PROFIL MOTORKY

Suzuki GSX-R 600 (1997)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník gugi
Vloženo 19.3.2015
Aktualizováno 28.3.2015
Zobrazeno 1 815x
HODNOCENÍ PROFILU OD 5 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Přechod z RS125. Víc to jede, míň to brzdí a už to dokáže i shodit. Hodně mě naučila a pořád učí.

Více fotografii

První dojmy - Do ruky padla bohužel hned a hned potom sem padl já. Ta hravost dváci byla pryč, je to kus motorky, ale i tak je srad v zatáčkách jako doma. Jenom ty brzdy, ty brzdy sou fakt špatný.

Motorku bych doporučil pro - Pro ty, co maj buď omezenej rozpočet (dneska už sou za pár šupů) nebo pro ty, co se na nový malý gsxr neposkládaj :D srad je proti nim jako autobus.

Doplňky na motorce - Lauf od Tenaxu, s tím sem to už koupil. Neskutečnej kravál. Dál Dynojet kit, BMC filtr, pancíře, stavitelný páčky, tlumič řízení,fullfloat kotouče, padáky made in doma...chystám ještě kryty rámu a jinou podsedlovou výplň.

Recenze

S 25KW v papírech se motorka sháněla blbě, zvlášť při omezeným rozpočtu. Nakonec se objevil tenhle SRAD. Po RS už sem byl navyklej na určitej styl jízdy a jelikož sem si do tý doby jestě nenabil hubu, tak sem přesedlal bez nějakýho většího respektu. Za dva měsíce sem ležel ve špitálu. Krásný "orig" lakování bylo v háji, proběhla změna kapot a barev, návrat do sedla a další držkopád. Pak proběhlo přehodnocení jízdního stylu a podstatný zklidnění. Chvíli sem už uvažoval, že to prodám a koupím SV na nějaký krajinkaření, pak se ale na bazaru objevily lamina v barvě lucky strike a nějak sem neodolal. SRAD tak prošel dalším ještě výraznějším faceliftem a s tím si vlastně hraju do teď. Už je z toho taková srdcovka. A k momentálnímu stavu: není to ideální a rozhodně to není barvama přesná replika RGV500, ale je to tak, jak se mi to líbí a jak to zrovna situace dovoluje:)

Jinak motor dobrý, musí se točit, ale spodek taky není úplně mrtvej. Koupil jsem to s blbě namontovaneja tryskama v kraburátorech, nějakej koumák proházel vzduch s hlavníma, takže se často ulejvaly svíce a bylo to takový cíplý. Přišel jsem na to až při montáži dynojetu. Pak z toho najednou byla úplně jiná motorka. Těch necelejch 100koní je myslím dostatečnejch, na našich silnicích možná ani ne plně využitelnejch. Tím samozřejmě nikomu neberu 200 koňový R1 :D

Brzdy sou kapitola sama pro sebe. Na páčku to chce vyvinout docela sílu. Trochu pomohly pancíře, ale pořád to neni žádná sláva. Na podvozek si nestěžuju, žádnej zázrak z motoGP, ale jak si to člověk nastaví, tak to má; pak jsou zatáčky radost.

Rada na závěr: nekupujte motorku s nálepkou na rámu. Orig lakování nebylo až tak orig a pod nálepkou byla pěkná rýha. Ne že by to něčemu vadilo, kromě estetické stránky věci. Zkrátka další cenná zkušenost...

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
rovy
rovy napsal 18.05.15 v 22:44 10b.

Pěkná motorka

Mario81
Mario81 napsal 23.03.15 v 18:37 10b.

Parádní suza

mag.
mag. napsal 23.03.15 v 12:52 10b.

Tak tomu já říkám nádhera

Jarky
Jarky napsal 22.03.15 v 10:24 10b.

moc pěkně udělaná suza 10b hodně km bez problémů

fujitsubo
fujitsubo napsal 20.03.15 v 03:16 10b.

SRAD je pro me srdcovka, opravdu... jednou si ho koupim zpatky, ale dospelyho brachu

Více komentářů



TOPlist