renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Honda CRF 250 Rally (2017)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Lazyfucker
Vloženo 1.3.2024
Aktualizováno 1.3.2024
Zobrazeno 1 518x
HODNOCENÍ PROFILU OD 4 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Lehký kolibřík na hobby terén, zatím kolem komína a třeba i dál.
Jsem off začátečník, tak jsem chtěl něco, kde mi moc výkonu bude spíš naškodu.

Výška jezdce: 182 cm

První dojmy - Padla do ruky na první dobrou. Už jsem toho pojezdil a vyzkoušel dost a tušil jsem, jaké to bude a nespletl jsem se. Možná mi jednou bude chybět výkon/ rychlost / dravost, ale momentálně mi vyhovuje ten klid, rozhled po světě. Bo čím pomalejc, tím více toho vidím.

Motorku bych doporučil pro - Začátečník, nebo kdokoliv jiný kdo hledá obratnou, univerzální motorku, s provozem a údržbou za par korun. Do práce, místo skútru, pro začátky s offroadem atp.

Doplňky na motorce - Výfuk Arrow, dokrmovací jednotka vstřikování, bastry Acerbis, sklopná zrcátka, led mlhovky, zásuvka pro krmení gps, lepší / pevnější řídítka, zadní tlumič Wilbers

Recenze

Chtěl jsem novou nebo zánovní (ale tato byla vybavená za polovinu ceny funglovky 300Rally), neopravovat už stařenky, ale jezdit, kdykoliv, kamkoliv, toulat se kudy budu zrovna chtít. Mám ji cca od října asi 1200km tak už jde hodnotit, ikdyž echt terén ještě nebyl..
Jede příjemně, na cestě člověka po všech těch litrových a nadlitrových dvouválcích a většinou boxerech neohromí. Ale jakmile dojde na příměstský provoz, obratnost, hbitost, rozbité okresky apod. Tak zazáří. Těch necelých 30 koní se da využít naplno beze strachu, že člověku zařídí nějaký nečekaný problém a tak jsou velice efektivně využité do posledního šimla.
Od prvního majitele je na motorce homologovaný Arrow, dokrmovaci jednotka, upravený airbox a tak motorka upaluje ( v rámci možností) hlavne od 6ti nahoru chytne ten správný švuňk.
No všechno zabíjelo zpřevodování a tak jsem dal dopředu 13ti (namísto 14) kolečko. Zlepšila se reakce na otočení plynem, motorka živěji reaguje, šestka je použitelná jako plnohodnotný kvalt.
Mám 93kg a tak je sériový podvozek slabý, to se o těchto motorkách ví a šel jsem do toho a věděl, že to první, co proběhne, bude zadní tlumič - živím se prodejem a servisem tlumičů, tak jsem šel najisto, cestou Wilbersu. A problem vyřešen
Vepředu je zatim jen hustší olej, je to lepší, ale ten předek neni tak zásadně špatný jako zadek.
Až proběhne nějaký fakt terén, ukáže se, zda to tak nechám, nebo bude potřeba lepsi pružinu, nebo cartridge (ale to jen pokud se rozhodnu si motorku nechat na dýl, pokikuju po PR7, nebo 690, resp. 701, ale na ty musím nejdřív naučit tělo a hlavu jezdit v terénu).
Zere 3-4, na spotřebu nejezdím, ale dík tomu, jak je "nerychlá" mám dost času na přemýšlení a tak uz jsem to párkrat po dotankování spočtl.
Origo gumy jdou, ale terén max za sucha a i tak nic moc. Spíš jsou na cestu, aby to vypadalo, že jakože enduro chci zkusit Michelin Tracker.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
LOWEOld
LOWEOld napsal 05.03.24 v 22:06 10b.

Je to krasavice, kdybys jí někdy prodával, napiš.
Přeju hodně km bez nehody :)

Ivos
Ivos napsal 01.03.24 v 22:42 10b.

Na živo mazel

Frennky
Frennky napsal 01.03.24 v 21:36 10b.

Leatherboy
Leatherboy napsal 01.03.24 v 20:57 10b.

skvělá volba na blbiny

Více komentářů



TOPlist