motorka přinese.
Na lepší počasí se moc těším a Tobě přeji, ať to dobře a rychle utíká a jsi jen spokojen. A to i všichni ostatní.

stehlik81
stehlik81 napsal 28.12.20 v 20:11

Já najel teprve první stovku (bylo půl stupně nad nulou), takže na opravdovou recenzi je brzo, byl bych moc nekritickej, jsem totiž celkem nadšenej. Ale ta "nezávislá" recenze na Jednoustopou.cz mě opravdu rozesmála... Točit cestovní enduro na doraz a stěžovat si na vibrace . No, už se nemůžu dočkat počasí! Přeju ať motorka drží - tobě, mě i všem co už jí mají, nebo na ní čekají

Johny_R
Johny_R napsal 28.12.20 v 19:05

stehlik81: Gratuluji k parádnímu dárku a věřím, že Ti bude přinášet jen radost. Určitě se pochlub, respektive napiš své názory sám za sebe. Budu rád, když zdejší komunita bude větší a bude informovat ostatní jak RVM funguje. Teď jsem se díval na test jednoustopou, kde testovali Montanu XR5 - tj, RVM a nevím co měli za kus, ale recenze dopadla jinak, než všechny ostatní - špatné brzdy, spojka, vibrující motor, vrzající plasty, spotřeba 5.4 litrů, vlnící se podvozek... To bylo radosti v diskuzi, že konečně někdo napsal pravdu a je to krumpl za stovku drahý. Myslím, že kdyby tomu tak bylo, napíšu to sem také, nebo se to objeví v nějaké recenzi jak u nás, tak i ve světě. Tak nevím, co za kus testovali, kde ho sehnali a čím prošel, že takhle dopadl.
Jsem zvědav, jestli se něco projeví i u mě.
Tak už aby bylo počasí a mohl sis dárek pořádně užít. Měj fajn dny a vstup do nového roku.

stehlik81
stehlik81 napsal 28.12.20 v 17:17 10b.

Pořídil jsem si ji k Vánocům, chtěl jsem se pochlubit a něco o ní napsat, ale psal bych to samý! ?

Johny_R
Johny_R napsal 28.12.20 v 10:29

Ahoj a gratuluji ke koupi RVM, věřím, že Ti bude dělat jen radost.
Co by jsi potřeboval ohledně seřízení tlumičů? Jsou na Tebe moc tvrdé?
Seřizovací prvky jsou tři. Předpětí pružin, odskok a komprese.
Předpětí pružin je to, jak moc jsou stlačené - to co Ti vykukuje navrchu z tlumičů a má na sobě drážky, je prvek, který pružiny tlumičů stlačuje. Ve výchozím stavu je předpětí nejmenší - ty stříbrné válečky jsou vystrčené na maximum. Pokud bys je seřídil tak, že by vyčnívali v minimálné výšce (na obou musí stejně, proto tam jsou ty drážky), jsou pružiny více stlačené - tlumič bude tužší.
Komprese a odskok se seřizují pomocí šroubováku. Na jednom tlumiči je komprese (COMP) na druhém odskok (TEN). Jsou tam šipky směrem H a S. Tzn. hard a soft (tvrdé a měkké). Komprese určuje to, jak moc se tlumič bude stlačovat. Soft - lehce měkce, hard ztuha. Odskok zase říká to, jak rychle, měkce, se bude tlumič ze stačení vracet do původní polohy. Pokud chceš mít pružení měkké, nastav na obou co nejvíce soft a pak to seřizuj k hard, dle potřeby. Postup je ten, že otočíš seřizovací šroub na max. HARD (výchozí poloha) a pak je myslím 22 cvaknutí do maximum na SOFT. Více to netoč, ať to nezničíš.
Stejné to je na zadku. Jen můj postřeh je takový, že teď, jak je zima, jsou tlumiče tužší než bylo za teplého počasí. Takže pokud je dáš hodně na měkko, v létě asi budeš přitvrzovat.
Hodně zdaru.

