Vlastník | nickac | |
---|---|---|
Vloženo | 9.8.2016 | |
Aktualizováno | 24.7.2020 | |
Zobrazeno | 1 511x |
HODNOCENÍ PROFILU OD 1 UŽIVATELŮ
Vlastník | nickac | |
---|---|---|
Vloženo | 9.8.2016 | |
Aktualizováno | 24.7.2020 | |
Zobrazeno | 1 511x |
Tak jsem se s ní dnes rozloučil - Prodáno. Trochu jsem zamáčkl slzu. Měl jsem ji rád, pevná, spolehlivá a nenáročná.
Ale vzhledem k tomu, že jezdím skoro výlučně město, skutr bude vhodnější. Už mne nebaví furt řadit. Každých 100m přechod : 5-4-3-2 stát ... a hned zase 1-2-3-4-5 (ta pětka jen v lepším případě...
Je tam Zongshen vzduch. Instalovat vodu by bylo nesmyslně komplikované. Změna v TP je ofiko jako přestavba. Zda je to vzduch nebo voda se neřeší. Jen potřebuješ potvrzení od výrobce, že je moto homologované v EU i pro 250 ccm, což je.
Na druhou stranu jsou jakékoliv, i takto jednoduché, přestavby v ČR tak byrokraticky obtížné, že se na to spousta lidí vykašle. Flame na tohle téma se ale neúčastním...
Mám teď srovnání s tím, jak se to dělá v Anglii. Tam je jiná svoboda... Na MOT (stk) zkontrolují, zda to opravdu brzdí a svítí a jeď. A to jsou Angláni nějací byrokrati.
to si tam dal ten vodník zongshen jako megelli? A co na to na stk?