Příspěvek do české kotliny kafáčem...
Výška jezdce: 184 cm
První dojmy - První fáze hotová... Párkrát jsem se svezl a první dojmy jsou: motor nezapře svůj původ, brzdy chtějí hodně péče, nepohodlné a tvrdé. Svezení stojí za to. Malý motocykl s velkým motorem... :)
Motorku bych doporučil pro - Myslím že doporučovat netřeba... Kdo chce a ví, prostě něco pořídí nebo postaví...
Doplňky na motorce - Skoro všechno...
Recenze
Všichni se ptají proč GSX1200? Odpověď je jednoduchá... Tvar nádrže. Jednou večer jsem se nad kulatou nádrží zasekl a prohlásil nádrž za hlavní stavební prvek celého motocyklu. Začalo shánění nádrže... Nastal problém. Nikde nic. 4měsíce v čudu a nic... Jediné co se dalo pořídit byla nádrž nová a to byl finanční nesmysl... Nastala další fáze... Změna! Opustil jsem původní plán... Nebudu pasovat nádrž na Kawu(protože na Kawu ), ale koupím GSX. Proč GSX? Vím, café racer by měl mít míň válců, nakopávačku atd. Jenže se rád svezu svižně a nejsem skalní zastánce. GSX má klasický vzhled. To stačí.
Hurá ke koupi... Trh bídný, když už něco bylo, tak jsem volal pozdě... Začal jsem pravidelně pročítat hyperinzerce, bazose atd. Po měsíci bum a byla jedna u Příbrami za cenu 750. Tentýž den 29.12.2014 jsem si podal s bývalým majitelem ruku. Kazuka(pracovní jméno) byla na dílně a vize prvního projektu v hlavě. Nastal víkend a první zamyšlení s kolegou Elvisem nad strojem. Skončila fáze teorie a začalo řezání, broušení, měření atd. O čase se nebudu zmiňovat...
Základní údaje... Co šlo, to se vyrobilo na dílně. Kupovaly se pouze základní věci...bobík(zkrácen o 18cm), pěnovka 15mm (protože závoďák), clip-on řídítka, blinkry, výfuk, zadní světlo, odrazka(to je základ ) a pár drobností. Zbytek vlastní výroba.
Lehké shrnutí: řešil jsem v první fázi úprav hlavně vzhled. Základ motorky byl dobrý, takže nebyl potřeba řešit technický stav. Samozřejmě se vyčistilo téměř vše od ložisek až po filtry... Výfuk dodal mr. Creptus. Výfuk dělal přímo pro Kazuku na míru. Velké díky.
Březen 2015:
Momentálně dotažený držák výfuku do konce, zadní brzda a budíky. Budíky jsou snížené cca 3cm níž včetně předního světla k dosažení nízkého a krátkého vzhledu motocyklu. Brzy aktuliuziji foto. Přidám foto dokončené první fáze Kazuky.
Není to žádná extra lestěnka, ale poctivý dělnický kafač, jako ty před padesáti roky. Samozřejmě vývoj stále probíhá a kasička se pomalu nadechuje na druhou fázi.
Na leštění a delší výlety mám Rexa. To už je jiný příběh...
Na závěr, pro ty, které jsem neuspal. Chtěl bych poděkovat Elvisovi, za pomoc a nevědomky uvrtání do vize ,,druhého"motocyklu. Zbytek pochval a díků patří lidem kteří pomohli při výrobě a shánění dílů.
Květen 2015: máme hotovo!
Po krátkém přemýšlení jsem sundal budíky. Trochu zvěrstvo, ale bez nich má motocykl úplně jiný vzhled a hlavně...je blíž mé původní vizi.
Krátká, nízká a úzká stavba... Tam je hlavní myšlenka.
Konečně jsem nazul sportovně-cestovní dvousměsovky.
Trápení s gumovou brzdou dopadlo úspěšně a spojka také dělá to co má.
Hurá Hurá, máme hotovo a jde se jezdit... :)
tohle se povedlo
Je to parádní kafáč
Super výfuk...
Ty máš taky krasavce, je to macek
Hezký Honzíku, má to šmrnc to je bez debat
bez budiku je to vzhledove super,ale po prakticke strance na hovno
taky jsem resil toto dilema a nakonec jsem si zvykl
chtelo by to nejakej muktifunkcni mini budik napr. Acewell ale ty cenovky