jirkaulman
jirkaulman napsal 27.12.20 v 23:28

Koupil jsem si ji před 3 týdny,sedla mi hned do ruky jen bych potřeboval poradit se serizenim předku,díky za informaci

Johny_R
Johny_R napsal 26.12.20 v 08:18

MILDA215: Ahoj a přeji Ti hezké svátky Vánoční a v nich hodně klidu, radosti a pohody.
Díky moc za hodnocení a přání. Myslím že je fajn, když se člověk podělí o své zkušenosti a to jak pozitivní, tak i negativní. Zimní počasí je moc fajn, ale letos mě trochu vadí, neb bych moc rád jezdil a jezdil... tak snad to rychle uteče a budeme moc vyrazit.
Jako novinka je ta, že mě přišly kufry, tak je mám konečně namontované, o tom chci napsat, ale musím udělat ještě fotky - do garáže jsem se za světla teď moc nedostal, tak snad brzy. Jsou každopádně moc hezky udělané a montáž šla také dobře.
RVM hodně naráží na předsudky. Kolega jenž u nás má prodejnu na moto se k ní stavěl negativně jen z principu, aniž by ji viděl, že proč Jawa a že Čína a proč se vůbec prodává... přičemž Čínské Benelli, Kymco, SYM... to je v pořádku. Tak když už tohle čínské železo nese značku Jawa, tak aspoň malou osvětu kolem něj rád udělám.
Hodně bezpečných a radostí plných kilometrů i Tobě. A časem...třeba i v sedle RVM.

MILDA215
MILDA215 napsal 25.12.20 v 13:29

Zdravím tě Johny, máš pro ostatní zájemce a motorkáře velmi přínosnou a obsáhlou recenzi jawy rvm 500. To se mi líbí ?. Přeji ti hodně ujetých kilometrů bez nehod. Poruchovosti bych se nebál, vždyť je tam hodně značkových dílů a kvalita zpracování je na vysoké úrovni.
Tak ať ti Jawa dělá jenom radost ! Milda
PS. také na ní mám zálusk ?

Johny_R
Johny_R napsal 26.11.20 v 19:03

Alkaloid: Díky a ať se Ti daří!

vonBuchenwald : Díky moc, to čekání je docela na nervy, ale věř, že to stojí za to. :) Tak hlavně aby bylo počasí a dalo se jezdit.

up11OO: Díky moc, motorka je opravdu zajímavá a zatím za ty peníze vynikající volba. Bojím se že Jawa to novou cenovou politikou lehce podělá, ale za to stroj nemůže. Zatím se jako skvělá jeví, minulý týden jsem ještě jezdil a i v té zimě jsem si to užíval. Jen kdo to má pořád umývat... Tak už aby bylo lépe a i Tobě přeji hodně radosti a spokojených kilometrů.

up11OO
up11OO napsal 26.11.20 v 17:17 10b.

Zdravím, opravdu zajímavá moto ...moc mě zajímá a těším se na to jak ji uvidím na živo...jsi tady první co ji má, tak ať slouží a dělá jenom radost...myslím a doufám, že to bude dobrá moto

vonBuchenwald
vonBuchenwald napsal 21.11.20 v 10:53 10b.

Díky za skvělou recenzi. Mám objednáno na leden/únor 2021

alkaloid
alkaloid napsal 19.11.20 v 22:38 10b.

Johny_R
Johny_R napsal 29.10.20 v 10:36

Ahoj a díky za komentář. Teď jsem při projíždění okolí Olomouce také měl několik zabahněných cest, mokré listí, hustá mlha... no bylo to skvělé, ale RVM to dala dobře, jen na ten terén by to chtělo jiné pneu. Jsem zvědav na Tvé zkušenosti, ať Ti při čekání utíká čas pěkně a rychle.

Tom_Moto_HK
Tom_Moto_HK napsal 20.10.20 v 22:15 9b.

Tuhle motorku jsem měl možnost projet. 200km po různých cestách neúmyslně včetně blátivé polňačky. ABS funguje bezvadně, brzdí perfektně a sílu má dostatečnou i na delší cestování. Souhlasím, že motorka je fakt pěkná a sám si ji objednám.

