Vlastník | Booran | |
---|---|---|
Vloženo | 8.5.2019 | |
Aktualizováno | 8.5.2019 | |
Zobrazeno | 4 942x |
HODNOCENÍ PROFILU OD 18 UŽIVATELŮ
Vlastník | Booran | |
---|---|---|
Vloženo | 8.5.2019 | |
Aktualizováno | 8.5.2019 | |
Zobrazeno | 4 942x |
moc se mi také líbí, chtěl bych se optat, zda ty špunty na asfaltě hodně kloužou a bylo by lépe gumy rovnou vyměnit, pokud bude asfalt spíš víc jak 60% ježdění..
Naprosto přesně popsány důvody - zvláště (znovu)objevování míst kam bych nešel, velkou mašinou/jeepem nejel.
I na konci všech cest jde otočit/zvednout/vyprostit/poponést. A nedělá hluk.
Mám ji také z Jarova a z roku 2017. Zcela bez problémů.
(A ta naše, červená je hezčí )
Taky ji mám rád
dobrá volba. Taky si nemůžu stěžovat. Je to super nenáročný stroj
Moc bych jí bral jakou druhou motorku ke stávajícímu cestovnímu VFR.
Taky ji sedlám Přes zimu pořízeny doplňky jako padací rám,nosič s kufrem,držák telefonu s nabiječkou a ukazatel zařazené rychlosti.Už mám celkove 3003 km.Super spotřeba pod 3 litry.Ať slouží
Vojta_M8: To už jsi 4. kterého znám, že šel z TA na CRF 250, ať už eLko, nebo Rally Sice už bydlím za Prahou, ale do Prahy jezdím po úřadech, nákupech, atd. Takže kdybys potkal Rally a na něm týpka s vyklápěčkou Caberg s kšiltem, zatrub, budu vědět I Tobě hodně radosti a šťastných km
4JR: I Tobě. Nezáleží na značce, ale na radosti z jízdy a bezpečném dojetí domů
OffreaderXR: Pěkná , ale pro mne už moc enduro. Rally je pro mne, jak jsem psal, univerzální. Extrémní terén nejezdím, ale rád se podívám, pokud to někdo umí.
pro nás - muže středního věku, co jim sice už šedivějí vousy, ale duchem zůstali mladí doporučuju Husqvarnu 701 Enduro
Naprosto chápu důvody pořízení takovéto "radost dělající hračky". Jsem na tom vlastně skoro stejně, jen jsem zakotvil u jiné značky. Ta možnost courat krajinou cestou - necestou je prostě SUPER
Tak i dál jen rohlík na tváři a kolama dolu
Mluvis mi z duse, minulej rok jsem prodal TA a koupil Rally, je to radost, at ti slouzi, treba se nekdy v Praze potkame, zatim potkavam spis vetsi AT segry :)
Brumbaal: Díky
to by mě moji kluci milovali za tuhle hondu měl jsem FMXo a když jsem ho vloni prodával tak to skoro obrečeli krásná. Ať ti slouží
Mig_35: Ano, já jsem také inklinoval spíše k černé (je fakt hezká), ale to bych musel čekat do června, či dokonce do července a část sezony by byla pryč. Tak jsem vzal tu červenou, ale ani mi to nakonec nevadí. Možná o chlup lepší viditelnost, jízdní vlastnosti zcela stejné
Splatterhouse: Souhlasím. Viděl jsem na menší motorce 6 mladých kambodžských slečen za sebou jako věci na špízu, ale zde je to opravdu jen na převoz syna na vlak, jinak na pohodlné cestování ve dvou ne. Ani to neplánuji. Při relaxu na polňačkách by spolujezdec dost vadil
Buchtík: Ano, přesně tak jsem uvažoval. Měl jsem k tomu po těch letech respekt a také, když má člověk rodinu a děti, přistupuje k životu trochu jinak, než mladí divočáci plní adrenalinu
To s těmi papíry je popsáno přesně. Začal jsem po 60-ti na 125-cítce 11kW, pak motoškola, pak řidičák pro jistotu jen A2 a postup na stroj 350 - 22 KW.
Kdyby udělal řidičák A-čko ... možná bych pořídil silnější stroj a pokud v jedinci občas chytnou saze ... kdoví kam by to směřovalo
jj plně souhlasím, je to zábavná hračka, i praktická motorka na denní dojíždění. Pro mě s jedinou nevýhodou, že spolujezdce svezeš jen nouzově, na to je malá..
Ta černá verze je naprosto luxusní. Bejt verze 450 L Rally, hned jdu po ní...
vopák: Jistě. Jakkoliv si se zájmem přečtu o tom, jak si kdo mění u této motorky rozety, tlumiče, potažmo výfuky, atd., musím konstatovat, že mi ta motorka sedla takříkajíc po valašsku jako "pérdel na hérnec". Jediná kosmetická drobnost jsou blastry, které si zkusím trochu zdvihnout, aby více kryly ruce před větrem, ale to je zanedbatelné stejně jako piha na intimním místě jinak krásné holky Možná je to i tím, že fakt nepotřebuji skákat jako kamzík, louži raději objedu, než abych s gustem projel (a pak čistil), ale to pionýrské objevování je opravdu čirá radost. Zatím jsem měl v hlavě vždy jen směr, cíl a jel podle Slunce, intuitivně odbočoval tak, abych do cíle dojel. Teď jsem si už dal držák na mobil s pouzdrem, vyznačím si cíle na trase a budu je dobývat...
Čtivá recence a pěkný endurko S tímhle lehkym "advenčrem" můžeš navštívit místa,kam by se čtvrttunovej našláplej hroch nikdy nepodíval.
KALUP+DejvGSR: Ano, při dnešním shonu a všech starostech kolem pinožení, shánění, běhání sem a tam a zase zpět si člověk má udělat i čas na sebe a radovat se ze života. Z Prahy jsem utekl, z rychlíku ženoucího se stále vyšším tempem za vidinou pofiderního úspěchu a rostoucích křivek vyskočil, protože až mne klepne a prožene se celý život před očima, budu tam raději mít hezké zážitky, než cokoliv jiného Btw. díky za komentář
Pěkná holka, krásný popis, čirá radost.
koukám máš z tý mašiny radost jak malej Jarda a vo vo vo tom to je
Děkuji Radost je skutečně velká. Úžasně se při projížďkách krajinou čistí hlava. Člověk navíc neslyší telefon, takže ho nemá co rušit vnímání ubíhající krajiny a komunikaci se strojem... Samozřejmě to kochání má své meze, aby jeden neskončil jako doktor ve Vesničce mé střediskové
Paráda! Tomu říkám čirá radost, kdy není na prvním místě vytahování, soutěž a pozerství...