Vlastník | Perňa_81 | |
---|---|---|
Vloženo | 25.10.2006 | |
Aktualizováno | 7.2.2008 | |
Zobrazeno | 2 654x |
HODNOCENÍ PROFILU OD 3 UŽIVATELŮ
Vlastník | Perňa_81 | |
---|---|---|
Vloženo | 25.10.2006 | |
Aktualizováno | 7.2.2008 | |
Zobrazeno | 2 654x |
krásná SPjednička...tuhle mašinu bych chtěl zkusit. krásná
Ahoj jsem nešťastný z mé SP1 vysipala se mi převodovka.Je nějaká rada co dál.Díky (dudlik.ul@seznam.cz)
Hele, je to tak, že na tyhle absolutní hodnoty výkonu já taky moc nedám, spíš mě vždycky zajímá změna před/po úpravě a musí to být změřeno v ten okamžik na stejné brzdě nastavené shodně pro obě měření. To jsem já bohužel neudělal, protože jsem to už koupil udělané (D&K Automoto racing) a dostal k tomu grafy se sériovým průběhem a pak po naladění. Byl tam rozdíl cca 13PS.. Výfuk za 63tis a k tomu commander - myslím, že by to mohlo být i reálný. Nechal jsem si udělat nezávislé měření v Hondě v Liberci a tam to udělalo dokonce 156PS (tohle už jsem i já trochu přičítal špatně nastavenýmu přepočtu brzdy)..hned po mé SP1 tam měřili Fireblade r.99 s laďákem a měl 138PS.. Na něčem jsem už jezdil a vím, že oproti Bladovi 98 (136PS v sérii) to fakt jelo víc a to je SP o něco težší.. Já nikomu nic necpu, prostě jen tlumočím něco, co jsme změřil a viděl atd.. Teď mě čeká měření mé R1 07 a tam si to pohlídám - nejdříve sérii a hned na to s výfukem, filtrem a elektronikou. Pak poreferuji a nemám zapotřebí si tady vymýšlet nějaký hodnoty, mě stejně zajímá víc čas na stopkách při závodech
mann,lehkym poladenim nikdo nikde z SP1 nedostal 152 koni,na ten vykon bylo potreba vysokokompresnich pistu,ktere vyzadovaly jine ventily a ventilove pruziny,pak nestihaly standartni vacky.Tahle motorka byla opravdu draha upravovat.Se 152 konmi te ale nekdo tahal za nos.
Ahoj honďáku, tak teď přesně nevím, co si představuješ pod pojmem "větší trhač".. V sérii je SP celkem vlažná a ani ten "dvouválcovej" pocit nebyl takovej, jako na brutálnější Aprilii RSV. Ale neříkám, že po osazení Akrapovičem a commanderem byla špatná...naopak, taková typická hodná Honda, ale s pořádným motorem. Bohužel trochu težší než ty čtyřválce a taky se hůř chladila.. Ta váha byl asi ten problém, proč nemohla GSXR konkurovat. R1 jsem jezdil tehdy jen karbec a ta se mi zdála ve spodu dost divoká, nezlob se na mě, určitě víc než VTR-F.<br />
Já jsem v tý době hledal nejlepší variantu na závody a tam jednoznačně nejlepší vyšla GSXR1000 K1. Už v sérii ten motor fakt "brutální" (nejvíc, co jsem zatim měl tu čest vyzkoušet), jednoduchá a potřebný úpravy minimální..brzdy nic moc <br />
Pak jsem přesedlal na R1 2004. Moc krásná motorka, po svezení pocit, že to prostě netahá jako K1! Ale všechno má svý, má závodnější charakter a co se děje mezi 10-13.500 ot., to je prostě hardrock . Podvozek špica, rozměry taky (ani malá, ani velká a krásně štíhlá) a brzdy zatím nejlepší <br />
Teď jsem měl 2005ku a to je úplně stejný. Akorát jsem ji pomohl výfukama RP a byla skvělá! Těším se na model 2007 - mně se ta motorka líbí jako celek, ikdyž nemá motor jako K5, věř mi, že v otáčkách to letí úplně stejně a navíc tam máš 1000 ot. k dobru..<br />
Ta SP-1 se mi fakt líbila na silnici - poslušná a s laďákama perfektní zvuk! Ale na dnešní čtyrválce to prostě nemá! Ani v tý brutalitě, jak říkáš. Ale líbila se mi, hlavně v tý době, kdy na ni Colin 2x vyhrál WSBK titul. Do dneška je to pro mě nejhezčí a nejzajímavější Honda, kterou kdy udělali
čus. Fakt pěkná. Zajímal by mě tvůj názor, srovnání s R1 a GSXR1000 z těch roků co máš(měl).Mluvil sem s pár lidma co mělo GSXR1000K2 a říkaly,že SP je odost brutálnější-větší trhač. Na GSXR1000K2 sem jezdil a vím že to je peklo proti R1 z toho roku,který je dost slabý,jinak nic proti R1.a karbec R1,to už ani nemluvě. Napiš svý pocity a srovnání. dik
Krasna