Johny_R
Johny_R napsal 11.10.20 v 08:31

Díky moc všem, mějte hodně pohody a radosti v sedle vašich strojů.

HonzaCR250R
HonzaCR250R napsal 10.10.20 v 17:16 10b.

Pěkná recene,mě se motorka líbí a tobě přeji at ti dělá jen radost...

STOCK
STOCK napsal 10.10.20 v 12:07 10b.

pěkná recenze, ať slouží a dělá jen radost

Béďa17
Béďa17 napsal 09.10.20 v 09:44 10b.

Moc pěkně napsané.Přeji s ní spoustu pěkných motocyklových zážitků.

Johny_R
Johny_R napsal 08.10.20 v 22:25

Manuály jsou omezené na 2MB - Macbor Montana se tam vejde, ale origo RVM má 7 MB, po úpravě jsem na 3MB. Takže ten tam nenahraju, ale udělán je hezky. Co je ale veselé:
Jawa píše - První výměna oleje v 1000km, pak ve 3000km (tj. po 2000km) a pak pravidelně po 4000km. Zápis na garančku ale je: 1000km, 3000km, 8000km a 12000km. Mezi 3-8000km to je 5000km, ne 4000km.
RVM udává pravidelnou výměnu po 5000km.
Macbor Montana udává pravidelnou výměnu po 6000km.
Shodně to je olej 10W40. Super, máme tři možnosti volby. :)

Johny_R
Johny_R napsal 08.10.20 v 22:11

pp377: Díky moc. Svezení je přesně takové jak píšeš - prostě příjemné. Když jsem si zvykl na motor, převodovku, ovládání... nemusím nad ničím přemýšlet, nějak moc si hlídat řazení, plyn, kvalitu silnice... prostě jen jedu kam chci a parádně si to užívám. Tak snad to z jara dopadne, držím pěsti a přeji spokojenost i ve zbytku letošní sezóny.
.
BenyHC. Díky moc. Moc kusů tady zatím není, svezení nabízeli jen v podniku Jawy, ale snad se to zlepší a bude možnost se projet i u nějakého dealera - bez toho se motorka hodnotí těžko. Já do toho šel naslepo. :) Design, jeho prvky a konstrukční řešení se kopírují, tak to je. Nemám rád krádeže jako takové, ta hranice je někdy tenká, ale to se týká především konstrukčních řešení. RVM je pěkně zkopírované BMW, ale výrobce se tím vůbec netají. http://www.colovemo...1545620046868467.pdf

Johny_R
Johny_R napsal 08.10.20 v 21:58

MiRocka: Díky za odezvu, jsem rád, že to mé psaní je někomu ku prospěchu - rád se podělím o své zkušenosti, poznatky, objevy. Moje výška je asi taková universální a nebo nejsem moc náročný - no motorkách co jezdím, jsem schopen jezdit několik dní od rána do večera. Na RVM jsem to zatím neměl možnost zkusit, tam byla nejdelší jízda cca 4 hodiny v kuse a sedělo se mě pohodlně. Únavu, křeče, nebo něco nevyhovujícího jsem necítil. I když - co vnímám - cítil jsem lehkou bolest v levé ruce, tedy dlani. Na všech motorkách mám rukojeti měkké, buď měkká guma, nebo něco jako pěna. RVM má rukojeti z tvrdší gumy. Na plynu je to v pohodě, ale na levé dlani u spojky mě bolela dlaň. Těžko ale říct co je důvodem, snad ta tvrdší rukojeť, že jsem jezdil ve stupačkách...na větší posouzení je brzy. Nebylo to nic velkého, ale napadlo mě to, že na mých jiných moto jsem tohle neměl.
V servisní knížce jsou nějaké blbosti, např. o zajíždění - prvotních 800km nepřekračuj 3000ot. No to bych jel krokem i na tu šestku. Motor zajíždím tedy tak, jak mě velí cit a rozum, je cítit, jak se uvolňuje. Jiné nestandardní věci tam nejsou, respektive jsem si jich nevšiml - manuál jsem ani moc podrobně nečetl, jen to důležité. Český manuál vychází z manuálu na Tekken 500, Macbor je identický, ale v manuálu jsou rozdíly - mám oba, zkusím je sem nahrát, jestli to jde. Zajímavý je jiný údaj o údržbě - výměna oleje apod.

