PROFIL MOTORKY

Honda CRF450L (2019)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Penny77
Vloženo 16.9.2019
Aktualizováno 16.9.2019
Zobrazeno 2 686x
HODNOCENÍ PROFILU OD 4 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Komentáře a hodnocení profilu
Nalezeno 11 záznamů

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Kelt-P
Kelt-P napsal 28.03.21 v 19:04 10b.

Ahoj, mám Husku 701 a suchá hmotnost je 149 kg...to je myslím hodně blízko hmotnosti CRF. JInak je ale Honda krásná, na výstavě jsem se skoro zamiloval, ale s Huskou jsme byli čerství novomanžele Každopádně s normálním výkonem by byla asi absolutní jedničkou v této kategorii. Tak ať ti lítá P.

Penny77
Penny77 napsal 18.11.19 v 23:13

Takže oprava předchozího komentu... Chystá se na diagnostiku port na jaře, viz fotografie. Takže se toho asi zbavovat nebudu?

Penny77
Penny77 napsal 18.11.19 v 22:46

Ano, s Vortexem to nefunguje, proto se toho asi budu zbavovat, bo Vortex už mám doma a čekám jenom na US restriktor a víčko od vzducháče. Zapojení je na diagnostiku jak je baterie, za světlem je to napojené na ABS, tedy měření otáček, aby ukazoval zařazenou rychlost. Zapojení je celkem v poho a i nastavení, zdá se složité na první pohled ale pak člověk na to přijde...

nokia321
nokia321 napsal 18.11.19 v 20:51

Vypada to dobre. Montaz vypada jednoducha. Ve svetle se zapojuje asi osvetleni ze, ostatni se bere pres diagnostiku.
Pokud bys dal vortex prestane to fachat.
Libi se mi ze tam je videt teplota motoru

Penny77
Penny77 napsal 28.09.19 v 22:19

Tak jsem tam nainstaloval otáčkoměr s ukazatelem rychlostí a další diagnostiky od firmy 12oclocklabs.
Funguje super, sice práce s pochopením manuálu ale funguje Když tak nějaké foto či video na mém Instagramu https://www.instagr...?igshid=kgp5jrzd62eb

nokia321
nokia321 napsal 17.09.19 v 20:28 10b.

Perfektní, ten graf jsem celou dobu hledal. Mám otevřenou a jak je vidět rozdíl to je velký.
Jezdím za 4 -4.2 polní lesní cesty a spodek to má jak tank.
Super volba, přeji hodně zábavy

acer79
acer79 napsal 17.09.19 v 20:26

Krásná mašinka, gratuluju.

MichalKimlo
MichalKimlo napsal 17.09.19 v 07:02 10b.

paradna

Penny77
Penny77 napsal 17.09.19 v 06:45

Zdarec,

ano, jsem zatím velice spokojen... Je to sice taková holka ukecaná ale začíná si to sedat... Mám zatím najeto 650km. Hodně se řeší na fórech, že je to uškubané, ale přeci je to v uvozovkách závoďák... Řešením se zdá být Vortex, ale celkem tam naskočí spotřeba co jsem četl... Ale jak se motorka pořádně zahřeje a dá se tomu pořádně za uši, tak pak přede dobře... Jinak výkon s US jednotkou není jenom v horních otáčkách, zvedne se dost i spodek, zkusím nasdílet graf...

Zatím...

Penny77
Penny77 napsal 17.09.19 v 06:44

DejvGSR
DejvGSR napsal 17.09.19 v 05:54 10b.

Tak první odvážlivec, co ji sem dal. Pár se jich už prodalo, ale jsi první. Mám ji také, cca 3 týdny, přešel jsem z CRF 250 L. Změna byla až překvapivě obrovská, jízda dostala najednou rejsovej nádech a to doslova. Ano, je to opravdu zlegalizovaná CRF 450 R, přestože na papíře motor by měl být slušná vydechlina, výše kroutícího momentu a jeho nástup mě ale vždy po rozjetí mile překvapuje, v terénu je to super. U dealera jsem se bavil o možnosti otevření výkonu na 42 koní (přímo Honda má tři položky US verze - řídící jednotku, restriktor a kryt filtru), ale mluvil tak nějak o tom, jestli to má smysl za ty prachy, že motorka trochu změní projev jen v horním spektru otáček. Před vlastní koupí jsem si projel zajetou L, a je fakt, že až při točení bylo cítit to uškrcení, jinak velmi příjemný projev. Hodně šťastných km a spoustu zábavy s touhle kráskou.



TOPlist