Vlastník | zbynda125288 | |
---|---|---|
Vloženo | 24.2.2017 | |
Aktualizováno | 24.2.2017 | |
Zobrazeno | 2 684x |
HODNOCENÍ PROFILU OD 8 UŽIVATELŮ
Vlastník | zbynda125288 | |
---|---|---|
Vloženo | 24.2.2017 | |
Aktualizováno | 24.2.2017 | |
Zobrazeno | 2 684x |
Vesi8- díky moc
parada parkrat sem si Mito pujcoval od kamarada a je to fakt strela neuveritelna tak at slouzi
Vlastní zkušenost. Na Mitu EVO mám něco naježděno. Ten kdo tvrdí, že 125ka nejede, tak se šeredně plete Kdyby mělo EVO podvozek z Mita SP, tak by bylo ještě lepší. . . Ale teď z5 do reality. Aby Mito fungovalo jak , tak je potřeba na chlup dodržovat instrukce ze servisního manuálu! Kazdej rok dělat kliku, přehonvat válec a novej píst. Pozor na sundaní spojkového koše. Je tam schovaná vyvažovací hřídel, je potřeba dbát na nastaveni. Kontrolovat kdy a jak funguje příruba a sem tam ji čistit od karbonu a když ma byt čistá, tak tím myslím čista ;) Hlídat netěnosti na motoru, Když na to člověk kasle, tak pak mění jeden píst za druhým :D Je toho hodně a mohl bych tady o tom psát ještě tři večery :D Ale jinak za mně je to paradní strojek když funguje tak jak má
hOOrNeT-zkušenosti sbírám co to jde jinak díky
2STROKE4EVER!
Mito a RS byly vždy nedostihnutelné Sbírej zkušenosti. Tyhle pilky jsou k tomu přímo určené. Na přestup máš času dost. Není co uspěchat. Je hodně lidí na silných strojích, co neumí zatáčet. A důvod? Vynechali slabší kubatury.. Hobluj Mito, ať ti dělá radost a o to bude v budoucnu přestup na silnější příjemnějším
Taky se mi líbí