BenyHC
BenyHC napsal 08.10.20 v 21:15 10b.

Skvěle napsané
Až bude příležitost .. moc rád se svezu .. na fotkách vypadá skvěle
A jak píšeš .. kdo se dneska ptá na to , že BMW ukradlo design ze Suzuki DR Big .. nikdo

pp377
pp377 napsal 08.10.20 v 19:27 10b.

Moc pěkně napsané, taky jsem měl možnost si ji projet. Příjemné svezení. Dcera ji chce stůj co stůj, tak asi na jaře rozšíříme stádo o tuhle krasavici. Tvoje recenze mě v tom ještě utvrdila. Ať Ti jezdí o 106.

MiRocka
MiRocka napsal 08.10.20 v 19:16 10b.

Díky za vlastní "recenzi" a hlavně uvedenou výšku postavy, to je důležitý údaj. Já mám 183 cm a už mám poněkud problém s posezem na delší cestování. Zkoušel jsem ji 2,5 hodinovou zkušební jízdou, spotřebu potvrzuji, jel jsem za 3,5 l/100 km. I přes jistá negativa, ta motorka má pro mne více pozitiv, tak ji už objednávám. Jawa-neJawa neřeším, to přenechávám hnidopichům.
Zajímalo by mě, jaké jsou servisní intervaly a jestli v servisních úkonech není nějaký "nestandardní" úkon, který by mohl nasvědčovat na nestandardní konstrukci. Napíšeš nám to?

Johny_R
Johny_R napsal 08.10.20 v 12:53

Sir_CHerokee: co jsem vyčetl z jiných recenzí a diskuzi, tak by to neměl být problém. Jestli v jednom drží 160kmh, tak ve dvou musí 130 jako nic. Na podzim, z jara by měly být kufry, motor snad už zajetý, tak pak zkusím.

Sir_CHerokee
Sir_CHerokee napsal 08.10.20 v 12:12

Zajímalo by mě, zda i s kuframa udrží na dálnici 130 - 150. Samo to chce zajetý stroj.

Johny_R
Johny_R napsal 08.10.20 v 11:46

Sir_CHerokee: Díky moc. Otázka dílů je opravdu namístě, ale tak nějak mám obavu, že na ni nikdo neodpoví. Jedná se především o motor, nebo díly kapotáže. Zbytek se vždycky nějak pořeší. Ale myslím, že při záběru trhu, který je poměrně veliký, se ty díly někde seženou. Asi ne snadnou cestou, ale myslím si, že to půjde. No a nebo Jawa překvapí a distribuce do ČR bude běžet hladce a dlouze. Jsem zvyklý z jiných Jaw na ledasjaké způsoby, ale člověka nepřipraveného, to může zaskočit.
.
trijeron: Není zač, rád se podělím o dojmy a zkušenosti.
.
ILA: Díky Ilo, trošku mě ofiko testy štvaly, že byly takové povrchní, rychlé, Drn k tomu zatím neřekl prakticky nic, tak rád předám své zkušenosti a dojmy. Sám jsem zvědav co mě tato motorka přinese, snad to budou jen ty příjemnější věci. A rád jdu svoji cestou, která nemusí být vždycky ta správná, ale je moje. Takže díky a hodně spokojenosti i Tobě.

ILA
ILA napsal 08.10.20 v 11:08 10b.

... když uživatelská recenze poskytne více, než redakční testy. Jo, díky ní jsem určitě na RVM pozměnila názor. A jednoznačně za vyplutí z mainstreamu. Díky!

trijeron
trijeron napsal 08.10.20 v 10:57 10b.

Díky za recenzi

Předchozí
1 2
Následující


TOPlist