Přechod z RS125. Víc to jede, míň to brzdí a už to dokáže i shodit. Hodně mě naučila a pořád učí.
První dojmy - Do ruky padla bohužel hned a hned potom sem padl já. Ta hravost dváci byla pryč, je to kus motorky, ale i tak je srad v zatáčkách jako doma. Jenom ty brzdy, ty brzdy sou fakt špatný.
Motorku bych doporučil pro - Pro ty, co maj buď omezenej rozpočet (dneska už sou za pár šupů) nebo pro ty, co se na nový malý gsxr neposkládaj :D srad je proti nim jako autobus.
Doplňky na motorce - Lauf od Tenaxu, s tím sem to už koupil. Neskutečnej kravál. Dál Dynojet kit, BMC filtr, pancíře, stavitelný páčky, tlumič řízení,fullfloat kotouče, padáky made in doma...chystám ještě kryty rámu a jinou podsedlovou výplň.
Recenze
S 25KW v papírech se motorka sháněla blbě, zvlášť při omezeným rozpočtu. Nakonec se objevil tenhle SRAD. Po RS už sem byl navyklej na určitej styl jízdy a jelikož sem si do tý doby jestě nenabil hubu, tak sem přesedlal bez nějakýho většího respektu. Za dva měsíce sem ležel ve špitálu. Krásný "orig" lakování bylo v háji, proběhla změna kapot a barev, návrat do sedla a další držkopád. Pak proběhlo přehodnocení jízdního stylu a podstatný zklidnění. Chvíli sem už uvažoval, že to prodám a koupím SV na nějaký krajinkaření, pak se ale na bazaru objevily lamina v barvě lucky strike a nějak sem neodolal. SRAD tak prošel dalším ještě výraznějším faceliftem a s tím si vlastně hraju do teď. Už je z toho taková srdcovka. A k momentálnímu stavu: není to ideální a rozhodně to není barvama přesná replika RGV500, ale je to tak, jak se mi to líbí a jak to zrovna situace dovoluje:)
Jinak motor dobrý, musí se točit, ale spodek taky není úplně mrtvej. Koupil jsem to s blbě namontovaneja tryskama v kraburátorech, nějakej koumák proházel vzduch s hlavníma, takže se často ulejvaly svíce a bylo to takový cíplý. Přišel jsem na to až při montáži dynojetu. Pak z toho najednou byla úplně jiná motorka. Těch necelejch 100koní je myslím dostatečnejch, na našich silnicích možná ani ne plně využitelnejch. Tím samozřejmě nikomu neberu 200 koňový R1 :D
Brzdy sou kapitola sama pro sebe. Na páčku to chce vyvinout docela sílu. Trochu pomohly pancíře, ale pořád to neni žádná sláva. Na podvozek si nestěžuju, žádnej zázrak z motoGP, ale jak si to člověk nastaví, tak to má; pak jsou zatáčky radost.
Rada na závěr: nekupujte motorku s nálepkou na rámu. Orig lakování nebylo až tak orig a pod nálepkou byla pěkná rýha. Ne že by to něčemu vadilo, kromě estetické stránky věci. Zkrátka další cenná zkušenost...
Pěkná motorka
Parádní suza
Tak tomu já říkám nádhera
moc pěkně udělaná suza 10b hodně km bez problémů
SRAD je pro me srdcovka, opravdu... jednou si ho koupim zpatky, ale dospelyho brachu